Pissahätää oottelen, testi on tuolla pöydällä.
Kommentit (10)
on jo yli vuosi, minua jännitti niin etten meinannut uskaltaa kattoobv testin tulosta. + näytti :)
Toivottavasti tulos on se mitä haluat!!! Jännitän sun kanssa.
Itse jännitin toisellakin kerralla niin paljon etten uskaltanut tehdä koko testiä!!!!! Meninkin sitten suoraan alkuraskauden ultraan ja silloin vasta jännittikin kun mietin että mitäs jos ne menkat onkin muuten vaan jääneet pois. No, nyt se syy nukkuu tuolla päiväunia <3
Käytössä apteekin raskaustesti, menkat yli viikon myöhässä ja haalean vaalea viiva on toisessakin ruudussa. Eikö sen tässä vaiheessa pitäisi jo olla ihan kunnollinen jos olisin raskaana? Onko vaan joku " varjo" mistä näkee mihin sen viivan olisi pitänyt tulla?
Juu, ja en vieläkään tiedä kumpaa tulosta toivon.
Jos olisin sinä niin menisin kipikipi ostamaan pari testiä lisää ja kokeilisin vielä niillä, miel. jotain erimerkkisiä ehkä.
Mulla täällä niin " haalea viiva" nukkuu päiväunia että sitä täytyi oikeen valoa vasten katsella ennenku erotti :)))
Ja mullakin oli silloin menkat yli viikon myöhässä. Testasin muutaman päivän päästä uudestaan ja oli jo selvempi viiva.
testasin parin päivän päästä clearbluella uudestaan ja sit ei ollu epäilystäkään
Onko arvioitua aikaa millon hätä tulis? (Jännitän sun kanssa, mutta joudun kohta lähtemään)