Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolut torr, tehoaako?

Vierailija
16.06.2022 |

Moi! Oon 14-vuotias tyttö ja en tienny muutakaan paikkaa kysyy tätä juttua joten kysyn sen täällä. Oon siis huomenna käymässä apteekissa ostamassa tota torria kun vaivana on liikahikoilu. Hikoilen siis kuin joku sieni, ei tarvii muuta tehdä kuin vain olla ja kainaloiden kohdalla on jo märät läntit. Alkaa oleen jo tosi ahdistavaa ja ärsyttävää kun aamulla pitää vaatehuoneessa miettiä "jaahas mitäs sitä tänää sitte pistäis ettei ihan hirveitä länttejä näy". Mut tosiaan haluisin et kertoisitte vähän kokemuksia tosta torrista ja myös jotakin vinkkejä ym. ja haluun vielä sanoa, että oon käyttäny sitä rexonan maximum protectionia mut ei toiminu yhtää ja tripledrytä en aatellu kokeilla koska oon kuullu et torri on tehokkaampaa ja sitä tehokkuutta mä tässä tarvitsisin. Mul on myös pari muuta kysymystä.
1. Onko torri oikeasti tehokasta
2. Voiko näin nuori käydä ostamassa ilman vanhempia/vanhempien lupaa torria apteekista?
3. Kuinka kauan suurinpiirtein kestää että torrin vaikutus alkaa
Ja mua jännittää tosi paljon huomenna mennä ostaa se koska pelkään et ne jotenki ns tuomitsee/kattoo vähä sillee et tietääks toi lapsi mitä se on ostamas ym. Nii haluisittekste kertoo jotai vinkkei siihe et miten se helpottais??

Kiitos jo etukäteen <3

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytin Absolut torria teini-iässä. Se oli todella tehokas apu liikahikoiluun. Iän myötä hikoiluni on vähentynyt joten pärjäilen suht hyvin perus markettidödöillä.

Käytä Absolut torria ohjeen mukaan. Se saattaa pistellä ja kirvellä kovastikin. Muistaakseni sitä laitettiin illalla nukkumaan mennessä ja aamulla kainalot pestiin.

Vierailija
22/23 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuote, kainalot voi ärsyyntyä tosin. Vinkki viitonen, käy suihkussa illalla, laita perusrasvaa kainaloihin ja odota kunnes se kuivuu, sitten dödö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaa. Käytin sitä n 20 vuotta sitten ja vieläkään ei mun kainalot kastu. Hajuahan tuo ei sinällään estä, mutta kainalot pysyy kuivina.