Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahdon päästä takaisin mielisairaalan suljetulle osastolle!

Vierailija
16.06.2022 |

Maanantaina kun kävelin kaupungilla keskellä kirkasta päivää niin yhtäkkiä poliisit kävivät kimppuuni, pistivät minut käsirautoihin ja veivät minut mielisairaalaan lukkojen taakse. Siellä karskit mieshoitajat sitoivat minut kiinni selälleni makuulleni sellaiselle tasolle. Tämä alku oli pelottavaa! Kukaan ei kertonut mistä oli kyse, miksi noin tehtiin, mitä oikein oli meneillään, kukaan ei kertonut yhtään mitään! Todella pelottavaa!
Mutta siellä tyhjässä huoneessa minä sitten vain makasin. Kunnes huoneeseen tuli naispuolinen hoitaja joka raiskasi minut! Sitten se hoitaja vain häipyi. Kunnes huoneeseen tuli toinen naispuolinen hoitaja joka myös raiskasi minut! Sitten sekin hoitaja häipyi. Kunnes huoneeseen tuli taas joku muu naispuolinen hoitaja joka myös raiskasi minut!
Tuolla lailla minä vietin siellä mielisairaalassa kaikki nämä päivät ja yöt. Tänään minut päästettiin ulos sieltä. Siis mieshoitajat päästivät minut irti tasolta, veivät minut mielisairaalan ulko-ovelle ja työnsivät minut ulos, häätivät minut ulos sieltä. He eivät sanoneet sanaakaan, mitään selitystä en saanut, kukaan ei kertonut minulle mitään.
Noin vain minut oli ilman mitään selitystä tai järkevää syytä viety mielisairaalaan muutamaksi päiväksi ja raiskattu siellä useita kertoja! Hullua touhua! Ihan älytöntä! Kidnappaushan tuo oli eikä mitään hoitoa! Eihän niillä pitäisi olla mitään laillista oikeutta tehdä noin!
Mutta niin: miten minä pääsen sinne takaisin raiskattavaksi???

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla