Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat melkein kaksi viikkoa myöhässä, testit näyttää negaa

Vierailija
16.10.2006 |

Mitään raskausoireitakaan ei ole. Olen tehnyt jo kolme testiä, ja ihan selvä nega kaikista. Voikohan testi vielä jossain vaiheessa vaihtua positiiviseksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minâ olen kerran tehnyt viisi negatiivista raskaustestiä ja siitâkin huolimatta olin raskaana ja 9 kk myöhemmin syntyi ihan terve tyttô. Vain verikokeesta tehty raskaustesti labrassa oli positiivinen. Eikä mitâân raskausoireita ollut. Kuulemma joskus kây näinkin. Minulla kyllâ muutenkin hormoonitoiminta on aina ollut melkoisen omituista (kuukautiskierrot 30-60 pâivââ, keskenmeno koettu, jne.) eli olisiko sillâkin osuutta asiaan?

Nyt on taas kierrossa menossa ihan omat lukunsa ja aamulla jo testasin, jos meille vaikka kolmas lapsi tulisi, mutta negatiivinen oli tulos. :( Että jos ne kuukautiset sitten joskus alkaisivat tai sitten raskaushormoonitasoni on taas niin heikko, ettei testeissâ nây... Rasittavaa.

Vierailija
2/3 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein testin, kun menkat olivat 2 viikkoa myöhässä, oli negatiivinen. Seuraavalla viikolla menin lääkäriin kovien alavatsakipujen vuoksi lääkäriin. Ultrassa ei näkynyt mitään, lääkäri epäili puhjennutta munasarjakystaa ja sanoi, että menkat alkavat kuuden viikon sisällä. No, eivät alkaneetkaan ja tuo " kysta" menee ensi vuonna eskariin :)

Hedelmöittyminen on saattanut tapahtua aivan kierron viimeisinä päivinä, joten siksi et saa vielä plussaa. Itseni lisäksi sama (plussa antaa odottaa) on käynyt myös kahdelle ystävälleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat oli kaks ja puol viikkoa myöhässä, 2 testiä tein ja negaa näytti pari päivää meni ja menkat alko.

Eli lopetin turhaan miettimisen ja odottamisen niin menkat alko