Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
*SYYSTOIVEET* vko 42
16.10.2006 |
Huomenta syystoiveet! Kylmän kirpeä eilinen ja taitaa olla tämäkin päivä. Voisi pian etsiä talvitakkiakin esille.
Tervetuloa uudet mukaan!
Meillä on neiti taas flunssassa, taitaa olla jo 4. tänä syksynä. Viime yönä valvoin tytön kanssa yli 3 tuntia, eikä omakaan olo ole mikään ruusuinen. Ja minäkö sitten olen myös haluamassa uutta vauvaa.. Nyt tuntuu, että kunnon yöunet olisivat ensimmäisenä toiveissa ja se ei yleensä toteudu vauvan kanssa. Onko kenelläkään muulla joka yö herätyksiä? Meidän 3v. herättää vähintään kerran yössä. Näin kipeänä ollessa tietysti herätyksiä on enemmän tai ne ovat pidempiä.
Mukavampaa viikkoa muille syystoiveille!
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
edelleen mukana ollaan vaikkakin vähän taka-alalla..jotenkin ei nyt oo semmonen fiilis että jaksais piinailla tai keskittyä raskaus-ajatuksiin, oon niin pettyny tähän omaankehooni joka tuottaa kokoaika oireita ja ei kuitenkaan tuu plussaa testiin, ei jaksa enää iloita tai toivoa tai odottaa, vaan katsellaan ja kuulostellaan. ovis vähän viime viikonloppuna pääsi yllättämään noin 2pv aikaisemmin ku olin ajatelllut mutta peittojen pöllyttely sattui osumaan loistavasti siihen saumaan, 2vkn päästä ollaan viisaampia sen asian suhteen.
Galluppiin vastaan että olen myös hoitoalalla ja juuri olen saanut tietää saavani aivan loistavan työpaikan, olen niin innoissani(ei muuta vauva suunnitelmia kuitenkaan) ja mies on elektroniikka-asentaja. Esikoinen on sairastellut nyt jo toista kuukautta enemmän tai vähemmän räkänen ollu ja sen myötä meidän öistä on tullut oikeita hurlumheitä. Nyt jatkettava työntekoa!