Kellistin lentoemännän eilen
Oli työvaatteissa. Nostin hametta. Nuolin. Oli kiihottavaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Minä asuntoesittelyssä kiinteistön välittäjän
Oliko Kaisa Liski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kaisa Liski?
Ei ollut, konehuonetta esitteli niin ymmärsin vihjeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kaisa Liski?
Ei ollut, valitettavasti
Minulla esittelijä sanoi makuuhuonetta turkismuokkaamoksi. En tarttunut rapalaan ja sitäpaitsi mulla ei ole siellä 'turkista'.
Vierailija kirjoitti:
Minulla esittelijä sanoi makuuhuonetta turkismuokkaamoksi. En tarttunut rapalaan ja sitäpaitsi mulla ei ole siellä 'turkista'.
Miesesittelijä?
Yliarvostettua t: lentoemännän kanssa seurustellut.
Mä sain siivoojaa siivouskomerossa vasten pyykkikonetta, se alkoi linkoomaan moppeja, siitä sai hyvät vauhdit loppuhuipentumaan!
Minä kellistin eilen diplomi-insinöörin ja ekonomin (siis yksi nainen ja yksi kellistys). Hyvää teki tälläkin kertaa, vaikka onkin jo 25 vuotta kellistynyt joka ilta viereen nukkumaan.
Minä olen yli 30-vuotta kellistellyt kosmetologi - hierojaa 👍👍👍 Maistuu edelleen hyvältä kaikinpuolin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
Kenen, mihin kommenttiin tämän on tarkoitus liittyä? kun ei ole lainausta liitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
Kenen, mihin kommenttiin tämän on tarkoitus liittyä? kun ei ole lainausta liitetty.
Kissanpihallepäästäjän kommentit nyt eivät liity mihinkään tässä meidän tuntemassamme todellisuudessa, joten ei sillä lainauksella niin väliä.
Minä kellistin hoitajan. Onneksi oli jättänyt kuuman hoitsuasunsa töihin, sillä koronahoitajan asu olisi paitsi kuuma myös aika epäkäytännöllinen sängyssä.
Olen kellistänyt noin 40 vuotta kasvatustieteen maisteria eli vaimoa nykyisin noin 1-3 kertaa viikossa aina kun kummankin tekee mieli ja siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kellistänyt noin 40 vuotta kasvatustieteen maisteria eli vaimoa nykyisin noin 1-3 kertaa viikossa aina kun kummankin tekee mieli ja siltä tuntuu.
Tuleeko Wilma merkintöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Wilma merkintöjä?
Ei vasta kun syksyllä. Pääsin luokalta ja loma alkoi. Juhannuksena mennään mummolaan, mukava nähdä serkkuja ja päästä uimaan
Muutaman kerran viikossa kellistän lentoemännän. Joskus jopa uniformu päällä.
Olen kellistänyt ministerin, nykyisin ex-ministeri, kansanedustaja kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kellistänyt ministerin, nykyisin ex-ministeri, kansanedustaja kuitenkin.
Uteliaisuus voitti. Kuka kumma se voi olla?