Nyt ostohousut jalkaan. Tänään pörssi rallattaa ylöspäin!
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tyhmää ostaa nousuvaiheessa?
No jos haluaa jäädä asemalle kun juna suuntaa kohti taivasta.
te ootta ostaneet klassiseen bear trappiin. Kohta mennään taas alas. Ja mä tiedän päivämäärän, jonka ympärillä mennään alas oikein huolella.... sitä odotellessa
Vierailija kirjoitti:
te ootta ostaneet klassiseen bear trappiin. Kohta mennään taas alas. Ja mä tiedän päivämäärän, jonka ympärillä mennään alas oikein huolella.... sitä odotellessa
korjaus bull trappiin. Isot intsikat myy ilolla teille ylihintaan. Ne itte ostaa myöhemmin, sitten kun mäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korjaus bull trappiin. Isot intsikat myy ilolla teille ylihintaan. Ne itte ostaa myöhemmin, sitten kun mäkin.
Pölhex tulee olemaan nousussa huomennakin. Usko pois!
Tyypillistä pikavoittoajattelua. Ei ole mun juttu. Kohta vasta oston aika, ihan rauhassa kattellaan vielä.
Taitaa pörssi rallattaa alaspäin vielä monta kuukautta. Inflaatio ja korot ei ihan äkkiä laske.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa pörssi rallattaa alaspäin vielä monta kuukautta. Inflaatio ja korot ei ihan äkkiä laske.
Inflaatio ja korot eivät ole ongelma kaikille yhtiöille. osalle tämä tilanne on ihan ok yhtiön markkinoita ajatellen. Minulla tällaisissa yhtiöissä noin puolet salkusta. Siksipä minun salkkuni on tämän vuoden kehityksen osalta plussilla, toisin kuin indeksit.
Vierailija kirjoitti:
Noi on jo paljolti laskettu kursseihin. Sanotaan että pörss ennakoi puoli vuotta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inflaatio ja korot eivät ole ongelma kaikille yhtiöille. osalle tämä tilanne on ihan ok yhtiön markkinoita ajatellen. Minulla tällaisissa yhtiöissä noin puolet salkusta. Siksipä minun salkkuni on tämän vuoden kehityksen osalta plussilla, toisin kuin indeksit.
Heitä pari esimerkkiä, niin tiedän mitä etsiä.
Dax futut on kyllä punaisella, että saas nährä onko Pölhexin avaus myös punainen.....
Vierailija kirjoitti:
Dax futut on kyllä punaisella, että saas nährä onko Pölhexin avaus myös punainen.....
-1,78 %
---
Toki tässä on aikaa kääntyä , jos on tarpeeksi "dipistä ostajia" liikkeellä.
Sepon futuurit myös miinuksella.
No ehkä tämä on välilasku nousun keskelle?
Salkun arvo vaan sulaa ja sulaa.
Sanokaas nyt viisaammaa: nouseeko kurssit vielä vai kannattaako myydä pois? OST, joten verojuttuja ei tarvitse miettiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Salkun arvo vaan sulaa ja sulaa.
Sanokaas nyt viisaammaa: nouseeko kurssit vielä vai kannattaako myydä pois? OST, joten verojuttuja ei tarvitse miettiä vielä.
Meillä ei ole kristallipalloa. Koronaelvytysrahat valuivat osakkeisiin ja nyt ne valuvat pois kun rahanjako lopetetaan.
Alashan se rallattaa. Onneksi ei ole ollut ostohousuja vähään aikaan jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Alashan se rallattaa. Onneksi ei ole ollut ostohousuja vähään aikaan jalassa.
Entä myyntipöxyjä?
Älkää hyvän tähden mammat vielä ostelko..tää tulee meneen tosialas..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvän tähden mammat vielä ostelko..tää tulee meneen tosialas..
mies54v
Paljolla erehdyit ostamaan? 😂
Preemiopoikuli, hähäää!