Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihvejä hampurilaisiin roskiksesta, "olisin halunnut kuiskata asiakkaalle että älä syö sitä!"- Mäkkäri, teinien tekemää ruokaa

Vierailija
17.06.2022 |

Kerran pizzeriassa sain kauhean mahataudin. Lääkäri kysyi heti että oliko tietty pitseria kun kerroin oireista. Valituksia oli tullut ja taitoni jälkeen pitsapaikka suljettiin. On avautunut kyllä jo uudelleen.
Liian helposti uskomme että ruokaa laitetaan asiallisesti, moni ruoka-alalla ei kuitenkaan lainkaan ymmärrä ruuanlaiton ja puhtauden perusasioita!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzat paistetaan sen verran kuumassa että on varsin epätodennäköistä että niistä tarttuu mitään epäterveellisiä bakteereja vaikka hygienia olisikin ollut puutteellinen. Niin ei tietenkään kuitenkaan saa olla.

Vierailija
42/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee ylefensä vatsa sekaisin kun syön ulkona. Tämä ei siis riipu ravintolasta. Laitankin mieluummin ruokaa kotona. Puhtaat kädet, lyhyet kynnet, ei sormuksia ja hiukset kiinni. Perusasioita, mutta monesti hakusessa ns paremmankin tason paikoissa.

Minulla taas ei mene koskaan vatsa sekaisin syödessäni ulkona. Kuten ei muultakaan perheeltä.

- ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä ole enää mitään merkitystä sillä mitä mäkissä tapahtuu, kun se meni jo ikuiseen boikottiin Bic mac-uudistuksen myötä. Muutenkin oli kyllä jo hinnat karanneet käsistä pahemman kerran ja oikeastaan oli hyvä, kun tuo Big mac-uudistus tuli katkaisemaan napanuoran minun ja mäkin väliltä.

Mitä siitä muutettiin?? Hyvin harvoin sitä itse syön kun se on niin bulkkia kun ikinä vaan voi joten menny itseltä tuo ihan ohi.

Vierailija
44/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzat paistetaan sen verran kuumassa että on varsin epätodennäköistä että niistä tarttuu mitään epäterveellisiä bakteereja vaikka hygienia olisikin ollut puutteellinen. Niin ei tietenkään kuitenkaan saa olla.

Ei se tarkoita että se pizza olisi sen kuumempaa kuin muukaan ruoka vaikka 450 asteessaa paistetaankin.

Vierailija
45/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä ole enää mitään merkitystä sillä mitä mäkissä tapahtuu, kun se meni jo ikuiseen boikottiin Bic mac-uudistuksen myötä. Muutenkin oli kyllä jo hinnat karanneet käsistä pahemman kerran ja oikeastaan oli hyvä, kun tuo Big mac-uudistus tuli katkaisemaan napanuoran minun ja mäkin väliltä.

Mitä siitä muutettiin?? Hyvin harvoin sitä itse syön kun se on niin bulkkia kun ikinä vaan voi joten menny itseltä tuo ihan ohi.

Sämpylä ja soossi vissiin. Sen verran paljon kuitenkin että jotkut lähes menettivät järkensä.