Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaustesti verestä, syömättä vai ei?

16.10.2006 |

Nyt en tiedä että uskallanko syödä aamupalaa kun olen menossa verestä otettavaan raskaustestiin. Pitääkö siihen mennä tyhjällä vatsalla vai ei? En tajunnut kysyä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain yhdessä raskaudessani haaleat viivat apteekin omalla parin päivän välein, ja toka oli haaleampi kuin eka ja raskaus päätyi kesken :o( Lisäksi, se ei ihan pidä paikkaansa, että viivojen vahvuudella ei ole merkitystä. Ainakin joissakin testeissä jopa mainitaan, että jos viiva on kovin haalea, kannattaa testi uusia parin päivän päästä koska hcg:n määrä voi olla vielä kovin alhainen.

Eli sinuna kyllä vaatisin päästä verestä otettavaa tarkkaan raskaustestiin, joka ei ole ns. " suuntaa antava" vaan antaa tarkan arvon, jota voidaan sitten seurata esim. 2-3 päivän päästä uudelleen, mikäli arvo on raskauden kestoon nähden liian alhainen.

Toivottavasti tämä auttoi ja toivotaan, että viivat paksunee (ja sinäkin) :o) eli kaikki on hyvin ja tarrasukkia pienelle!

Vierailija
2/4 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tarvitse olla syömättä.

t. labratäti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin labraan ja syömättä. Hoitaja tulee pissapurkin kanssa ja minä että eikun verestä. Lähete oli laitettu ihan tavalliseen pissatestiin. Jo aikaa soittaessa sanoin että VERESTÄ. Olen tosi huolissani kun raskaustestin viiva ei tummu eikä oireita tule. Testin tein kp 32/28 ja toisen kp35/28. Aina tulee Apteekin Omalla haalea mutta selvä viiva. Lähdin sitten labrasta pois. Täytyy vain ostaa uusia testejä kun ei muuten apua saa ja toivoa että viiva tummuu.

Vierailija
4/4 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja molemmilla kerroilla olen saanut vain haalean viivan. Molemmilla kerroilla luotin testin tulokseen enkä enää tuhlannut rahojani uusiin. Testin ohjeissakin lukee että viivan tummuudella ei ole merkitystä, jos viiva tulee niin testi on silloin positiivinen.

Tiinulia kera pikkukakkosen rv39+2