Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kurja vuosi takana ja edessä vielä kurjempaa..

Vierailija
15.06.2022 |

Tämä vuosi on ollut pelkkää tuskaa. Kuollut sukulainen, avioero, työpaikka lähti alta. En edes jaksa kaikkea tässä luetella. Jaksaminen on ollut pitkään loppu. Olen jäänyt yksin ilman tukiverkkoja. Ystävät lähtivät vaimon matkaan lähes jokainen. Sosiaalinen piirini kutistui näkymättömäksi kun työpaikalta sai kerätä tavarat.

Ajattelin vielä tovi sitten, että tästä voi selvitä. Hain apua. Sitä ei saanut kuin aivan hetkeksi. Keskustelut lääkärin kanssa kävivät lompakon päälle ja näistä oli luovuttava. Nyt olen reunalla ja yksi askel enää niin olen avun saavuttamattomissa. Lääkitys ei auta minua mutta onneksi on lääkkeitä. Viikonloppuna kun exä on vienyt loputkin tavaransa pois entisestä yhteisestä kodistamme niin annan mennä. Minulla on 100kp 30mg opamox masennuslääkkeitä sekä 30kpl Tramal 50mg opioideja. Tähän päälle pullo hyvää viskiä niin kuvittelisin, että peli on pelattu.
Jäljelle jää vain se tyhjä kuori jonka tämä elämä kulutti loppuun. Onneksi kukaan ei kaipaa niin voin rauhassa toteuttaa tekoni. Hyvää kesää kaikille.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaa ap, että haet apua!

Selvästikään et ole saanut sellaista apua mitä tarvitset.

Sano tuo, että ilman apua olet vaarassa vahingoittaa itseäsi.

S i n ä  tarvitset juuri sen paikan hoidosta ja ansaitset sen.

Taas meni yö 2-3 tunnin unilla. Ei auta opamox juurikaan. Otin 45mg mutta sydän vain hakkasi.

Empatiaa täältä palstalata löytyy. Kiitos siitä. Valitettavasti se ei enää nosta minua ylös. Olen täysin loppu fyysisesti ja henkisesti. Kun elämä ei maistu niin ei ruoka maistu. En muista koska olen syönyt viimeksi lämpimän aterian.

Syöksykierre. Minkäs teet.

AP

No tuolla tavalla annat vaimon voittaa tämän pelin.

Mitä jos näyttäisit sille mistä puusta sut on tehty ja lopettaisit tuon itsesäälin?

Uskon et on raskasta mutta älä luovuta. Et voi tietää mitä on vielä tulossa!

Vierailija
62/67 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ap💛 minä olen se, joka kirjoittelin tuuleen huutamisesta tuolla aikaisemmin. Saitko nukuttua yhtään? Susta varmaan tuntuu typerältä kaikki perusneuvot; syö, nuku, liiku, mene ihmisten ilmoille, mutta ne on nyt tosi tärkeitä. Hengitä vaan hetki kerrallaan ja mieti että tämäkin hetki/ajatus/tunne menee ohi.

Älä jää nyt itseesi kietoutuneena yksin kotiin, käy kaupassa, pieniä kävelyitä voimien mukaan. Täällä tullutkin hyviä vinkkejä siihen, mistä hakea ammattiapua. Joskus se, että saa vaan puhua toiselle ihmiselle, helpottaa omaa mieltä.

Päivä kerrallaan, joskus se minuutti kerrallaan. Näin me monet ollaan selvitty eteenpäin vaikeista elämäntilanteista.

Kirjoitathan tänään ap 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ilmoita itsestäsi pian. Täällä on monia kirjoittajia jotka ovat aidosti huolestuneita voinnistasi. Toivon että huomaat että Sinäkin olet tärkeä ihminen, ja että saisit apua tilanteesi!

Vierailija
64/67 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tähän päivään, ap!

Haethan itsellesi apua. <3

Vierailija
65/67 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P.

Vierailija
66/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä yksinäinen juhannus. Ei kukaan pyytänyt mökille eikä muutakaan. Elämä on todella hanurista. Pitkät pyhät mennä alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.

Olen lähinnä tuijottanut kotona seinää tai kattoa. Ei mitään paikkaa minne mennä tai haluaisin mennä.

AP

Vierailija
67/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R.I.P.

Kiitos

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi