Mistä olette löytäneet kannustavan miehenne?
Tuntuu, että monella on mies, joka kannustaa vaimoaan joka asiassa. Saa sisustaa kotia, opiskeluissa kannustetaan, ihan kaikessa. Mistä tuollaisia löytää? Itse olen vain löytänyt latistavia miehiä.
Kommentit (49)
En mistään, sellaisia ei ole. Omani ei kehu eikä kannusta. Ne kannustavat kehujat taitaa olla kuin yksisarvisia, eli satua
Olimme muutaman kuukauden samassa työpaikassa. Tapasimme sattumalta uudelleen, kun olimme jo molemmat vaihtaneet paikkaa, ja menimme kahville vaihtamaan kuulumisia. Siitä se juttu lähti. Mies on työlleen omistautunut, rauhallinen perusinsinööri, joka jaksaa tukea kaikkia minun kummallisia projektejani. Itse olen luovalla alalla. Juuri tuli 16 yhteistä vuotta täyteen.
Kylän baarista. On oltu yhdessä jo 30 vuotta, vieläkin jaksaa tsempata.
Samasta paikasta, kuin kannustavat naiset löytyy
Nuorisodisko vuonna 1990, ollaan kasvettu yhdessä aikuisiksi toisiamme tukien.
Samaa ihmettelen ja seuraan samoin.
Työni kautta tapaan pareja joissa mies kannustaa, tukee, kuuntelee, lohduttaa, halaa, piristää, järjestää ja organisoi yhteisiä asioita, varaa matkoja, varaa tekemistä, laittaa joskus ruokaa ihan yllätyksenä, antaa selkä- tai jalkahierontaa jne
Missä näitä miehiä oikein kasvaa? Niitä on kaikissa ikäluokissa onneksi.
Minulla ei ole ollut kuin satunnaista tuuria, oma aviomies aikanaan ei muistanut edes syntymäpäiviäni, toki laittoi hyvää ruokaa - koska ei tykännyt minun taittamastani.
Se oli sitä aikaa, kun kumppaniin piti tutustua livenä, eikä valokuvan ja emojien perusteella tehty päätöstä siitä, kuka on hyvä mies.
Mistä minäkin löytäisin? Nimittäin olen itse kannustava, ja idearikas ja valoisa. Mutta pitäisikö sitten olla sellainen kannustusta kaipaava? Autettava? Siitäkö se on kiinni?
Jos nainen on osaava, niin ei mies kannusta kun se ajattelee ettei nainen tarvitse kannustusta tai tukea?
Siitä taitaa olla tutkimuksiakin.
"Toiselta puolelta maapalloa!"
Hän on tukenut ja kannustanut minua ihan kaikessa ja näin tekee edelleen.
Ihana mies- monen yhteisen vuoden jälkeenkin!
Marjastava mies kerää marjoja ja kannustava mies hypistelee naisen kannuja
Ensin löysin työpaikalta kannustavan miehen. Arvosti mua kollegana ensin. Siitä sitten kehkeytyikin suhde. Hyvin meni alkuun monta vuotta, mutta pikkuhiljaa lasten tultua kuvioon alkoivat valta- ja vapaa-aikataistelut (hävisin 100-0, eli miehellä sai olla vapaa-aikaa, mulla ei). Kun oli lapset ja sormus sormessa, alkoi lannistaa mua kaikessa, mun uraan liittyvissä asioissa varsinkin (kerran haukkui mut ennen työhaastattelua niin pahasti, että itkin. Sain sen duunin muuten hänestä huolimatta.). Ihan hirveäksi muuttui. Nyt olemme jo eronneet. Eron jälkeen hän tietysti yritti mua takaisin, mutta nyt välit asiallisen viileät. Että varo vaan.
Kotona ne on yksinään metoota paossa
Uskomatonta kyllä, mutta Tinderistä.
Opiskelukaverini, kolmenkymmenen vuoden takaa. Olimme ensin ystäviä, sitä suosittelen kaikille. Jos on hyvä ystävä, on myös hyvä puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Kotona ne on yksinään metoota paossa
Nyt puhuttiin hyvistä miehistä, ei pelleistä, jotka eivät osaa puhua naisille kuin normaaleille ihmisille.
Suomi24 Treffit-palstalta vuosikymmen sitten.
Urheilukatsomosta :D Kannusti niin maan perusteellisesti heti ensihetkistä lähtien.
Älkää kaikki puhuko yhtaikaa.