Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kurja vuosi takana ja edessä vielä kurjempaa..

Vierailija
15.06.2022 |

Tämä vuosi on ollut pelkkää tuskaa. Kuollut sukulainen, avioero, työpaikka lähti alta. En edes jaksa kaikkea tässä luetella. Jaksaminen on ollut pitkään loppu. Olen jäänyt yksin ilman tukiverkkoja. Ystävät lähtivät vaimon matkaan lähes jokainen. Sosiaalinen piirini kutistui näkymättömäksi kun työpaikalta sai kerätä tavarat.

Ajattelin vielä tovi sitten, että tästä voi selvitä. Hain apua. Sitä ei saanut kuin aivan hetkeksi. Keskustelut lääkärin kanssa kävivät lompakon päälle ja näistä oli luovuttava. Nyt olen reunalla ja yksi askel enää niin olen avun saavuttamattomissa. Lääkitys ei auta minua mutta onneksi on lääkkeitä. Viikonloppuna kun exä on vienyt loputkin tavaransa pois entisestä yhteisestä kodistamme niin annan mennä. Minulla on 100kp 30mg opamox masennuslääkkeitä sekä 30kpl Tramal 50mg opioideja. Tähän päälle pullo hyvää viskiä niin kuvittelisin, että peli on pelattu.
Jäljelle jää vain se tyhjä kuori jonka tämä elämä kulutti loppuun. Onneksi kukaan ei kaipaa niin voin rauhassa toteuttaa tekoni. Hyvää kesää kaikille.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli sulta kumminkin avunpyyntö?

Vierailija
2/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei aina elämä parane. Mä itse yritin itsemurhaa 22-vuotiaana. Tulin katumapäälle ja menin vatsahuuhteluun. Nyt siitä on lähes 30v ja elämä on ollut koko ajan surkeaa. Eli elämä ei aina muutu hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin baariin sillä siellä on varmasti vertaistukea, samoista selviytyneitä.

Vierailija
4/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaisissa erotunnelmissa täälläkin. Koville ottaa, mutta luovuttaa en aio. Älä sinäkään.

💛

Vierailija
5/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskaisissa erotunnelmissa täälläkin. Koville ottaa, mutta luovuttaa en aio. Älä sinäkään.

💛

Sama. Kesäloma on kulunut vtutusta torjuen, käytännön asioita hoitaen.

Yritän myös ulkoilla tarpeeksi. Onneksi asun paikassa, jossa on merta ja rantoja, kioskeja ja kansallismaisemaa.

Ensi viikolla on viimeinen kesälomaviikko. Ajattelin telttailla läheisellä camping-alueella. Pois pääsee nopeasti jos ilmat menee pahaksi.

Onneksi on sentään mökkiprojektia ja yhdet sukujuhlat, vaikka on siinä ja siinä jaksanko ajaa niihin. Stressi saa pään pehmeäksi auton ratissa.

Vierailija
6/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset luovuttaako! On mahdollista selvitä ties mistä mahdottomistakin asioista. Olen itse ihan kävelevä esimerkki siitä. En tässä nyt avaa tätä omaa elämää, mutta tiedän, mistä puhun. Elämä maistuu tänä päivänä erittäin hyvältä. Ehkä ihmisen tulisi muuntautua vallitseviin olosuhteisiin, eikä väkisin yrittäö vääntää niitä mieleisekseen. Se on kun tuuleen huutais.

Vierailija
7/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Purin ajatukset sanoiksi. Olen jo avun ulottumattomissa.

AP

Vierailija
8/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös raskas 6 kk takana, kovia menetyksiä. Yritä tsempata. Itsellä auttanut se, että ahdistuksen iskiessä olen lähtenyt pitkille kävelylenkeille ja toinen helpottava keino on ollut laittaa luurit korville ja luukuttaa lempimusiikkia. Tässä on fyysinen kunto parantunut huomattavasti ja mielialakin samalla. Älä luovuta, pienin askelin eteenpäin. Tee sellaisia asioita mistä nautit.

Vierailija
9/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös raskas 6 kk takana, kovia menetyksiä. Yritä tsempata. Itsellä auttanut se, että ahdistuksen iskiessä olen lähtenyt pitkille kävelylenkeille ja toinen helpottava keino on ollut laittaa luurit korville ja luukuttaa lempimusiikkia. Tässä on fyysinen kunto parantunut huomattavasti ja mielialakin samalla. Älä luovuta, pienin askelin eteenpäin. Tee sellaisia asioita mistä nautit.

Jos olisi sellaisia asioita joista nauttisin. Elämänilo on kaikonnut ja kaikki tekeminen on suorittamista, Mistään ei löydy iloa. Ennen mukavat asiat ovat muuttuneet kamaliksi ja yksinäisyys syö vähätkin energiat. Olen yrittänyt. Voin vakuuttaa sen. Ilo on sammunut mielestäni ja kamalat ajatukset korvanneet sen.

AP

Vierailija
10/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron luulis olevan pieni ongelma siihen verrattuna että naapurimaassa joku hullu diktaattori sojottelee meitä kohden ydinpommeilla.

Vierailija
11/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Purin ajatukset sanoiksi. Olen jo avun ulottumattomissa.

AP

Älä luovuta! Antaudu autettavaksi. Soita aluksi vaikka auttavaan puhelimeen. Siellä voit kertoa aivan kaikki murheet hyvälle ihmiselle, jolla voi olla hyviä ajatuksia elämän parantamiseksi.

Vierailija
12/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä lekuri vähän kummallinen kun määrää 100 kpl 30 millin opamoxia kerralla 😯 yleensä se on maks se 30 kpl purnukkaa mahdollisimman pienellä annoksella.

Jospa käytät niitä siihen mihin ne on tarkoitettukin, eli tuohon kamalaan ahdistukseesi. Pärjäät tuolla satsilla kyllä pahimman yli. Oletko käyttänyt niitä ollenkaan jos koko satsi on täys?

Ainakin meidän kaupungissa julkiset psyk hoitajan palvelut on ilmaisia. Onko mahdollisuutta semmoiseen? Käsittääkseni myös diakonilta saa juttuapua, ei sun tarvitse yksin jäädä olojesi kanssa.

Itsellä myös ero kävi niin raskaaksi, että lampsin päivystykseen ja sanoin että vedän kolme purkkia ketipinoria jos laitatte mut takasin, mä en pärjää yksin kotona enkä usko että selviän nyt hengissä.

Ottivat muutamaksi päiväksi osastolle ja sain levätä.

Vierailija
13/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin halata sua

Voisin tulla vähäksi aikaa hoitamaan.

Vierailija
14/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua! Jokainen on arvokas ja tärkeä!

Vierailija
15/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi sellaisia asioita joista nauttisin. Elämänilo on kaikonnut ja kaikki tekeminen on suorittamista, Mistään ei löydy iloa. Ennen mukavat asiat ovat muuttuneet kamaliksi ja yksinäisyys syö vähätkin energiat. Olen yrittänyt. Voin vakuuttaa sen. Ilo on sammunut mielestäni ja kamalat ajatukset korvanneet sen.

AP

Tämäkin on ohimenevää (yritän itse muistaa saman!). Ne kamalat ajatukset ovat vain ajatuksia, anna niiden tulla ja mennä äläkä takerru niihin.

-se erotuskailija 💛

Vierailija
16/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihihiihii  !!! Hajoon XD

Vierailija
17/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua! Jokainen on arvokas ja tärkeä!

Hain apua mutta se kävi mahdottomaksi. Kunnallinen apu on niin jumissa, että lähimmät ajat ovat kuukauden päässä. Ei siitä enää silloin apua ole.

Kyllä tässä on ollut kaikenlaisia selkään taputtelijoita ryhdistäydyt nyt kommenteilla mutta ne tunnetusti eivät auta. Exä vei koirankin mukanaan niin loppui ulkona käyminen kuin seinään. Mitään ei jättänyt. Mustamaalasi minut ystäville ja sukulaisille jotka laittoivat pelin seis. Silkkoja valheita levitteli. Nyt tiedän miten ihminen kadotetaan muun maailman silmistä. Loppupeleissä aika helppoa.

Game over. Sitä tämä on.

AP

Vierailija
18/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä suhde oli ja miksi se loppui?

Vierailija
19/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap.

Ota puolikas opamox. Ja myöhemmin illalla toinen puolikas jos et saa nukuttua.

Miksi et käytä sun lääkkeitä?

Vierailija
20/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kuitenkaan tee itsestäsi uhria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän