HS: Paavo Lipponen haukkuu Demokraatissa presidentti Niinistön Kultaranta-keskustelut, kokoomuksen ja median
Täytyy sanoa että on kyllä oikeassa.
Kommentit (117)
"Kokoomus, jonka johtama hallitus sulki Nato-oven neljäksi vuodeksi, patsastelee nyt suurena edelläkävijänä. Sen propagandistit lietsovat sisäpoliittista revansismia menneisyyden politisoinnilla”, Lipponen sivaltaa."
Tämä on aika helvetin osuvasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Häntä risoo, kun ei kutsuttu mukaan. Selvä se.
Hän on itse vetäytynyt politiikasta jo 10 vuotta sitten, joten tuskinpa. Liekö sama vika kuin Tuomiojalla, että älykästä ällöttää tämä laumojen yksinkertaisuus.
Mitäs ei aikoinaan vienyt meitä natoon. Turha nyt parkua kun maito on maassa. Yksi Suomelle haitallisimmista politiikoista tuokin.
Moni varmasti hämmästyi huomatessaan Stoltenbergin puolustellessa Turkkia ja sen näkemyksiä. Etenkin, että on osoitettava ymmärtämystä Turkkia kohtaan. Miten on sen näkökohdan laita, että Suomen ja Ruotsin jäsenyyshakemus takkuaa pahasti Turkin jääräpäisyyden takia? Ei sekään mitenkään oikein ole.
”Stoltenberg olisi voinut sanoa sanottavansa etänä Brysselistä. Olisi voitu keskittyä oikeasti analyyttiseen keskusteluun Ukrainasta, Euroopasta ja maailman tilanteesta”, teksti jatkuu myöhemmin.
Lipposen mukaan Kultarannassa käydyt keskustelut olivat vain ”Turkki-jänkätystä”, joka ”ei voi vähempää kiinnostaa”.
No ei se ihan väärässä ole tuo Lipponen. Stoltenberg on pelkkä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Moni varmasti hämmästyi huomatessaan Stoltenbergin puolustellessa Turkkia ja sen näkemyksiä. Etenkin, että on osoitettava ymmärtämystä Turkkia kohtaan. Miten on sen näkökohdan laita, että Suomen ja Ruotsin jäsenyyshakemus takkuaa pahasti Turkin jääräpäisyyden takia? Ei sekään mitenkään oikein ole.
Itse arvasin että Stoltenberg ei ole niin nice boy kuin antaa itsestään kuvan. Hyvä vaan että tulee suomalaisillekin selvästi miten isot toimijat pelaa. Suomi ei ole subjekti, se on objekti ja se siitä.
Lipponen oli itse Nord Streamissä mukana. Itse pahimmasta päästä ja käyttää vanhaa taktiikkaansa, agressiivista hyökkäystä jolla toivoo pelottelevansa kritisoijat hiljaiseksi. Sellainen on meidän Paavo aina ollut koska kokee itsensä uhatuksi. Törkeän huono pääministeri jonka ylimielisyydestä me maksetaan nyt ja vielä pitkälle tulevaisuudessa.
Lipponen on kyllä kova äijä. Veti kouluaikaan turpaan heti jos joku yritti kiusata ja uhkasi tehdä saman Kuopion lyseon opettajalle, joka kiusasi Paavon veljeä. Lopulta siirtyi toiseen lukioon, jossa asiat hoitui hyvin. Aggressiivinen tahtotyyppi, mutta ei tuo tyhmä ole.
Vierailija kirjoitti:
"Kokoomus, jonka johtama hallitus sulki Nato-oven neljäksi vuodeksi, patsastelee nyt suurena edelläkävijänä. Sen propagandistit lietsovat sisäpoliittista revansismia menneisyyden politisoinnilla”, Lipponen sivaltaa."
Tämä on aika helvetin osuvasti sanottu.
Demarit on nyt jokseenkin epätoivoisia kun halosen ja tuomiojan ja kumppanien jatkuva natoänkyröinti + natoon liittymättömyys viron kanssa samalla 2000-luvun alussa alkaa näyttää aina vaan suuremmalta katastrofilta kun turkki rupesi jarruttamaan.
Ja ei. kyse ei ollut pelkästä kokoomuksen päätöksestä koska kepu oli vastaan, soini tuskin olisi kannattanut ilman erillistä syytä kuten tää ukrainahyökkäys ja lisäksi koko vihervasemmistoänkyröiden prikaati oli eduskunnassa vastaan kuten ne on olleet viimeiset ties kuinka monta kymmentä vuotta.
Ja nyt nää demarit koittaa esittää olevansa jotain edelläkävijöitä asiassa?? Älkää jaksako.
Ja paavo ole hiljaa. Joskus kannattaa pitää se suu kiinni ettei muut huomaa miten hölmöjä ne pään sisällä pyörivät ajatukset oikeasti on.
Paavo puhuu ihan asiaa. Koko kevät meni farssiksi ja joukkopsykoosiksi.
Niinistö oli samaa koulukuntaa kuin Lipponen: aggressiivinen naisten itkettäjä. Sari Sairaanhoitajat ja muut wanna be -porvarit ostivat kokoomuksen Niinistö-kampanjan ja äänestivät presidentiksi.
Presidenttinä tuo olis varmaan parhaillaan nuolemassa puten kengänkärkiä.
Lipponen joka on vain omasta mielestään intellektuelli ja feministi voi nauttia eläkepäivistään ja Nord Stream rahoistaan. Minua ei kiinnosta hänen näkemyksensä enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Lipponen oli itse Nord Streamissä mukana. Itse pahimmasta päästä ja käyttää vanhaa taktiikkaansa, agressiivista hyökkäystä jolla toivoo pelottelevansa kritisoijat hiljaiseksi. Sellainen on meidän Paavo aina ollut koska kokee itsensä uhatuksi. Törkeän huono pääministeri jonka ylimielisyydestä me maksetaan nyt ja vielä pitkälle tulevaisuudessa.
Oli siinä puolensa mutta toisaalta sille sattui pääministerivuorolle lottovoitto kun nokia nosti suomen lamasuosta eikä tarvinnut ruveta tekemään niitä edelleen tekemättä olevia työelämän rakenneuudistuksia joita demarit vihaa jo ideankin tasolla.
Muuten se on melkoinen jyrääjä. Joskus tuollaista tarvitaan, joskus taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Häntä risoo, kun ei kutsuttu mukaan. Selvä se.
Eipä sinne kutsuttu muitakaan demareita.
Vierailija kirjoitti:
Lipponen on kyllä kova äijä. Veti kouluaikaan turpaan heti jos joku yritti kiusata ja uhkasi tehdä saman Kuopion lyseon opettajalle, joka kiusasi Paavon veljeä. Lopulta siirtyi toiseen lukioon, jossa asiat hoitui hyvin. Aggressiivinen tahtotyyppi, mutta ei tuo tyhmä ole.
Lipponen ja Niinistö tuli molemmat juttuun ja itkettivät naisministereitä. Molemmat aggressiivisia ja jyrääviä. Lipponen tosiaan nuorempana käytti nyrkkiäkin jos muu ei auttanut. Itse arvostan, vaikka ihmettelin sitä kaasuputki-sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi sen takia ettei aiheuta eripuraa Naton sisälle ja anna myös ulospäin kuvaa että Nato olisi riitainen.
”Mediat ovat avanneet sontaluukkunsa ja niistä pursuaa sitä itseään, loputonta kaunaa”, Lipponen kirjoittaa."
Repesin. On sillä edelleen sana hallussa.
Haukkui myös Stoltenbergin ja sanoi että puhui täysin Erdoganin asiaa. Niin kuin puhuikin.