4-kymppisen naisen epätoivoiset ihastumiset
Ovatko muut 4-kymppiset naiset kokeneet jopa lapsellisen pakkomielteisiä ihastumisia miehiin? Liittyykö tämä tähän ikävaiheeseen? Oon nyt pari kertaa kokenut täysin epätoivoisen ihastumisen mieheen, joka ei ole edes johtanut mihinkään! Olen hämmentynyt, mistä näin voimakkaat tunteet oikein kumpuavat. Kuvittelin, että teini-iän sydänsurut eivät enää palaisi, mutta toisin kävi...
Kommentit (29)
ehkä sulla on vaan tylsää, mitä se haittaa. Arki on muutenkin semmosta tasapaksua.
Luonnon keino saada vielä viime metreillä aikaan jälkikasvua.
Itse olen 38 ja ihastun edelleen ihan samalla tavalla kuin teini-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Et vain ole tarpeeksi tasokas
Heh
Kuvittelee olevansa nuorempi kuin on
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmia?
Lähinnä mietin, liittyykö tällaisetkin "mielialavaihdelut" jotenkin esivaihdevuosiin tai vaan hiipuvaan hedelmällisyyteen... Ap
Oli yksi, huh huh, olin aivan sekaisin hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnon keino saada vielä viime metreillä aikaan jälkikasvua.
Mielenkiintoinen ajatus, voisi tosiaan olla hormonaalinen alttius ihastumiseen.
On todellakin kokemusta! Edellisin sellainen hullu ihastus oli 49 v, sitten tuli korona tielle, eikä ole ollut mahdollisuuksia vastaavaan. Tuskin tämä "kyky" on mihinkään kadonnut, vaan tulee taas esiin, kun pääsee näkemään enemmän ihmisiä.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh
Kuvittelee olevansa nuorempi kuin on
Kyl mä tiedostan, että en saa vastakaikua (sanoinhan, ettei ihastumiset ole edes johtaneet mihinkään, heh) ja todennäköisesti kyseiset miehet eivät ole edes kiinnittäneet muhun mitään huomiota. Täysin yksipuolisista ja nimenomaan epätoivoisista ihastumisista on nyt kyse. Siksi tämä onkin vähän outoa... Luulin, että tällaiset tunteet olisivat jääneet teini-ikään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh
Kuvittelee olevansa nuorempi kuin onKyl mä tiedostan, että en saa vastakaikua (sanoinhan, ettei ihastumiset ole edes johtaneet mihinkään, heh) ja todennäköisesti kyseiset miehet eivät ole edes kiinnittäneet muhun mitään huomiota. Täysin yksipuolisista ja nimenomaan epätoivoisista ihastumisista on nyt kyse. Siksi tämä onkin vähän outoa... Luulin, että tällaiset tunteet olisivat jääneet teini-ikään. Ap
Kaikkea ei voi saada
Vierailija kirjoitti:
On todellakin kokemusta! Edellisin sellainen hullu ihastus oli 49 v, sitten tuli korona tielle, eikä ole ollut mahdollisuuksia vastaavaan. Tuskin tämä "kyky" on mihinkään kadonnut, vaan tulee taas esiin, kun pääsee näkemään enemmän ihmisiä.
N51
Ihana kuulla, että on muitakin kohtalotovereita! En edes usko, että tulen enää ikinä kokemaan vastavuoroista rakkautta tai edes ihastumista, joten tuntuu niin lapselliselta kärvistellä sydänsuruissa, heh. Ap
Minullakin tuli neljän kympin korvilla ihastumisia, kun eksä vaan pihtasi. En tosin pyrkinyt mitenkään saamaan mitään rinnakkaisia suhteita aikaan, ei se olisi oikein sopinut, joten luonnollisesti olivat yksipuolisia. Sitten onneksi erottiin, ja kuiva kausi katkesi. Sen jälkeen olen voinut ihastua ja ihan ryhtyäkin suhteeseen. Minun mielestäni ihan inhimillisistä tarpeista voi johtua ihastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh
Kuvittelee olevansa nuorempi kuin onKyl mä tiedostan, että en saa vastakaikua (sanoinhan, ettei ihastumiset ole edes johtaneet mihinkään, heh) ja todennäköisesti kyseiset miehet eivät ole edes kiinnittäneet muhun mitään huomiota. Täysin yksipuolisista ja nimenomaan epätoivoisista ihastumisista on nyt kyse. Siksi tämä onkin vähän outoa... Luulin, että tällaiset tunteet olisivat jääneet teini-ikään. Ap
Ihan sama. Sitten mielessäni analysoin tyypin käytöstä tai sanomisia.
Ulkomailla saattaisit saada vastakaikua. Siellä voi olla ihan rehellisesti sinkkuja jotkut. Suomessa moni varattuna varmaan tai alkoholi vie pelimiehiä, ellei ole joku sama kiinnostus joka yhdistää. Ehkä ihastuminen ja ihailu on osalla aina pakkomielteistä tai sinnepäin. Mutta omat mokat tuli tehtyä niissä teininä ja kaksikymppisenä, vääriin ei enää ihastu, ihmistuntemus kasvanut.
Vuan on hyvvee piirakkoo 👍 väliin sipuliva,,,,.., aarraa.. Halapenjova tsuppiva,, snappiva,,,,, suolakurkkuva,,, munnoota,...,, valakosipulsoossoossiva,... ... Juustuva,,, lenkkivä
Mielenterveysongelmia?