Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla palkka ei ole tullut tilille

Vierailija
15.06.2022 |

Työnantaja vain ilmoitti spostissa, että palkat maksettu mutta useiden pankkien maksujärjestelmissä häiriöitä. Itsellä ois pitänyt tulla Danske Bankiin nyt 15. päivä. Eipä tullut.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaako joku muka tuijotella tuleeko palkka tilille joka kk? Katson ehkä muutaman kerran vuodessa että on maksettu oikein lomarahat ja muut.

Heko heko.

Et kirjoittelisi täällä jos noin olisi 😄

Kuinka niin? En ole mikään rikas, vaan tilillä on rahaa noin 43 000-55 000 ympäri vuoden.

Vierailija
22/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivänä yleensä maksetaan laskuja, joten kyllä sinne tilille tulee palkkapäivänä katsottua.

Oma talous ei nyt tähän kaadu, mutta monen muun kaatuu. Kuinka moni joutuu lainaamaan ja selittämään seuraavassa perustoimeentulotuen hakemuksessa että 15.6. kun etuutta ei tullutkaan, jouduin lainaamaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt hyvät ihmiset kohtuullisen kokoista käteiskassaa kotona. Itselläni on noin 2.000 euroa ja reilu 1.000 euroa lisäksi dollareina.

Vierailija
24/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv:n sivujen mukaan "Ongelma koski neljää pankkia: Handelsbankenia, POP-pankkia, Säästöpankkia sekä Oma Säästöpankkia" mutta mulla tili Danskessa mutta palkkaa ei ole vielä sielläkään näkynyt. En sitten tiedä minkä pankin kautta työnantaja maksaa ja miten se vaikuttaa asiaan.

Vierailija
25/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saavat vian korjattua pian. Mullekin olisi iso tili tulossa, kyllä sille rahalle käyttöä olisi. Mm. asuntolainan lyhennys pitäisi maksaa. Pitääkö tässä alkaa rahastoja lunastaa että voi laskut maksaa.

Vierailija
26/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää nyt hyvät ihmiset kohtuullisen kokoista käteiskassaa kotona. Itselläni on noin 2.000 euroa ja reilu 1.000 euroa lisäksi dollareina.

Vai olisko nyt sittenkin ruplina?

Vierailija
27/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelakortti toimii vielä liisn hyvin kun se on jokaisella sitä tarvitsevalla lompakossa tai veskussa.

Suunnitelmia senkin digitaaliseen muotoon muuttaisesta siis jatketaan, että ollaan senkin suhteen sitten verkon satunnaisen toimimisen armoilla kuten kohta kaikessa muussakin.

Myös käteismaksuista halutaan luopua niin loppuu "rahanpesu" yksityiseltä,

Vain tietty liikepankki saa sitä miljardikaupalla tehdä balttiassa kuten useamman kerran jo uutisoitu aiheeata.

Vierailija
28/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän palkanlaskennasta tullut  viesti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eiko-palkkasi-nay-tililla-op-pankil…

Teidän palkanlaskijana toimii mtv-uutiset?

Vierailija
29/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän tuollainen puskuri olisi mutta tajuatteko hyvätuloiset, että meillä kaikilla ei ole mitään mahdollisuuksia pitää mitään varakassoja kotona. Monella on tili miinuksella siinä vaiheessa kun palkka tulee eikä ole suuria tuloja, omaisuutta ym. Itse ainakin joudun hoitamaan laskut nimenomaan tilipäivänä.

Vierailija
30/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL: "Ainakin Nordean, Danske Bankin ja S-pankin tileillä palkat eivät ole välttämättä näkyvissä tileillä.

Nordeasta kommentoidaan Iltalehdelle, että häiriö on siinä, ettei palkat ole saapuneet välittävästä pankista. Asiaa selvitetään pankeissa."

Ei todellakaan näy edelleenkään tilillä. ap

Vierailija
31/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään muita kuin minä (ap), jolle palkka tai Kela-etuus jäänyt tulematta?

Kuulostaa kommenteista päätellen ettei olisi mutta ois kiva saada vertaistukea jos on. Ilmeisesti on realistista ajatella että tulee aikaisintaan huomenna, jos joutuvat tekemään uusia tietokoneajoja tms.?

Vierailija
32/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että palkka jää välistä kun vaan perseilee kirjoitti:

Ap taitaa olla pikkasen pihalla firman toiminnoista. Eikö Pomo sanonut sulle että tupakkitaukoja ei pidetä?

Mitähän mahdat tarkoittaa? Firma maksaa mulle palkan joka kk:n 15. päivä. Tänään palkkaa ei ole tullut ja firma ilmoitti kyllä tästä. Minun ja monen muun ongelma on, että vaikka palkka on maksettu, se ei pankkien järjestelmissä olevan häitriön vuoksi vielä näy tilillä kuten sen pitäisi joten tilillä ei ole rahaa! ap

Ja edelleen, kun palkka ei ole tullut tilille, siltä ei voi maksaa laskuja eikä kaupassakaan ostoksia. Ottaa oikeesti päähän nää systeemit!

Kaatuuko maailma siihen ettei yhtenä päivänä voi käydä kaupassa? Ja ehtii ne laskut huomennakin.

Vierailija
33/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän tuollainen puskuri olisi mutta tajuatteko hyvätuloiset, että meillä kaikilla ei ole mitään mahdollisuuksia pitää mitään varakassoja kotona. Monella on tili miinuksella siinä vaiheessa kun palkka tulee eikä ole suuria tuloja, omaisuutta ym. Itse ainakin joudun hoitamaan laskut nimenomaan tilipäivänä.

Olisiko kannattanut katsoa koulussa sinne taululle?

Vierailija
34/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan on oltava työntekijän pankkitilillä ja käytettävissä palkkapäivänä, mutta tarkasta kellonajasta ei ole erikseen määräyksiä. Vielä on päivää jäljellä.

Vierailija
35/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut katsoa koulussa sinne taululle?

Luettele tähän tarpeettomat ammatit matalapalkka-aloilta. Siis sellaiset ettei niihin vaan oikeasti tarvita tekijöitä...

Vierailija
36/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että palkka jää välistä kun vaan perseilee kirjoitti:

Ap taitaa olla pikkasen pihalla firman toiminnoista. Eikö Pomo sanonut sulle että tupakkitaukoja ei pidetä?

Mitähän mahdat tarkoittaa? Firma maksaa mulle palkan joka kk:n 15. päivä. Tänään palkkaa ei ole tullut ja firma ilmoitti kyllä tästä. Minun ja monen muun ongelma on, että vaikka palkka on maksettu, se ei pankkien järjestelmissä olevan häitriön vuoksi vielä näy tilillä kuten sen pitäisi joten tilillä ei ole rahaa! ap

Ja edelleen, kun palkka ei ole tullut tilille, siltä ei voi maksaa laskuja eikä kaupassakaan ostoksia. Ottaa oikeesti päähän nää systeemit!

Kaatuuko maailma siihen ettei yhtenä päivänä voi käydä kaupassa? Ja ehtii ne laskut huomennakin.

Voisitko lainata mulle 3000 €? Maksan takasin ihan varmasti 15.7.2022.

Vierailija
37/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

o ou.. Huomenna palkkapäivä ja tilillä muutama euro. Nyt jännittää miten käy huomisen palkan. 

Vierailija
38/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin aikanaan tilini OP:stä pois koska se pankki on niin hanurista. Näköjään sekään ei auttanut...

Vierailija
39/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta tuli yllättävä huoltotarve autoon, joten se 500 euron lasku veti kyllä tilin nollille. Palkkapäivää on siis kovasti tässä odotettu. Tänään illalla tulee läjä sukulaisia lapsen synttäreille ja piti hakea leipomosta kakkua ja kaupasta sen seitsemän sorttia hyvää, mutta nyt saavat tyytyä kahteen Viennettaan, jotka ovat pakastimen perällä yllättävien vieraiden varalta. Kurja homma, vieraat tulevat sentään parin sadan kilometrin päästä.

Onneksi olin menossa ensin tankille ja huomasin ihmeekseni, ettei maksua hyväksytä. Ikävämpää olisi ollut se, että olisin kiertänyt koko Prisman ja ostellut kärryn täyteen, esim. lapselle synttärilahjaksi ne ratsastushousut ja -takin, jotka olen hänelle luvannut, ja sitten kassalla ihmetellyt, kun täytyykin vetäistä luoton puolelta. No, onneksi lapsi ymmärtää, että lahja on yhtä hyvä, vaikka sen saisikin pari päivää myöhässä.

Ja onneksi pääsimme ajamaan takaisin kotiin. Bensatankissa on lähinnä huuruja jäljellä. Ei sitä ihan huvikseen näillä hinnoilla viitsi ajaa tuonne 30 kilsan päähän kauppakeskittymään. Sinne jäi ostamatta se Hesburger-ateriakin, jota lapsi on odottanut jo jonkin tovin. Meillä täällä kylällä ei mitään pikaruokapaikkoja ole, joten niitä syödään harvakseltaan sitten isompien ostosreissujen tai leffakäyntien myötä, kun lähdetään täältä lähikaupunkiin.

Vierailija
40/52 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaako joku muka tuijotella tuleeko palkka tilille joka kk? Katson ehkä muutaman kerran vuodessa että on maksettu oikein lomarahat ja muut.

Kaikki eivät elä miehen siivellä.

Minkä ihmeen miehen, olen ihan sinkku heteromies.

Mitä sä vauva-palstalla teet?