Mitä ajatuksia herättää kun joku astelee julkisen liikenteen kulkuvälineeseen 250 euroa maksava mekko päällään?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.boozt.com/fi/fi/ted-baker-rtw/dulina_30625379/224750483?loc…
Siis jos vaikka ratikkaan tulee nainen tuollainen mekko päällä, niin en suoraan sanottuna osaa oikein suhtautua.
Too glamorous for rahvas.Siis mitä? Missä peräkylällä elelet? Ihan tavallinen kolttu.
Kyseisestä mekosta tuumaisin, että joku on menossa/tulossa rannalle/rannalta, kun rantamekko päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että varmaan kiva istua sillä 250e mekolla samalle istuimelle missä itse juuri istuin hiestä märällä t-paidalla ja farkuilla joita ei kuukauteen pesty.
Ei vaatteen hinta kyllä tuohon liity, yhtä ällöttävää se on joka tapauksessa joutua samaan tilaan jonkun tuollaisen likaisen ja hikisen haisunäädän kanssa.
Pidätkö sä tuota mekkoa kalliina vai mikä tämän kysymyksen pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun juuri bussissa päälläni Nouki merkkinen mekko, josta maksoin n 200 kaksi vuotta sitten.
Louboutineja ei ole jalassa kuitenkaan.Tiedan! Istun takanasi ja ihmettelen mita teet bussissa!?
No olisit koputtanut olkapäätä ja kysynyt.
Mitä muuten itse teit bussissa?
Olen jänis, eika bussissa puhuta muille.
Pss kerro jos näät smurffei hyppãän kyydistä pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun juuri bussissa päälläni Nouki merkkinen mekko, josta maksoin n 200 kaksi vuotta sitten.
Louboutineja ei ole jalassa kuitenkaan.Tiedan! Istun takanasi ja ihmettelen mita teet bussissa!?
No olisit koputtanut olkapäätä ja kysynyt.
Mitä muuten itse teit bussissa?Olen jänis, eika bussissa puhuta muille.
Pss kerro jos näät smurffei hyppãän kyydistä pois
No et myyrä nyt sentään!
Kävin eilen ruokakaupassa 600 saappaat jalassa. Kukaan ei sanonut mitään. Tosin ne olivat kyllä vähän mutaiset eikä hintalappua ole.
Todennäköisesti en edes huomaisi sinua 250e maksava mekko päällä.
Todella heikosti kiinnitän huomiota kanssa matkustajiin ja vielä vähemmän heidän pukeutumiseen.
Pitää olla jotenkin todella erikoista, että havahdun omasta pienestä kuplastani ulos.
Suomalainen ajatustapa ei näköjään koskaan petä!