Jos saat antaa vain yhden hyvän neuvon ihmisille, minkä neuvon antaisit?
Kommentit (55)
Jos olet älykäs ihminen, älä koskaan, toistan, ÄLÄ KOSKAAN ryhdy elämään yksinkertaisen tai tyhmän ihmisen kanssa. Jos olet itse yksinkertainen, tätä huolta ei ole.
Älä ikinä laske elämääsi, talouttaan, onneasi toisen ihmisen varaan. Loppupeleissä yksin ollaan.
Älä ruikuta, äläkä kuuntele muidenkaan valittamista. Uhriutuvat ihmiset kannattaa heivata lähipiiristä.
Ota vastuu elämästäsi, kukaan muu ei sinusta voi tehdä onnellista kuin sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet, älkää luottako naisiin. Naiset vain valehtelevat ja pettävät ja pyrkivät hyötymään teistä taloudellisesti joko suoraan, tai useammin epäsuoraan esim. isompi ja hienompi asunto.
Harhoihin kannattaa hakea hoitoa, ei mene nuoruus hukkaan. Antero, kahden ihmisen taloudessa se mieskin saa isomman asunnon. Lapsikin tajuaa tuon.
Lakkaa puhumasta jos toinen ei kuuntele. Tulet löytämään tilalle jonkun, joka kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet älykäs ihminen, älä koskaan, toistan, ÄLÄ KOSKAAN ryhdy elämään yksinkertaisen tai tyhmän ihmisen kanssa. Jos olet itse yksinkertainen, tätä huolta ei ole.
Tätä neuvoa noudattaakseen pitäisi selvittää, kuka on älykäs ja kuka on tyhmä. Mitä kikkaa suosittelisit?
Älä ikinä osta omistusasuntoa omaa asumistasi varten taloyhtiöstä, jossa on vuokra-asuntoja.
Koulussa oli aikoinaan mediakasvatusta: ensimmäisenä vallataan tosiaan media. Tästä tiedosta oli hyötyä joskus hankalina ahdistuneisuushäiriä vuosinani, en katsonut telkkaria moniin vuosiin. Ja netin uutisistakin mietin, mitä luen edelleen.
Toinen tärkeä oppimani on kaikki yhteiskunnan rakenteet ovat korruption ja ihmiskaupan kyllästämät. Käytännössä kansalaisia pisteytetään veronmaksajina ja pidetään hyödykkeinä. Jollet maksa veroja, niin useat palvelut ovat ulottumattomissasi, ja vapautesi mieluusti otetaan sinulta pois.
Rentoutukaa kunnolla ainakin joskus. Lojukaa oikein huolella ilman yhtään turhaa liikettä. Saa katsoa vaikka telkkaria ettei ole tylsää.
T. Sohvan guru.
Ystävällisellä hymyllä tai sanalla voi olla isot, positiiviset vaikutukset.
Valitse taistelusi.
(= Pidä puolesi asioissa, jotka on sinulle tärkeitä ja isoja, mutta ole valmis joustamaan ja kompromisseihin muuten.)
Elä omanlaatuista elämää vähät välittämättä toisten mielipiteistä. (Toisia ja muita kuitenkaan siis vahingoittamatta).