Minkälainen ääni miehellä on paras?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Nariseva kuin oven sarana.
Vähän niinkuin Mika Aaltolalla.
arfarf kirjoitti:
sellainen veltto, ohut, valittava, syyttävä, haluton, nyrjähtelevä, vaivalloinen, hengästynyt, kimeä ja kireä ääni
Missä tuollaisen äänen kuulee ? Kimeä ja kireä, ohut. :D
Miehet on epäluotettavia ja tunteettomia kus*p*itä.
Ihan tiedoksi että meillä oli oikeat elämät ja ihmiset on oikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan media alan ammatttilaisen ja sellaiset jotka on opetettu puhumaan ja tekevät sitä työkseeen. Mutta kyllä se että puhe on jouhevaa ja ajatellu on kirkasta ja selkeää ja siten keskustelun luonnne etenee tuoden mukanaan vaikka jos haastattelusta kyse persoona välittyyy ja sellainen jaarittelu jää pois ja kaikenlaiinen kiusallinen jonnninjoutava tuumailu jää vaiikka jyrän alle niiinkuin kuuuluukin.
Yleensä kun ihhminen alkaa miettiä kysymystä liiakseen niin hän alkaa keksiä tarinaa.
Kun ihmineen alkaa keksiä tarinaa niin se voi tarkoittaa mielistelyä eli vastaa asioiihin niin kuin haluaa kuulijan haluavan kuuulla sen kun taas totuus on paljon mielenkiiintoisempaa.
Että totuudessa on justiiin se että alkaa tulla niitä empaattisia piirteitä ja sellaista samaistuttavuutta että eii hitsi mäkin olisin voinut olla tuollaisessa tilanteeessa ja miten mä olisin siinä tilanteessa sellvinnyt mikä tuo siiihen elämään sitä sielunravintoa, laajentaa katsomusta ja alkaa ymmärtäää ja katsoa maaailmaa uudesta vinkkeliistä.
Esiim yksi samalla luokallla ollut luin lehdestä etttä oli lyönyt puukollla humalassa toisen kuoliaaksi ja yritttänyt hävittää ruumista ja ensialkuun mietin että ihan psykopaatti vaikka ihan mukavan oloiinen heppu oli muutoin mutta ne olosuhteeet ja se känninen tappelu kehkeytyiikin tällaiseeen tekoon.
Möreähkö ja pehmeä ääni sekä rauhallinen ja asiallinen puhetyyli on minulle mieluisin.
Mitään öyhöttäjiä ja tai muita hysteerisiä vouhottajia en jaksa yhtään enkä myöskään heitä joiden puheessa vilisee niin finglismit, veet kuin muutkin teini-wt:n maneerit ja olemus on muutenkin omahyväisen ylimielinen ja röyhkeä.
Ja tämä jälkimmäinen osa siis koskee ihan kaikkia sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on epäluotettavia ja tunteettomia kus*p*itä.
Kannattaa jatkossa pitää rimaa nykyistä/aiempaa ylempänä. Niitä kaikkia elämäsi kuspäämiehiä kun yhdistää vain yksi asia.
Sinä.
Vierailija kirjoitti:
rtyrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala ja miehekäs.
Härreguud! Ihan kuin haastateltaisiin jotain rikollista ja ääni on muutettu, ettei tunnistettaisi.
Tai sitten tämän jäbän duunina on dubata ne äänenmuunnokset niihin haastatteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Möreähkö ja pehmeä ääni sekä rauhallinen ja asiallinen puhetyyli on minulle mieluisin.
Mitään öyhöttäjiä ja tai muita hysteerisiä vouhottajia en jaksa yhtään enkä myöskään heitä joiden puheessa vilisee niin finglismit, veet kuin muutkin teini-wt:n maneerit ja olemus on muutenkin omahyväisen ylimielinen ja röyhkeä.
Ja tämä jälkimmäinen osa siis koskee ihan kaikkia sukupuolesta riippumatta.
Joillekin möreä on setäkauhuääni. Eivät kaikki innostu. Makunsa kullakin!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla oikeasti dementia tai jotain? Mu butts been wiped
Matala. Ei möreä vaan matala. Seurustelin aikoinaan hetken aikaa miehen kanssa, jonka ääni sai lähes pissimään hunajaa. Valitettavasti hänessä ei paljon muuta hyvää ollenkaan.
Puolisoni on astmaatikko enkä ollut kovin viehättynyt hänen äänestään, kun hän ensimmäisen kerran soitti minulle. Ohut ääni, ei kimeä eikä korkea, mutta sellainen ohut. Lähes kaikki muu hänessä sitten onkin ihan parasta enkä ole ääneen kiinnittänyt huomiota enää ensitapaamisen jälkeen. Nyt muistin, kun äänestä kysyttiin.
(Joku loukkaantuu tästä varmasti, mutta kerron silti: äänen perusteella kuvittelin puolisoni hinteläksi ja pienikokoiseksi. Olin positiivisesti yllättynyt, kun tapasinkin harteikkaan ja tanakan miehen. Pituutta on minun makuuni jo melkein liiankin paljon, kuulemma 178 cm. Aiemmat rakkauteni ovat olleet 5-8 cm lyhyempiä.)
Raspitappi Ärtyköön kirjoitti:
Ruben Stillerillä on mukavan hönkivä ja intoinen ääni& löllö-ällän
Stillerillä on kyllä juuri sellainen astmaääni, ei hönkivä vaan hieman vinkuva.
Aikoinaan oli laulaja nimeltään Tapio Heinonen. Hänellä oli miehekäs ääni.
Matala ääni, joka kumpuaa leveästä rintakehästä. Mun miehellä on sellainen ääni, joka suorastaan saa mut kiihottumaan. Jos mies kiihtyy tai suuttuu niin sitten äänenkorkeus kohoaa tai jos hän lepertelee mulle niin tekee sen korkeammalla äänellä kuin mitä puhuu normaalisti. Sängyssä taas ääni madaltuu entisestään. Oujee.
Selkeä ja vakuuttava ulosanti