Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex hehkuttaa uutta elämäänsä somessa, ahdistaa

Vierailija
17.06.2022 |

Mieheni jätti minut vajaa vuosi sitten toisen naisen vuoksi täysin ilman ennakkovaroitusta. Nyt on jo uusi vaimo kierroksissa. Senkin voisin kestää paremmin, mutta hän hehkuttaa koko ajan, lähes päivittäin, somessa uutta elämäänsä. Miten ei ole koskaan kokenut tällaista rakkautta, viimeinkin on hyvä olla itsensä kanssa, tällaista on todellinen rakkaus. Pusukuvia ja sydänemojeja ja postauksen osoittamista maailman ihanimmalle naiselle.

Totta kai hänellä on oikeus tunteisiinsa, mutta minua ahdistaa, kun koen, että samalla hän mitätöi koko meidän yhteisen elämämme jota itse pidin hyvänä. Yritän olla lukematta, mutta joskus sorrun. Ahdistaa sekin, että teini-ikäiset lapsemme seuraavat isäänsä somessa ja lukevat nämä, samoin iso osa entisistä yhteisistä ystävistä, sukulaisista jne.

Onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa ja miten pääsitte asian yli tai sopeuduitte? Tuntuu että muuten olen eroa ihan hyvin käsitellyt, mutta täämän koen loukkaavana.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy tehdä työtä nyt vaan itsesi kanssa. Suoda uusi onni exälle. Hän voi olla oikeasti tämän uuden kanssa onnellisempi, kun sinun kanssasi oli.

Minun exän uusi on exälleni sopivampi, kun minä olin 12v ajan.

Voimia sinulle.

Vierailija
82/87 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän nimenomaan haluaa sinussa tuota reaktiota. Ehkä elämänsä ei ihan niin ihanaa ole kuitenkaan oikeasti... Sääli lapsia kohtaan tuollainen hehkutus.

Yleensä nämä somehehkutukset on vaan sitä reaktion kalastelua exältä. Ehkä koitetaan päteä kaveripiirissä miten on päässyt hienosti yli ja löytänyt uuden ihanan naisen.

Oon kuullut tarinoita joissa lähetellään vielä exälle jotain pusukuvia uuden kanssa. Mikä tarve vttuilla vielä?

Eiköhän tuo ole noloa kaikista muistakin ja ne kyllä loppuu jossain vaiheessa. Sit kun erotaan niin ne päivitykset täyttyy haukkumisista ja koitetaan ottaa yhteyttä siihen eksään.

Mitä jos käyt laittamassa ap vaan sydämiä ja onnentoivotuksia ja kaikkea ihanaa kommentteihin?

Se haluaakin susta juuri tuon reaktion että pahoitat mielesi. Jos vaikuttaisit siltä että olisit oikeasti onnellinen ja toivottaisit ihanaa suhdetta uuden kanssa ja sanot että hyvä kun erottiin, niin varmaan muuttuis miehelläkin ääni kellossa.

Ja yllättävän usein nuo sit suuttuu kun se ex löytääkin jonkun uuden.

Jos ap hehkuttaa miten ihana on että ero tuli niin se mies suuttuu kun "et sä mua ikinä rakastanut!"

Mun ex teki selväksi että on muitakin ja veti herneet nenäänsä kun totesin vaan että "jahas, mä en ala kenenkään kanssa kilpailemaan" 😁

Mitä hittoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa roikkumasta exässä. Jos mies ei halua avioeron kakkosvaihetta laittaa vireille, niin sinä laitat. Se että seuraat häntä somessa, ja haluat pysyä välitilassa sillä verukkeella, että "mies halusi erota, joten hoitakoon kaiken siihen liittyvän" on roikkumista. Se että seuraat miehen päivityksiä on roikkumista. Ja miten niin miestä ei saa kiinni muuta kuin somen kautta? Perusta wa-ryhmä sinulle, miehelle ja teineille. Jos teineiltä jää passit saamatta ja viralliset asiat hoitamatta siksi että mies ei vastaa viesteihin, niin ainakin lapset tietävät kenestä se johtuu.

Uskon kyllä että rakkaushehkutusten näkeminen tuntuu pahalta, mutta ainoa syy miksi näet niitä, on se, että itse haluat niitä nähdä.

Vierailija
84/87 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et estä exää? Sillähän siitä eroon pääsee.

Vierailija
85/87 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy tehdä työtä nyt vaan itsesi kanssa. Suoda uusi onni exälle. Hän voi olla oikeasti tämän uuden kanssa onnellisempi, kun sinun kanssasi oli.

Minun exän uusi on exälleni sopivampi, kun minä olin 12v ajan.

Voimia sinulle.

Ongelma on varmaan nuo päivitykset somessa. Entinen elämä kannattas jättää suosiolla taakse.

Vierailija
86/87 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui hieman oudolta, kun eksä oli alkanut nyksänsä kanssa stalkkailee. En edes seuraa eksääni somessa, eikä hän minua. Tämä oli kuitenkin helppo huomata uusien asetusten avulla, ja lopulta estin molemmat. 

Vierailija
87/87 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat hyvistä neuvoista huolimatta jatkaa seuraamista niin ala reagoida sydänemojilla jokaiseen julkaisuun ja lisäksi kommentteihin "vau, oon niin onnellinen sun puolesta!" -tyylistä skeidaa. Fake it 'til you make it.

Tein juuri näin itse. Tiesin myös, että se kyllä osuu exään. Lopulta musta sitten alkoikin tuntua ihan täysin ok:lta, et hän meni eteenpäin. Oli uusi, mustakin ihan okei nainen, ja muuta. Mä vain yhtäkkiä en enää tuntenut mitään katkeruutta tai kateutta. Yli pääsee kyllä ajan kanssa, suurin osa selviää. Ja sit kun huomaa, et voi ihastua itsekin jo toisiin, niin sit sitä ainakin on jo selvemmillä vesillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi