Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prismasta saa nyt Kulta Katriinaa HALVALLA!

Vierailija
17.06.2022 |

Jotain 3,95 e paketti. Menkää nyt tekin hamstraamaan. 🙂

T. Sulo Vilen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa myös S-marketista. Hain just tänään.

Vierailija
2/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä juoda? Eikö se ole sitä kaislan makuista kahvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sujautan kahvipaketteja mieheni reppuun. Saadaan ilmaiseksi.

Vierailija
4/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan Kultakatriinaa halua. Montako senttiä tulee yhden kahvikupin hinnaksi, jos ostaa New Yorkia?

Vierailija
5/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tummaa paahtoakin? Onko pakko olla Ässän kortti?

Vierailija
7/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä tilnteessa olet maistanut kaislaa?

Vierailija
8/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo halvan kahvin aikaan mä join pelkästään noita markettien halvimpia korvikekahveja (Xtra, K-Menu) ja juon niitä edelleen. Makuelämys on sekoitus palanutta popcornia ja autonrenkaita, mutta tärkeintä on mulle se, että kofeiini potkii!

Vierailija
9/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hams hams hamstataan, vaikka mummolaan, hamsta hamsta hamsta haa me siellä hasmtataan

Vierailija
10/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää Meiran tuoteita, kun ne menivät lespoilemaan siinä yhdessä Kulta Katriina -mainoksessa. Se ei ole oman, kristillisen arvomaailmani mukaista.

Vierailija
11/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma paahto on hyvää ja nimenomaan kun ei laita liikaa kuppia kohti. Juhla Mokan tumma ei maistunut enää hyvältä tämän jälkeen.

Vierailija
12/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta enää Meiran tuoteita, kun ne menivät lespoilemaan siinä yhdessä Kulta Katriina -mainoksessa. Se ei ole oman, kristillisen arvomaailmani mukaista.

Moi Räsänen!

Vierailija
13/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai juhlamokkaa tarjouksessa 2,95 max. 2 kpl. Mitsä tekee hallitus?

Vierailija
14/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, enpä ole tuota mainosta nähnytkään, mutta nyt alankin sitten juomaan pelkästään Meiran kahveja. 🙂

Vierailija
15/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lomalla täällä jäärässä Jumalan selän takana ja täälläkin pienessä ääskaupassa oli.

Vierailija
16/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, enpä ole tuota mainosta nähnytkään, mutta nyt alankin sitten juomaan pelkästään Meiran kahveja. 🙂

Jep, jos se kerran saa lesboilemaan. Ei olekaan tullut kokeiltua. Ei kun kahvinkeittoon ja viikonloppuna lesboilemaan. Toivottavasti on lämpimät ilmat, niin pusikko puhisee.

Vierailija
17/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo halvan kahvin aikaan mä join pelkästään noita markettien halvimpia korvikekahveja (Xtra, K-Menu) ja juon niitä edelleen. Makuelämys on sekoitus palanutta popcornia ja autonrenkaita, mutta tärkeintä on mulle se, että kofeiini potkii!

Kerran erehdyin ostamaan sitä K-menu kahvia ja jo haju tosiaan toi mieleen satatuhatta ajetut autonrenkaat jauhettuna puruiksi...

Vierailija
18/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, haluan vielä lisätä että Rainbow-kahvia ei sitten tänä päivänä lasketa "halpiskahveihin". Puhutaan sellaisista 3€/paketti -kahveista.

Vierailija
19/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sai juhlamokkaa tarjouksessa 2,95 max. 2 kpl. Mitsä tekee hallitus?

Kahvin hurja hinta johtuu lähinnä ilmastonmuutoksesta ja siitä johtuvasta kahvinpapujen sadon menetyksistä, ota vaikka itse selvää jos et usko. Suomihan on aina tekemässä ilmastotekoja etunenässä, vaikka persut aina valittaa, että mitä meidän pieni Suomi muka voi vaikuttaa. Nytkin itket hallituksen tekojen perään, mutta sitten kun täällä ilmastoasioihin yritetään vaikuttaa, niin itket siitäkin.