Onko haamuviiva kuitenkin selkeä + ?
Hei! Minulla kp 29-31 ja nyt tänään tein testin (kp32) ja testi näytti haaleaa plussaa.. Siis väri ei ollut niin punainen kuin testiviivan, mutta kuitenkin niin voimakas, että pimeämmässäkin huoneessa sen saattoi nähdä..
Kuinka raskaushormonin eritys voi siis olla vielä niin heikkoa ja tarkoittaako tämä, että olen raskaana?! Onko jollain kokemuksia haamuviivoista, jotka päättyivät synnytysosastolle?! =)
Kommentit (6)
varmaankin testissä lukee, ettei viivojen vahvuutta tule tarkastella vaan 2 viivaa = raskaana.
Paljon Onnea siis!!
T. päivikki 32+6
P.S. Itse en ole ainakaan raskauksissani jatkanut testauksia siihen asti, että viivat olisivat yhtä vahvat. Olen uskonut hailumpaakin viivaa....
Onnea paljon plussasta!
mulla oli vain viivanpaikka, ei edes vaaleanpunainen verrattuna testiviivan punaiseen viivaan, vain pelkkä silmin just ja just nähtävä viivan paikka. tämäkin oli plussa joten vaalen haalea on varmasti plussa. ite tein apteekin omalla ja siihen ei kuulema tule edes viivan paikkaa jos nega.
terv ellu ja masukki rv 36+3
Minulla siis on jo kaksi lasta (tyttä 11/02 ja poika 06/04) ja toiveissa on ollut jo kolmas, mutta sitä ei vain ole kuulunut... aikaisemmin jotenkin muistelin, että + - viiva on aivan samanvahvuinen kuin testiviiva, mutta olen kuullut näistä " haamuviivoista!" Ilmeisesti tämä on nyt sitten sitä!
Kiitos kaikille vastanneille, toivottavasti en / emme iloitse liian aikaisin, mutta mukava kuulla että nämä haamuviivatkin ovat siis plussia! Minä ilmoittelen jatkosta, toivottavasti päädyn (?!?) sinne synnytysosastolle! =)
Minullakin viiva todella haaleasti näkyvissä kun ekaa kertaa testasin (päiväpissasta), sitten seuraavana aamuna jo selkeämpi.
Tein samanlaisen " haamuviivatestin" kun tulin raskaaksi. Haamuviiva pysyi sitkeänä vielä toisen ja kolmannen testin jälkeenkin (viikko ekasta testistä). Sitten kerroin ystävälleni asiasta joka onnitteli, että todellakin olet raskaana! Niinkuin edellä mainittu, viivan värillä ei merkitystä, pääasia että näkyy!
nyssäkkä ja simppa rv. 25+4
Ensimmäinen ' haamuviivani' on jo kohta kolme-vee ja tämä toinen ' haamuviiva' syntyy kenties tänään tai ehkä kahden viikon päästä!?
Meillä oli ainakin tikkua katsoessa sellainen olo, että teki mieli mennä naapurirouvaltakin kysymään, että näetkö tässä jotain.. Me ainakin nähtiin ja tänään näkevät kaikki. Onnittelut, toivottavasti odotuksesi on odotettu ja kaikki menee hyvin. Voithan aina käydä labrassa vielä varmistamassa asian, sillä kyllä verikoe antaa aina varmimman tuloksen.