Mitä teen hiuksilleni?
Olen keski-ikäinen ja hiukset ovat muuttuneet nuoruudesta valtavasti. Olen homssuinen täti-ihminen tukkani takia. Hiukset ovat ohuet lirut, ja osa hiuksista ei kasva 10 cm pidemmäksi, latvat ohentuvat sen jälkeen olemattomiksi. Lyhyt tukka olis helppo mutta veetuttaa käydä jatkuvasdti kampaajalla. Nyt hinuttanut ja kasvattanut tätä niin, että on jonkin sortin untuvainen polkka. Onko olaplexistä apua, pitäiskö värjätä jos se antaisi vaikutelmaa paksummista hiuksista? Olen brunette ja takaraivokin on litteä :(
Kommentit (3)
Hiusten ei pitäisi muuttua kovin paljoa vielä keski-ikään mennessä.
Siis alkoivatko hiukset kasvaa enemmän? Voi olla puutoskin päällä, olen laihduttanut lyhyessä ajassa reippaasti ja en juuri käytä maitoa..enää. Pitää varmaan jättää se vähäkin ruoka pois ja alkaa juomaan maitoa sen sijaan. Painoakin tulee todella herkästi ja esidiabetes kolkuttelee ovella.
Tarkista että et kärsi mistään puutoksesta. Itsellä auttoi todella paljon kun aloin syödä biotiinia. Varaa aika kampaajalle väriin, leikkaukseen ja oleplexiin. Pyydä kampaajalta joku väri lähellä omaasi ettei juurikasvu paista. Pyydä sellainen kasvoihisi sopiva hiusmalli mikä ei näytä pahalta jos se kasvaa hieman käyntien välissä.