Hyi he""tti, meillä tipahti yöllä peilikaappi alas! Kiinteistöhuollon tyyppi joka kävi kehtasi väittää että on roikuttu siinä
Ai kylppärin kaapissa, keskellä yötä? Muutenkin tämä on ihan laho kämppä, suihkun seinässä oli hometta joka käskettiin vaan pestä pois ja parvekkeen oven kynnyksestä irtosi tikku miehen jalkapohjaan.
Mutta tuo kaappi oli viimeinen niitti, luultiin että kuolema tulee kun herättiin siihen meteliin!
Kommentit (52)
Onko asuntonne lähellä lentokenttää tai junaraidetta tai kulkeeko raskasta liikennettä vierestä?
Jos olette kurotellessanne roikkuneet siinä niin se materiaali vaurioituu ja voi hajota viiveellä, koska halkeama kasvaa hitaasti kaapin omasta painosta. Kannattaa tulevaisuudessa olla roikkumatta siinä niin ei käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla tipahti keittiökaappi 2 kk remontin jälkeen, kys. remonttimiehet väittivät, että olen roikkunut siinä. On jotenkin aina helpompaa syyttää uhria kuin tehdän mitään muuta, etenkään, jos on itse mokannut, kuten ne remonttimiehet. Mutta hyökkäys on aina ensimmäinen puolustus. Ihmismieli toimii niin, niin myös silloin, kun kommentoija ei itse ole osallinen tapahtumiin (tämän näkee hyvin myös täällä palstakeskusteluissa, joissa aina syytetään sitä, jolle on käynyt huonosti).
En antanut periksi, älä anna sinäkään.
Väärin asennettu kaappi putoaa paljon nopeammin kuin kahdessa kuukaudessa, joten syy oli roikkumisessa. Kannattaa luottaa meihin ammittilaisiin näissä asioissa.
Meillä kulkee armeijan raskasta kalustoa ohi ja armeihan hävittäjät lentää yli. Sillon tärähtelee. Joskus ikkunatkin helisee, kun on sotaharjoituksia.
-se, jonka hylly romahti astiakaapissa
Vierailija kirjoitti:
Meillä kulkee armeijan raskasta kalustoa ohi ja armeihan hävittäjät lentää yli. Sillon tärähtelee. Joskus ikkunatkin helisee, kun on sotaharjoituksia.
-se, jonka hylly romahti astiakaapissa
Ei kaappien pitäisi tärinästä pudota jos niihin ei ole aiheutettu halkeamia roikkumalla. Ne on aina samat ihmiset joiden omaisuus leviää käsiin, vaikka samassa kerrostalossa asuvilla pysyisi ehjänä.
Meilläkin lahoaa kämppä käsiin. Kiitos Heka!
Tekisin valituksen huoltomiehestä. Ja alkaisin etsiä uutta asuntoa.
Huoltomiehet on aina tollasia vttupäitä. Ei auta kuin laittaa kova kovaa vastaan.
Älä välitä huoltomiehen höpinöistä.
Meilläkin uudiskohteessa ikkunat jäätyivät kokonaan heti pakkasten alkaessa. Rakennuttajan mielestä vika oli meissä asujissa, että ei ole ilmastointia pidetty tarpeeksi voimakkaalla, vaikka ikkunat jäätyi meidän ollessa reissussa.
Kuukausi selvittelyä ja lopulta selvisi, että oli rakentamisen aikaiset suodattimet ilmastointilaitteessa eli ei imenyt poistoilma lainkaan pois, kun olivat niin tukossa. Vaihtoivat ne ja ikkunat vihdoin sulivat. Eivät kyllä koskaan pahoitteleet alun syytöksiä. Jatkossa suodattimet vaihtaa huoltomiehet säännöllisesti eikä jatkossakaan ole meidän asukkaiden tehtävä.
Miksi joku riippuisi peilikaapissa? Ja miten se olisi käytännössä mahdollista?
Ei ne itsestäänkään tipu. Riittävän paljon kun ajan saatossa pikkusen otetaan tukea tai nojaillaan aiheuttaa rasitusta kiinnikkeisiin
Vierailija kirjoitti:
Huoltomiehet on aina tollasia vttupäitä. Ei auta kuin laittaa kova kovaa vastaan.
huoltomieskö siinä kävi roikkumassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla tipahti keittiökaappi 2 kk remontin jälkeen, kys. remonttimiehet väittivät, että olen roikkunut siinä. On jotenkin aina helpompaa syyttää uhria kuin tehdän mitään muuta, etenkään, jos on itse mokannut, kuten ne remonttimiehet. Mutta hyökkäys on aina ensimmäinen puolustus. Ihmismieli toimii niin, niin myös silloin, kun kommentoija ei itse ole osallinen tapahtumiin (tämän näkee hyvin myös täällä palstakeskusteluissa, joissa aina syytetään sitä, jolle on käynyt huonosti).
Väärin asennettu kaappi putoaa paljon nopeammin kuin kahdessa kuukaudessa, joten syy oli roikkumisessa. Kannattaa luottaa meihin ammittilaisiin näissä asioissa.
Joillekin on vain pakottava tarve keksiä tekosyitä ja syyttää muita että omat virheet ei paljastuisi
Kaksi asiaa jäi vaivaamaan. Tuliko joku ulos kaapista ja oliko kaapin takana nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku riippuisi peilikaapissa? Ja miten se olisi käytännössä mahdollista?
w t lähiöissä elämä on ihmeellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui hai. Tää on juuri tätä... uhrin syyllistämistä. Olet ihan malliesimerkki.
Kaapissa ei oltu roikuttu, siellä ei ollut juurikaan edes tavaraa. Kaappi oli alkanut hitaan putoamisensa jo ajat sitten.
Tajusin jälkikäteen, että outo tiilenvärinen pöly, jota aika ajoin jäi tiskirättiin tiskipöytää pyyhkiessä oli ollut varhainen signaali siitä, että ruuvit olivat alkaneet irrota seinästä. Kaapin ruuvit siis hyyyvin hitaasti valuivat ulos niistä muovitulpista, joilla ne olivat kiinni seinässä. Kun kaappi lopulta romahti, osa niistä muovitulpistakin tuli siististi seinästä ulos aivan kuin seinä olisi sylkenyt ne pois.
Syynä putoamiseen olivat väärät kiinnikkeet ajatellen seinää, joka oli perinteinen ns. kananpaskaseinä, jossa saattaa olla vaikka ja mitä ja on pahimmillaan tosi hapero.
Puppua siis puhut, kaappi voi tosiaan hitaasti tulla alas.
Miten tää kaapeissa roikkuminen tapahtuu? =D ehkä apinat siihen pystyy mut aikuiset ihmiset?
Miks kukaan roikkuisi kaapeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on vain pakottava tarve keksiä tekosyitä ja syyttää muita että omat virheet ei paljastuisi
En minä siinä kaapissa roikkunut.
Meillä poksahti suihkuseinä palasiksi. Onneksi kylpyhuoneessa ei ollu ketään silloin.
Muutimme tähän vasta maaliskuussa eikä jaksaisi muuttoruljanssia heti uudestaan..
A.p