Mistä olette löytäneet kannustavan miehenne?
Tuntuu, että monella on mies, joka kannustaa vaimoaan joka asiassa. Saa sisustaa kotia, opiskeluissa kannustetaan, ihan kaikessa. Mistä tuollaisia löytää? Itse olen vain löytänyt latistavia miehiä.
Kommentit (49)
Löytyi kesällä bileistä, kun olin 17. Siitä on jo vuosikymmeniä. Hyvä mies on, todella!
En tiedä, mies ei ole ainakaan koskaan kannustanut. Häntä on kyllä saanut kannatella masennuksen kourissa jo vuosia.
Jäähallista. Mulle se on aika tyly mut KalPaa se kannustaa aina niin tunteella!
Katso enemmän luonnetta kuin ulkokuorta. Siitä on hyvä lähteä liikenteeseen.
Baarista löytyi. Olimme kyllä jo ns. moikkausasteella tuttavia ja meillä oli yhteisiä kavereita.
Eli tuo kaveeruus kyllä auttoi ensiaskelien ottamiseen. Baarissa sitten kerran törmättiin ja nyt 12v yhdessä.
Wowista(World of warcraft). Tavattiin kymmenisen vuotta sitten kun liityin kiltaan jossa hän oli ja meillä synkkasi alusta asti tosi hyvin. Jossakin vaiheessa päätimme tavata ihan livenäkin ja siitä se sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
En mistään, sellaisia ei ole. Omani ei kehu eikä kannusta. Ne kannustavat kehujat taitaa olla kuin yksisarvisia, eli satua
Eivät ole satua. Minun mieheni on jaksanut kehua ja kannustaa minua jo vuosikymmeniä. Hänen silmissään olen ihana vielä näin seitsemänkymppisenä mummonakin. Siihen en ikävä kyllä osaa vastata, mistä tällaisia miehiä löytää. Minä luotin intuitiooni, joka sanoi, että tässä se sinun miehesi nyt on.
Olen itse positiivinen ihminen, enkä edes jatka keskustelua jos mies on negatiivinen. Kyllä sen huomaa heti. Eli ensimmäinen keskustelu ja korvat höröllä, mitä hän puhuu.