Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Uusi työpaikka ja järjetön MUUTOKSEN PELKO

Vierailija
15.06.2022 |

Olen ollut vuoden nykyisessä työpaikassani ja olen hakenut uutta työpaikkaa, jota haastattelun jälkeen tarjottiin minulle. Minun pitäisi huomiseen mennessä päättää, otanko uuden työn vastaan. Ja nyt ahdistaa, kun pelkään kuollakseni muutosta ja sitä, että jospa olenkin vaihtamassa vielä kurjempaan paikkaan...

Nykyisessä työssäni en viihdy, koska esimiehellä on minulle sopimaton tapa johtaa (mikromanageeraaminen, asioista töksäyttely ja viestintä ei ole avointa), osa työkavereista on omaan napaan tuijottelevia yksilöpelaajia, kun tarvittaisiin joukkuepelaajia, ylemmältä johdolta tulee usein ristiriitaisia vaatimuksia ja työpaikalla ylipäätään reagoidaan asioihin ennemminkin kuin ennakoitaisiin niitä. Kukaan ei oikein ole sitoutunut työyhteisöön ja vaihtuvuuttakin on jonkin verran. Toki tähän olen nyt vuoden aikana tottunut ja sopeutunutkin jotenkin ja nyt kun työpaikan vaihtaminen voisi konkretisoitua, alankin jänistämään ja keksimään syitä, miksi minun pitäisikin jäädä tähän vanhaan paikkaan, josta hetki sitten halusin päästä pois.

AAARGH! Miten oppia pois tästä muutoksen pelosta? Vai jäänkö tähän vanhaan, joka on vähän huonompi kuin "ihan OK" ja kypsyttelen päätöksen ja haen vasta myöhemmin sitten uutta paikkaa, kun olen AIVAN varma. Vai olenko koskaan aivan varma.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi