Kuuluuko leukemian oireisiin punaiset, hieman finnin näköiset paiseet?
Siis näyttää periaatteessa ihan finniltä. Punainen paise, jonka keskellä on valkoista. Ei kuitenkaan ole finni. Voisi olla myös ötökän purema.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Finni, ötökänpurema, vesirokko, apinarokko, muu rokkotauti. Myös nokkosrokon ihottuma voi olla aika erikoisen näköistä.
Minulla siis epäillään LGL-leukemiaa. Siksi mietin kuuluuko oireisiin tuollaista. Ap
Lääkäri tutkii. Mene siis lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finni, ötökänpurema, vesirokko, apinarokko, muu rokkotauti. Myös nokkosrokon ihottuma voi olla aika erikoisen näköistä.
Minulla siis epäillään LGL-leukemiaa. Siksi mietin kuuluuko oireisiin tuollaista. Ap
Missä sulla on niitä?
Ei ole ollut tuntemallani LGL ihmisellä moisia paiseoireita
Ei kuulu ap, ei todellakaan kuulu.
Mustelmat sen sijaan voivat kuulua.
Ei kuulu. Ihan joku muu juttu nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sulla on niitä?
Sääressä. Ap
Eikö lääkäri ole sanonut lainkaan, miksi epäilevät leukemiaa, vaan sinun täytyy arvioida asiaa av:lla? Ei kannata täältä kysellä, vaan siltä lääkäriltä.
Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkäri ole sanonut lainkaan, miksi epäilevät leukemiaa, vaan sinun täytyy arvioida asiaa av:lla? Ei kannata täältä kysellä, vaan siltä lääkäriltä.
Tsemppiä sinulle!
Korkeiden leukosyyttien takia epäillään. Huomasin paiseen jalassa tänään, ja myös toisen vähän erinäköisen paiseen myös. Mietin asiaa ja siksi kysyn siitä täällä, kun en nyt tänä iltana ole lääkäriin pääsemässä. Ap
Just, mistä arvasit, että syövänhoidon paras tietämys on juuri palstalla?
Voisko olla joku bakteerin aiheuttama paise? Onko säärissä karvoja jos on karvatupentulehdus.
Leukemioissa kai yleensä vastustuskyky heikkenee, (ja lgl taitaa olla osin autoimmuunitauti, eli sitäkin kautta vaikuttaa elimistön puolustuskykyyn) joten senkin takia voi helpommin muodostua paiseita.