Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi he""tti, meillä tipahti yöllä peilikaappi alas! Kiinteistöhuollon tyyppi joka kävi kehtasi väittää että on roikuttu siinä

Vierailija
17.06.2022 |

Ai kylppärin kaapissa, keskellä yötä? Muutenkin tämä on ihan laho kämppä, suihkun seinässä oli hometta joka käskettiin vaan pestä pois ja parvekkeen oven kynnyksestä irtosi tikku miehen jalkapohjaan.
Mutta tuo kaappi oli viimeinen niitti, luultiin että kuolema tulee kun herättiin siihen meteliin!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää kaapeissa roikkuminen tapahtuu? =D ehkä apinat siihen pystyy mut aikuiset ihmiset?

Miks kukaan roikkuisi kaapeissa?

Tällainen tilanne tapahtuu niin, että pyyhkii pölyjä ja ei yllä kaapin päälle, joten varvistaessaan ottaa kaapista kiinni ja vetää itseään ylöspäin.

Vierailija
42/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakottaa asumasta siinä kerta ongelmia riittää joka sormelle?

Muutimme tähän vasta maaliskuussa eikä jaksaisi muuttoruljanssia heti uudestaan..

A.p

Jos edellinen asukas on roikkunut siinä, nyt vain kiinnikkeet antoi periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltofirmojen jantterit eivät aina ole kovin kummoisia ruudinkeksijöitä.

Älä yleistä. Olen ollut tekemisissä useiden eri firmojen huoltomiesten kanssa, ja keskimäärin ovat todella kohteliaita ja hoitavat hommat kunnolla.

Vierailija
44/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy että tämä koetetaan pistää meidän syyksi, oltiin umpiunessa kun jysähti.  Varmaan heräsi koko rappu siihen mekkalaan. 

A.p

No mitä väliä sillä on? Korjaa ne sen jokatapauksessa.

Vierailija
45/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla tipahti keittiökaappi 2 kk remontin jälkeen, kys. remonttimiehet väittivät, että olen roikkunut siinä. On jotenkin aina helpompaa syyttää uhria kuin tehdän mitään muuta, etenkään, jos on itse mokannut, kuten ne remonttimiehet. Mutta hyökkäys on aina ensimmäinen puolustus. Ihmismieli toimii niin, niin myös silloin, kun kommentoija ei itse ole osallinen tapahtumiin (tämän näkee hyvin myös täällä palstakeskusteluissa, joissa aina syytetään sitä, jolle on käynyt huonosti).

En antanut periksi, älä anna sinäkään.

Väärin asennettu kaappi putoaa paljon nopeammin kuin kahdessa kuukaudessa, joten syy oli roikkumisessa. Kannattaa luottaa meihin ammittilaisiin näissä asioissa.

Hui hai. Tää on juuri tätä... uhrin syyllistämistä. Olet ihan malliesimerkki.

Kaapissa ei oltu roikuttu, siellä ei ollut juurikaan edes tavaraa. Kaappi oli alkanut hitaan putoamisensa jo ajat sitten.

Tajusin jälkikäteen, että outo tiilenvärinen pöly, jota aika ajoin jäi tiskirättiin tiskipöytää pyyhkiessä oli ollut varhainen signaali siitä, että ruuvit olivat alkaneet irrota seinästä. Kaapin ruuvit siis hyyyvin hitaasti valuivat ulos niistä muovitulpista, joilla ne olivat kiinni seinässä. Kun kaappi lopulta romahti, osa niistä muovitulpistakin tuli siististi seinästä ulos aivan kuin seinä olisi sylkenyt ne pois.

Syynä putoamiseen olivat väärät kiinnikkeet ajatellen seinää, joka oli perinteinen ns. kananpaskaseinä, jossa saattaa olla vaikka ja mitä ja on pahimmillaan tosi hapero.

Puppua siis puhut, kaappi voi tosiaan hitaasti tulla alas.

Et sinä ole uhri vaan omaisuuden tärvelijä.

Vierailija
46/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poksahti suihkuseinä palasiksi. Onneksi kylpyhuoneessa ei ollu ketään silloin.

Meillä tapahtui sama, mutta siten, että suihkun kuivauslastan varsi kolahti hieman suihkuseinää vasten. Kolahdus ei ollut edes kova, mutta niin vaan säpäleiksi meni seinä.

Vierailija
47/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla tipahti keittiökaappi 2 kk remontin jälkeen, kys. remonttimiehet väittivät, että olen roikkunut siinä. On jotenkin aina helpompaa syyttää uhria kuin tehdän mitään muuta, etenkään, jos on itse mokannut, kuten ne remonttimiehet. Mutta hyökkäys on aina ensimmäinen puolustus. Ihmismieli toimii niin, niin myös silloin, kun kommentoija ei itse ole osallinen tapahtumiin (tämän näkee hyvin myös täällä palstakeskusteluissa, joissa aina syytetään sitä, jolle on käynyt huonosti).

Väärin asennettu kaappi putoaa paljon nopeammin kuin kahdessa kuukaudessa, joten syy oli roikkumisessa. Kannattaa luottaa meihin ammittilaisiin näissä asioissa.

Joillekin on vain pakottava tarve keksiä tekosyitä ja syyttää muita että omat virheet ei paljastuisi

En minä siinä kaapissa roikkunut.

se oli se huoltomies, joka siellä kävi roikkumassa, kun olit töissä. ai niin, ethän sinä missään töissä käy

Vierailija
48/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta se on. Ainakin Espoon asunnoilla yrittävät kaiken maksattaa ja haastavat jopa käräjille asti.

Vierailija
49/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy että tämä koetetaan pistää meidän syyksi, oltiin umpiunessa kun jysähti.  Varmaan heräsi koko rappu siihen mekkalaan. 

A.p

En hyväksy valehteluasi.

Vierailija
50/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä räjähti saunan lasiovi ja kovasti koetettiin syyllistää että ollaan ovea paiskottu. 

Eihän  asukkaille voida myöntää, että on rakennettu pas""sti ja halvalla. 

Vierailija
51/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui hai. Tää on juuri tätä... uhrin syyllistämistä. Olet ihan malliesimerkki.

Kaapissa ei oltu roikuttu, siellä ei ollut juurikaan edes tavaraa. Kaappi oli alkanut hitaan putoamisensa jo ajat sitten.

Tajusin jälkikäteen, että outo tiilenvärinen pöly, jota aika ajoin jäi tiskirättiin tiskipöytää pyyhkiessä oli ollut varhainen signaali siitä, että ruuvit olivat alkaneet irrota seinästä. Kaapin ruuvit siis hyyyvin hitaasti valuivat ulos niistä muovitulpista, joilla ne olivat kiinni seinässä. Kun kaappi lopulta romahti, osa niistä muovitulpistakin tuli siististi seinästä ulos aivan kuin seinä olisi sylkenyt ne pois.

Syynä putoamiseen olivat väärät kiinnikkeet ajatellen seinää, joka oli perinteinen ns. kananpaskaseinä, jossa saattaa olla vaikka ja mitä ja on pahimmillaan tosi hapero.

Puppua siis puhut, kaappi voi tosiaan hitaasti tulla alas.

Et sinä ole uhri vaan omaisuuden tärvelijä.

taidat olla niitä ammattitaidottomia "saneeraajia", joita ala on pullollaan. Tässä tapauksessa omaisuutta tärvelivät nämä remonttimiehet, etenkin kun kiinnitetty kaappi tärveli alas tullessaan myös vastamaalatun lattian. Jos olet tosiaan sitä mieltä, että tilanne oli asiakkaan vika, lähetä ihmeessä yhteystietosi. Tiedän sitten karttaa seuraavassa kohteessa kaltaisesi mestari"saneeraajan", jolla on ihan omanlaisensa moraali. Onneksi teitä ei ole alalla paljon

Vierailija
52/52 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kulkee armeijan raskasta kalustoa ohi ja armeihan hävittäjät lentää yli. Sillon tärähtelee. Joskus ikkunatkin helisee, kun on sotaharjoituksia.

-se, jonka hylly romahti astiakaapissa

Ei kaappien pitäisi tärinästä pudota jos niihin ei ole aiheutettu halkeamia roikkumalla. Ne on aina samat ihmiset joiden omaisuus leviää käsiin, vaikka samassa kerrostalossa asuvilla pysyisi ehjänä.

Ei meillä kaappi ole tippunut. Hylly kaapissa kolahti alemman hyllyn päälle yhdestä nurkasta.

-se joka epäili itse boogie mania

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän