Kuika nopeesti teil tulee sänki sheivaamisen jälkeen?
Mul tulee jo alle päivässä ja oon kuullu et joillai siihe menee useempi päivä, mikä oli iha uus tieto 🤣. Luulin et kaikkien pitää sheivaa joka päivä, jos haluu pitää sääret sileinä.
Kommentit (15)
Parissa päivässä tulee. Mutta sheivaan vaan ennen treffejä. Nostaa itsevarmuutta 😀
Ehkä sekin vaihtelee kuinka tarkasti näkee omilla silmillään... :D mutta mulla on kyllä varsin hyvä näköaisti ja jos todellakin sileäksi haluan sääreni mieltää niin päivittäin on sheivattava. Toki tähän tulee joku kertomaan, että hänellä on niin hento karvoitus, mikä ei liity asiaan mitenkään. Toki miehetkin ajavat partojaan eri välein, mutta aika samaa vauhtia se sänki todellisuudessa kaikille kasvaa :D
Aamulla jos ajaa niin sais illalla sutia uudelleen.
If I shave in the morning, round on 7 pm there will be stubble.
Muutama tunti en tykkää!!!
Joo, sen tuntee tuon ajan kuluttua, ei näe. Mutten tykkää silti.
Päivässä, musta pisteliäs sänki! Argh
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sekin vaihtelee kuinka tarkasti näkee omilla silmillään... :D mutta mulla on kyllä varsin hyvä näköaisti ja jos todellakin sileäksi haluan sääreni mieltää niin päivittäin on sheivattava. Toki tähän tulee joku kertomaan, että hänellä on niin hento karvoitus, mikä ei liity asiaan mitenkään. Toki miehetkin ajavat partojaan eri välein, mutta aika samaa vauhtia se sänki todellisuudessa kaikille kasvaa :D
Parrankasvu on täysin yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
If I shave in the morning, round on 7 pm there will be stubble.
Lordy, lordy, back to school.
Pakko vetää sääret epilaattorilla, muuten menis hermo. Joka päivä saisi ajella nilkoista takapuoleen asti ja teriä menis julmetusti. Epilaattorilla n. 3 viikon välein eikä kasva sänkeä.
Puoli vuorokautta. Ärsyttävää todellakin! En ole alapäälle keksinyt muuta vaihtoehtoa, kun vahaukseen en uskalla mennä. Sänki tulee alushousujen läpi, paksut vahvat karvat. Hermot menee.
Sääret olen epiloinut lähes 20 vuotta, ja nekin kasvaa todella nopeasti. Joka viikko pitäisi epiloida. Nekin karvat tulee esim. sukkahousuista läpi. On kuin laittaisi siilille sukkikset.. Säörten sheivaus aiheuttaa hirveän sini-punatäpläisen ihottuman, oli pakko alkaa epiloimaan.
Inhoon karvoja, olen aina inhonnut. En ole ollut parisuhteessakaan vuosiin, silti poistan kaikki karvat, paitsi käsivarsista.
Kyllä se seuraavana päivänä on jo sänki, ainakin alapäässä ja kainaloissa. Aiemmin oli epilaattori kainaloille ja säärille, mutta kun hajosi, niin olen vain sheivaillut. Sääret pysyy useamman päivän ilman karvoja sheivaamallakin, mutta kainalot joutuu joka päivä sheivaamaan. Alapään siistin saksilla ehkä joku päivä saan aikaiseksi ostaa trimmerin.
Säärissä on aina. Ei kestä iho sheivaamista niin ajelen koneella, sillä jää aina pieni sänki.
Vierailija kirjoitti:
En sheivaa,ei tarvitse.
Jos kerran sheivaatte niin laitatteko myos lotionia moisturoimaan? Suomalaiset on kylla naurettavia tuon englannin viljelyn kanssa.
Parissa päivässä, jos höylään. Kainalot vedän kylmävahaliuskoilla, sääret epilaattorilla, ei tartte olla joka päivä höyläämässä. Alapään siistin höylällä ja ärsyttää kun kasvaa parissa päivässä sänki. Joskin enää en höylää kovin usein.