Prkl metelinaapuri, alakerran likka
Prkl alakerran metelilikka, ei anna edes sunnuntaina nukkua edes 8 asti! Prkl kumpa heittäytyisi vaikka auton alle ja sen kaveri että ihmiset sais yöllä ja viikonloppuna nukkua!!!
Kommentit (16)
Täällä sama ongelma mut yläkerran naapurit, taas oli viime yönä bileet, ei saanut nukuttua kuin vasta aamu neljältä:( ihan prseestä kun ei anneta ihmisten nukkua. Ei auta isännöitsijä vaikka muutkin kuin minä valittaneet jo vuoden verran naapurista.
Jos naapuri on nuori, niin kannattaa luottaa siihen, ettei asu kovin pitkään siinä. Nuoret muuttavat usein, kun elämäntilanteet saattaa vaihtua nopeastikin. Tai jos kauheasti yöllä meluaa, niin soittaa isännöitsijälle ja pyytää varoituslappua.
Hiljaisuus taitaa useimmissa taloyhtiöissä alkaa klo 22-23 välillä ja loppua klo 6-7 välillä, joten ongelma on sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos naapuri on nuori, niin kannattaa luottaa siihen, ettei asu kovin pitkään siinä. Nuoret muuttavat usein, kun elämäntilanteet saattaa vaihtua nopeastikin. Tai jos kauheasti yöllä meluaa, niin soittaa isännöitsijälle ja pyytää varoituslappua.
Ongelmat kuitataan sanomalla että normaalielämän äänet, kukaan muu ei valita tms. Nuori on kyseessä,opiskelija ei anna nukkua yöllä eikä edes viikonloppuna ihmettelen miten jaksaa käydä koulua tai sitten lintsaa. Toivottavasti muuttaa pois,kuukauden tehnyt jo nukkumisesta ja nukahtamisesta hlvettiä,, edellinenkin asukas oli samanlainen melskaaja sai häädön ja kämppää remontoitiin viikkokausia ja nyt taas pistetty melskaaja ja huutopuhuja asumaan tuonne alapuolelle:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama ongelma mut yläkerran naapurit, taas oli viime yönä bileet, ei saanut nukuttua kuin vasta aamu neljältä:( ihan prseestä kun ei anneta ihmisten nukkua. Ei auta isännöitsijä vaikka muutkin kuin minä valittaneet jo vuoden verran naapurista.
Itse en jaksanut enää viikolla olleita bileitä ja röökin käryä rapussa. Huuto yltyi eräänä aamuyönä klo 4 sellaiseksi, että soitin hätäkeskukseen ja aamulla laitoin isännöitsijälle viestin, joka laittoi varoituskirjeen. Poliisit kävivät naapurin ovella ja tämä alakerran likka muuttikin sitten aika pian pois, kun varmaan säikähti.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus taitaa useimmissa taloyhtiöissä alkaa klo 22-23 välillä ja loppua klo 6-7 välillä, joten ongelma on sinulla.
Ei se silti tarkoita sitä että hiljaisuusajan ulkopuolellakaan saa metelöidä,huutaa ja käyttäytyä miten tahansa, on ihmisiä jotka tekee esim vuorotyötä siksi kerrostalossa ylenpalttinen ja liiallinen metelöinti ja esim huutaminen ja kiljuminen kielletty.
Kannattaa poliisi soittaa jos bileet yöllä. Sain yhden eukon muuttamaan niin. Se kummasti lisää muuttohaluja ja vähentää metelöintiä.
No mitä jos isännöitsijä ei reagoi mihinkään? Tai poliisien tulo ei auta??
Tiedän tunteen. Nyt asun itse ylimmässä ja saa nukkua hyvin kun ei naapuri möykkää
Noi on ohan berberistä. Mutta peruspuheelle tms ei oikein mitään voi.
Itse kärsin samasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Noi on ohan berberistä. Mutta peruspuheelle tms ei oikein mitään voi.
Itse kärsin samasta tilanteesta.
Ne kostaa 1000 kertaa jos pyytää ottamaan muut kanssaeläjät huomioon, meteli vaan pahenee ainoa asia mitä voi itse tehdä on metelöidä takaisin tosin se ei oo auttanut mun kohdalla toi vaan yltyy provosoitumaan entistä pahemmin. Tunnen itseni petetyksi kun ei reagoi isännöitsijä eikä talonyhtiön puheenjohtaja joka kaikenlisäksi asuu viereisessä rapussa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Nyt asun itse ylimmässä ja saa nukkua hyvin kun ei naapuri möykkää
Minä nimenomaan asun ylimmässä kerroksessa ja metelikiljujahuutaja asuu alapuolella,eli ei auta vaikka ylhäällä asuu.
Kuse uunipellille ja pelti pakastimeen. Yöllä keltainen jäälaatta naapurin postiluukusta sisään. Toista tarvittaessa 👍
Kun vuokra tai osaketalot naapurit aihetaa ongelmia. Kirjoita 3 eri päivän ongelma, Kellonaika ja päivämäärä A4 paperille. Allekirjoita se. Pyydä 2 muun eri huoneiston haltia sama rappu alekirkoitus.Kiikuta paperi Isänöitisiä toimisto. Toista niin kauan sama asia, kunnes se loppuu. Aina tarvitaan 2 eri huoneistossa asuvan nimet häiröön.1 alekirjoitus ilmotus ei riitä.Nimiä vaan kehiin listaan.Alkaa tapahtuu,kun periksi ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Kun vuokra tai osaketalot naapurit aihetaa ongelmia. Kirjoita 3 eri päivän ongelma, Kellonaika ja päivämäärä A4 paperille. Allekirjoita se. Pyydä 2 muun eri huoneiston haltia sama rappu alekirkoitus.Kiikuta paperi Isänöitisiä toimisto. Toista niin kauan sama asia, kunnes se loppuu. Aina tarvitaan 2 eri huoneistossa asuvan nimet häiröön.1 alekirjoitus ilmotus ei riitä.Nimiä vaan kehiin listaan.Alkaa tapahtuu,kun periksi ei anna.
Oletko kännissä?
Mee töihin!