Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkilaukku pilalla? Mitä tehdä?

Vierailija
15.06.2022 |

Ostin kauan himoitsemani merkkilaukun ja vain parin käyttökerran jälkeen huomasin siinä vaaleita tarhoja, ihan kuin lintu olisi siihen paskonut? Vesisade tuskin tämmöistä tekee, päättelin, että syynä voisi olla käsidesi, jota on laukulle roiskunut??
Laukku on käyttökelvoton, harmittaa ihan sikana, koska ei ollut ihan halpa.
Oisko kellään hyviä vinkkejä, jolla tahrat saisi piiloon?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohtiiko Ap mainita laukun merkin ja mallin?

Onko sillä jotain merkitystä?

Ohiksena vastaan - totta ihmeessä sillä on merkitystä, laukun materiaali ja mahdollisen nahan laatu. Ihan eri neuvot johonkin mk:n kyllästettyyn nahkaan kuin hermesin käsittelemättömään nahkaan.

Vierailija
22/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain kysymys, että mihin saakeelin tarvitaan MERKKIlaukkuja?

Parilla hassulla eurolla saa samanlaisia, joissa pysyvät tavarat sisällä ja laukkua voi kanniskella paikasta toiseen. Vai ihanko ehdointahdoin haluat näyttää tyhmältä siinä, että tärväät satoja euroja asiaan, jonka todellinen arvo on oikeasti aika pieni. 

Mä keksisin monta parempaa sijoituskohdetta kuin jonkun veskan. 

Lykkyä pyttyyn tahrojesi kanssa. 

Sinä keksisit muita rahankäyttökohteita mutta ap ei ilmeisesti ollutkaan sinä? Sama kun mä kummastelisin että miks matti ostaa uudet golfmailat vaikka mä en golffaa, miks jenni ostaa varjoliitiminen vaikka mä pelkään korkeita paikkoja, ai menikö heikin vesijetti pilalle? No voivoi, mä oisin kyllä käyttänyt ne rahat muualle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää viitsi käsidesillä lotrata. Ja käsidesiä käytettäessä on tarkoitus odottaa sen aikaa että etanoli haihtuu eikä heti penkoa 

Sitä voi roiskahtaa vaikka käsiin laitettaessa

Vierailija
24/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parilla hassulla eurolla saa samanlaisia, joissa pysyvät tavarat sisällä ja laukkua voi kanniskella paikasta toiseen. Vai ihanko ehdointahdoin haluat näyttää tyhmältä siinä, että tärväät satoja euroja asiaan, jonka todellinen arvo on oikeasti aika pieni. 

Sinä keksisit muita rahankäyttökohteita mutta ap ei ilmeisesti ollutkaan sinä? Sama kun mä kummastelisin että miks matti ostaa uudet golfmailat vaikka mä en golffaa, miks jenni ostaa varjoliitiminen vaikka mä pelkään korkeita paikkoja, ai menikö heikin vesijetti pilalle? No voivoi, mä oisin kyllä käyttänyt ne rahat muualle?

Ei. Ei näin.

Otetaan vaikka nämä golfmailat. En tunne lajia, mutta jos Matti ostaisi överikalliit kultaa ja platinaa olevat golfmailat, koska joku George Clooneykin pelaa juuri kyseisillä mailoilla, niin kyllähän pyörittelisin silmiäni.

Eli jos joku ostaa satoja euroja maksavan veskan vain siksi, että joku jenkkläinen turbohuuli sattuu sitä brändilaukkua pitämään niin ei hyvää päivää. Veska on siksi, että siinä on helppo kantaa tavaroita. Ei kantajastaan tule samanlaista turbohuulta jos sattuu saman veskan ostamaan. 

Mutta se ei ole kiellettyä, että ihmisillä on vähän erilaisia elämänarvoja. Jos joku turbohuulen brändäämä laukku tekee onnelliseksi, niin siitä vaan... 

Vierailija
25/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä löytyykö Suomesta luksuslaukkuihin erikoistuvaa huoltoa, mutta jos todella kallis laukku kannattaa ehkä lähettää tänne korjattavaksi

https://www.handbagclinic.co.uk/

https://www.haraldin.fi/tietoa-ja-ohjeita/

Löytyy montakin. Tämä on erikoistunut mm Chaneleihin

Vierailija
26/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuore tahra ? Huomasin saman heti kun laukulle roiskui kaupan käsidesipullosta ainetta. Pyyhin sitä kostealla rätillä. Ei vaikutusta, mutta muutaman päivän päästä tahra oli kadonnut. Ei luxuslaukku, mutta paksua sinistä nahkaa.

Vierailija
27/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei näin.

Otetaan vaikka nämä golfmailat. En tunne lajia, mutta jos Matti ostaisi överikalliit kultaa ja platinaa olevat golfmailat, koska joku George Clooneykin pelaa juuri kyseisillä mailoilla, niin kyllähän pyörittelisin silmiäni.

Eli jos joku ostaa satoja euroja maksavan veskan vain siksi, että joku jenkkläinen turbohuuli sattuu sitä brändilaukkua pitämään niin ei hyvää päivää. Veska on siksi, että siinä on helppo kantaa tavaroita. Ei kantajastaan tule samanlaista turbohuulta jos sattuu saman veskan ostamaan. 

Mutta se ei ole kiellettyä, että ihmisillä on vähän erilaisia elämänarvoja. Jos joku turbohuulen brändäämä laukku tekee onnelliseksi, niin siitä vaan... 

Eli jos olisin jättänyt tuon merkki- sanan pois ja puhunut vain laukusta, olisin saanut paljon asiallisempia kommentteja??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän