Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOLINTUSET TIISTAINA!!!

15.11.2005 |

Aloitin pinon kun ei näkyny vielä!

Täällä kp 15/28 ja ovis oli eilen. Vielä persona pyti tikun ja se näytti tasavahvuisia viivoja kun kaksi edellistä päivää toinen ollu paljon vahvempi kun oli ovis. Nyt sitten odotellaan ja toivotaan parasta. Jokohan sitä vittis laittaa jouluvaloja??Onko muut laittanut? Joulu ihminen olen..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmee ilma ulkona.Tulis jo talvi ja lunta.Nyt alkaa noi joulujutut munki mielessä pyörimään.Mikä se persona monitori on?kp 13/27-31 ja ovis joko oli, on tai on tulos.En enää noihin tikkuihin luota kyl yhtään.Nyt vaan peuhataan joka päivä.Vaik tuntuu kyl välil tosiaan pakko pullalle, mut jos siit on tuloksena se kauan odotettu vauva niin on sen arvosta.Kun pystyiski uhohtaa kaikki kp.t ja muut ja koko kuumeilun mutta ei pysty niin ei.Sitä paitsi must on kiva kirjotella täällä teidän muiden kuumeilijoiden kanssa.Plussauutisia odotellen!!!

Vierailija
2/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt päästiin edes elokuun kiertoon. Säästyi testit jotka eivät

ole vielä edes tulleet. Ihana tytön peittelemisreissu tuli viime yönä lastenhuoneeseen kun tunsi et taitaa tulla vana perässä...

Nyt on sitten kaikki ihanan alkutekijöissä, kiertopäivä1/28-33. Johan

tämä muuttuikin hankalaksi tuon kierron kans. Ja laskettu aika olis sit

jossain 23. elokuuta, muistelisin.

Kyllä on pakko alkaa lumettomuudesta huolimatta suunnitteleen joulua.

Onhan tuo viikon päästä jo 1. adventtikin ja silloin meillä on perinteisesti laitettu jouluvalot. Kun sais mieheen sen verran intoa et

hakisi mulle metsästä pienen kuusen tuohon porraspieleen niin sais uloskin jouluvalot.

Minun joulu alkaa aina siivoamisella ja sitä onkin tullut tehtyä viime viikot. Vielä kun ens viikon jaksais pyhkiä pölyisiä kaappeja ja sit

loppuviikosta suursiivota kaikki huoneet niin ois hyvä joulumieli.

Sit vois keskittyä kaikkeen kivaan, jouluaskarteluun lasten kans ja leivontaan ym.

Ja onhan se ihanan tunnelmallista näin joulun aikaan yrittää niitä kaamosvauvoja elo-syyskuulle. Kun ei muuta näe tehdä niin edes lapsia! Eli eiköhän meillä elolintusilla ole ollut/ on kaikken aikojen säpinät sängyssä ja miehet tyytyväisiä!!! PLUSSAONNEA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus tätä odotusta ja ihmettelyä. Miten sitä osaisi olla ajattelematta tätä asiaa... mä ainakin koko ajan joka nippauksesta tai muusta tuntemuksesta havahdun, että mitä jos tää oiskin sitä. Ja voi pettymys jos ei ookaan. Odottelen kokoajan jos rinnoissa alkaisi tuntumaan sitä kiristystä ja turpoamista, mitä oli esikoisen kanssa (siitä tiesin olevani raskaana jo ennen ku menkkojen piti alkaa).. mutta onhan tässä aikaa vielä kiristellä, jos on kiristelläkseen.

Pantoufle ja Anmari: Mullakin menossa siis kp23/28-29 tänään. Ensi viikolla testit viuhuu ahkerasti sikäli ei tule ylläreitä ennen sitä. Sitähän mahtuu vielä seuraavastakin kierrosta elolintusiin, la olisi silloin vain elokuun loppupuolella. Näihin tähdätään!! Noi pikkujoulut on pyörinyt täälläkin mielessä, niitä kun riittää joka viikonlopulle. Jos ei nyt tärppäisi niin onni onnettomuudessa olisi sitten pikkujoulut ja se, että voisi ottaa vielä rennosti, normaalisti juhlien. Sikäli onni osuisi kohdalle, alkaisi suuri pohdinta kootuista selityksistä, miksi en juo... Joten helpompihan olisi, kun tärppäisi vasta seuraavasta... ;)..tai sitä seuraavasta.

Pantoufle: Meilläkin esikoinen hoidossa (2v) ja minä töissä. Tulen joka aamu seitsemään töihin, jotta pääsen myös pian hakemaan pojan hoidosta. Mies vie juurikin ennen yhdeksää pojan hoitoon yleensä. Toisaalta meidän lapsi on kyllä viihtynyt erittäin hyvin hoidossa, ei ole kaipaillut meitä suuremmin, mutta kun äiskällä on ikävä :)

Lämpöisiä ajatuksia tylsän sateiseen päivään.

Vierailija
4/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa, sataa ropisee, pilipili pom! Eli täälläkin päin Suomea lotisee ja kunnolla. On niiiiin harmaata ulkona, ettei paljon tee mieli sinne mennä. Esikoisen heitin tunti sitten hoitoon ja itse tulin kotiin. Opiskelut ovat siis mulla päätöstä vaille valmiit ja töitä teen minäkin. Pitäisi nyt vaan tuo gradu saada väännettyä. Eli Pantoufle ja AuroraM: meilläkin poitsu on hoidossa ja hyvin viihtyy siellä. Ikää on myös 2-v. Aika samoja taitaa olla meillä kierrot, lasten iät ja työelämä. :)

Joo, ensi viikolla sitä sitten voi olla jännät paikat. Onneksi on taas luvassa sen verran kiireinen loppuviikko töissä, että saa muuta ajateltavaakin välillä.

Tuosta joulusta, minä tykkään kans joulujutuista ja on ihana tehdä kaikkea siivousta, leipoa, askarrella, koristella jne. Mutta meillä on joulujutut aloitettu yleensä vasta joulukuun puolella. Mutta lunta kaipaan minäkin jo nyt ja oikein kovasti. Ei olisi niin pimeää ja likaista ulkona.

Mutta mukavaa päivää kaikille melkoisista sateista huolimatta. Ja +++++tuulia!

Vierailija
5/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys yllätys, täälläkin sataa vettä ja lujaa!

Minäkin suunnittelen jo joulua; voisi ehkä laittaa jo tällä viikolla jouluverhot keittiöön! : )

Ensin täytyy kuitenkin alkaa valmistella pojan 1-vuotis synttäreittä, jotka ovat joulukuun alussa. Pitäisi vielä lähettää muutama kutsu ja sitten alkaa suunnitella leipomisia. Meillä täytyy vielä olla sekä gluteenittomia että tavallisia leivonnaisia, koska pojalla on allergioita. Siinäkin on suunnittelemista, ensi vuonna menee varmaan jo rutiinilla...

Tällä palstalla on ollut juttua greippimehusta, mutta minäpä ostin eilen ihan oikean greipin, kun luulisi siinä olevan vielä paremmin nuo kohdun seinämää paksuntavat aineet tallella?! No, enpä muutenkaan usko oikein " poppakonsteihin" , mutta saahan kaikkea kokeilla!

Piretta kp 16/32-35

Vierailija
6/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip kaikille!

Olen tähän asti käynyt täällä vaan lueskelemassa mutta ilmoittaudun nyt itsekin pinoon, kuume on ihan kauhia.. Kp 20/29 menossa ja en millään malttaisi odottaa että pääsee testaamaan. Tänä aamuna oli paha olo, mutta eihän se nyt vielä voi olla, eihän??? (vai voiko...)

Olen siis 26-vuotias Espoolainen ja mies on kolmekymppinen, ensimmäistä kuumeillaan.

Plussasäteitä kaikille +++++++

Vierailija
7/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tipahdin sunnuntaina tuolta heinäsirkoista tänne elolintusiin. Kauhean suuria odotuksia ei tälle kierrolle ole, mutta paremmin menee aika kun pääsee seuraamaan edes muiden jännäämistä. Imetyksen lopettamisesta alkaa kohta olla jo vuoden verran, mutta silti multa tulee vielä maitoa rinnoista. Eilen soittelin neuvolaan, ja siellä terveydenhoitaja epäili, että mulla saattais olla prolaktiini-hormoniarvot vielä koholla, minkä takia raskaus ei pääse alkamaan. Käskettiin varaamaan lääkäriaikaa, että pääsee sitten verikokeisiin ja jos se arvo on liian korkee ni siihen annetaan sit lääkettä et maidon eritys loppuis. Mut lääkärille pääsen vasta joulu- tai tammikuussa, joten odottelua on nyt sitten sinne asti. Aika tuntuu pitkältä, mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka tärppäisi ennen sitä.

Mulla nyt siis kp 3/26, ja ovis on todennäkösesti joskus viikon päästä. Eli sitä odotellessa..

Mukavaa ja toivottavasti jatkossa vähän aurinkoisempaa viikon jatkoa kaikille elolintusille toivotteleepi LeiMu!

Vierailija
8/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

persona monitori on ehkäisyyn tarkoitettu. Eli pelaa ovistikuilla jota laitetaan monitoriin ja se laskee hormoonin erityksen ja kertoo sen. Jos on punainen päivä voi tulla raskaaksi. Vihreä tarkoittaa että voi olla ilman ehkäisyä. Keltainen tarkoittaa että pitää pissata tikkuun koska ei ole varma. Eli monitorin ehkäisy perustuu tavallaan varmoihin päiviin. 3 vuotta olen käyttäny enkä ole raskaaksi tullu. nyt sitten käytetään toisinpäin. Kone näyttää munasolua kun on ovikset. oikein näyttää sillä silloin on ollu kivut. sopii ihmiselle jolla kierto on 24-35 pitkä. aloitus pakkaus on suht kallis mut mitä pitempään käytät sitä niin vähemmän kysyy ovistikkuja koska monitori säilyttää muistissa kaiken. Eli se opettelee sun kierron ulkoa ja epävarmoina päivinä se pyytää tekemään ovistestin josta mittaa hormoonitason. Vaikeasti selitetty!