Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tää palstailu alkaa vaikuttaa jo liikaa omaan elämään... :-/

Vierailija
16.10.2006 |

Tein työkaverini kanssa yhtä raporttia, ja siihen tuli sitten yksi puhelinnumero (tyyliin p. xxx). Työkaveri laittoi sen numeron, ja minä sitten hihkaisin, että eihän sitä noin voi laittaa, vaan siihen pitää jättää väli sen pisteen jälkeen. Työkaveri katsoi vähän pitkään, että jo on jollain tarkkaa, itse yritin katsoa pitkin seiniä ja manasin hiljaa mielessäni...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oisko aika rajottaa?

Vierailija
2/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhenne on muuten puh. , ei p.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielletty :-).

Vierailija
4/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puh. 040 1234 567

Vierailija
5/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jos laitan lapselle päälle jotain äp:n vaatteita niin aina tulee hetkeksi sellainen ajatus, että " nyt varmaan joku katsoo tuolla ulkona, että miten kehtaan käyttää näitä vaatteita" tms..

Sama oli sen liilan vauvalaukun kanssa :D Kun luin täältä, että on noloa käyttää sitä, niin vähän mietitytti pitää sitä käytössä. Kuitenkin käytin sitä vielä niin pitkään kunnes se meni pilalle.. :)

Vierailija
6/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestejä kirjoittaessani isken välejä pisteen jälkeen;)

Vierailija
7/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä maisnostettiin, että ne on mauttomia ;)

Vierailija
8/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oikein. Molempien pisteen jälkeen välimerkki -niinkuin aina pisteen jälkeen.

Vierailija
9/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pisteen jälkeen AINA välilyönti, joten ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.

Ihan turhaan ihmiset muuttavat omia tapojaan tämmöisen typerän palstan takia (äp-vaatteet, unikot ym.) Ei ole sen arvoista, että kantsis ajatella mitä av:lla tästä mietitään.

Vierailija
10/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän minä nyt oikeasti unikosta luopuisi ja ainakaan tämän paltan vuoksi

Vierailija
11/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tekstiviestejä kirjoittaessani isken välejä pisteen jälkeen;)

Vierailija
12/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan, että eihän se kännykkä herjaakaan mitään :-). Mä aina seurailen kaupassa ihmisten reaktioita lapsen reimateciin, ja jos joku katsoo pidempään, niin selvä se: av-mamma :-D! Tekisi mieli tervehtiä!

Vierailija
13/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puhelin ei ainakaan tajua muuten muuttaa seuraavaa alkukirjainta automaattisesti isoksi.

Ellei sitten ole kyseessä niin pitkä viesti, että täytyy jättää tarkoituksella välejä pois.

Vierailija
14/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelikin, että miksi on niin tarkkaa). Syy siis siihen hihkaisuun oli se, että ajattelin, että pisteen jälkeen pitää jättää väli, muuten viesti " ei mene läpi" , kieliopillisesti en asiaa miettinyt :-).

Vierailija
15/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa sitä tullu mietittyä kaupassakin kun kattelin lapselle talvihaalaria siis ihan tavista, että onkohan nyt joku av-mamma heti kirjottelees täällä kun ostin tavis haalarin enkä mitään reimatec yms. haalaria..ja kaikessa muussakin tulee aina av mieleen...

Vierailija
16/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin nettiosoitteissa yms. tulee sitten turhaan laiteltua niitä välejä kun ei niissä oikeasti mitään tarvitsisi olla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan