Olen tehnyt hirveitä syntejä epätoivossani
Minulla on järkyttävän paha olla ja niin ikävä olo, ettei sitä voi sanoin kuvailla.
Olen valtavan rakastunut ja epätoivoisen läheisriippuvainen miehestä ja olen rakkauden kaipuussani päätynyt meditoimaan ja palvomaan enkeleitä ja muita vääriä voimia.
Minulle tämä on oikeasti iso ja vakava asia, vaikka voi provolta kuulostaakin.
Olen kokeillut erilaisia meditaatioita ihastuksen houkuttelemiseksi ja sitä kautta eksynyt myös kaikenmaailman enkeliterapiavideoihin ja muihin ja olen koukuttunut nyt niihin.
Ahdistaa hirveästi, tiedän tekeväni hyvin monella tapaa väärin ja pahinta syntiä kaikista.
Miten tästä kierteestä pääsee eroon? :(
Kommentit (22)
trolli trollien joukossa jota tämä pasta viljelee tuopahan kokoomuslaisille töitä
Kyllä tämä omassa mittakaavassani suurelta synniltä tuntuu ja ahdistaa.
Pelkään, että olen erkaantunut Jumalasta näiden juttujen takia.
Toki olen muutakin syntiä elämäni aikana tehnyt enkä ole aina ollut paras mahdollinen kristitty, mutta tämä nyt tuntuu erityisen pahalta.
Ap
Lopeta se nyt ja pyydä anteeksi.
Eiköhän se mies sinua rakasta ilman noita hömpötyksiä jos pidät hänestä hyvää huolta ja rakastat takaisin.
Minua pelottaa että suhde päättyy jos lopetan tämän, niin typerältä kuin se kuulostaakin.
Olen ihan sekaisin rakkaudesta ja se jos mikä on inhottavaa.
Ap
Onko lohdun hakeminen noista sitten vaarallista. Ymmärrän jos jotain liian henkisiä juttuja tekee, voi kanavoida demonin riivaamaan itseään. En usko että eskaloidut niin pitkälle.
Minusta tämä on mennyt vähän liian pitkälle omalla kohdallani, inhottaa oma toiminta.
Paljon on ollut enkelimeditaatioita ja "enkelinumeroita", jotka itse koen jollain tavalla vääräksi.
Ahdistavaa.
Ap
Kun olisikin Provo, en edes pysty nukkumaan
Ap
Ei muuta ku lopetat kaikenlaisen hullutuksen, otat Raamatun kätees ja rukoilet Jumalalta anteeksantoa ja johdatusta.
Kyllä se siitä.
Ja jos ei toi ukkeli ole sulle tarkoitettu, anna sen mennä ja luota, että Jumala järkkää sulle sen sun omas, joka sulle on tarkotettu.
Jeesus antaa aina anteeksi meidän syntimme ja virheemme
Voisitko AP vastata sähköpostiini kiitos<3
Käy katolisen kirkon manaajalla. Hän hoitaa hommat. 🙂👍
Ei ole minulle tullut sähköpostia.
Ap
Jeesus antaa aina anteeksi meidän syntimme ja virheemme
Tähän kuten moneen muuhunkin asiaan: hanki parempi itseluottamus. Silloin ei tarvi olla läheisriippuvainen eikä sitä myötä tarvi mitään sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on mennyt vähän liian pitkälle omalla kohdallani, inhottaa oma toiminta.
Paljon on ollut enkelimeditaatioita ja "enkelinumeroita", jotka itse koen jollain tavalla vääräksi.
Ahdistavaa.
Ap
Parannus on paras katumus. Jumalan rakkautta ei mikään voita ja Jeesus on pantti, jonka takia voit aloittaa uuden elämän.
Niin kauan kun roikut miehessä väkisin kiinni, ei olosi helpota. Tee ihan yksinkertaisesti parannus tuosta hommasta ja lopeta se, ei siihen muuta tietä ole. Nuo henkimaailman hommat liukuu yleensä aina vaan pidemmälle ajan kanssa.
Tässä tapauksessa ei nyt porsaanreikiä ole.
No ei tuo kyllä syntiä pahimmasta päästä ole