Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka ei tullut tilille

Vierailija
15.06.2022 |

Tänään lienee useammallakin palkkapäivä. Näkyykö maksut muiden tilillä?

Kommentit (222)

Vierailija
161/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka on vissiin aika anusaukot auki, kun hirveä ulina siitä, että palkka ei näy vielä puoleen päivään mennessä tilillä 😆

Nih, AV-palstan keskivertoselaaja liikkuu siinä minimipalkan ja Kela-tukien välimaastossa. Sen näkee näistä valituksista.

Vierailija
162/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaas kun Hesan ja Vantaan kaupunkien palkanmaksu on yksityistetty jollekin pilipalifirmalle. Just luki, että osa ei Vantaallakaan ole saanut palkkaa maaliskuun jälkeen. Varmaan mielenkiintoista yrittää elellä kun olis normaalit menot eikä hyrrän hyrrää. Jollekin Vantaan työntekijälle oli maksettu palkkaa 370 000 egeä ja sitten soiteltu palauttamaan kun tuli pieni virhe. Mahtaapa sujua hyvin verojen ja muiden maksu ihmistrn palkasta tuolla firmalla kun yksinkertaisinkaan asia eli pelkkä palkanmaksu ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää aina tilillä puskurirahaa, niin ei tarvitse elää paniikissa palkasta toiseen.

Vierailija
164/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te kehtaatte enää tänä päivänä odottaa, että työstä maksettaisiin palkkaa? Työttömyyskorvaustahan siitä maksetaan tänä päivänä, herätkää jo nykymaailmaan!!!

Vierailija
165/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää aina tilillä puskurirahaa, niin ei tarvitse elää paniikissa palkasta toiseen.

Ei nämä nykyajan mammat siihen pysty. Tilipäivään mennessä edellisen tilin rahat on käytetty ja luottokortti on aina tappiin saakka höylättynä. Kaapit on täynnä shoppailtuja vaatteita ja kenkiä joita eivät koskaan pidä.

Ei ylimääräistä kannata 0-korkoisella käyttötilillä makuuttaa. Laskut erääntyy palkkapäivänä ja loput siirtyy sijoitustilille. Työnanatajalla on palkanmaksuvelvollisuus, joten minä en ainakaan sijoituksissani rupea varaamaan puskuria työnanatajan ongelmien vuoksi.

Vierailija
166/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtekijällähän on oikeus viivästyskorkoon, jos palkka myöhästyy.

Vierailija
167/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtekijällähän on oikeus viivästyskorkoon, jos palkka myöhästyy.

Niin mutta työnantaja on pistänyt ajallaan maksuun, vika on pankin Sepa-järjestelmässä. Vähän luulen että Forssin Majurin piikkiin menee, kun pankeista on kyse. Jokin pykälä tähänkin varmaan löytyy

Vierailija
168/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sitä töitä muka rahan takia tekee?

Ei ainakaan työhaastattelussa saa sanoa, että rahan takia on hakemassa työpaikkaa.

Vierailija
169/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saatana kun op on aamulla nypänny palvelumaksun ja nyt ollaan miinuksella! Kyllä omansa huolehtii näköjään.

Vierailija
170/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka on vissiin aika anusaukot auki, kun hirveä ulina siitä, että palkka ei näy vielä puoleen päivään mennessä tilillä 😆

Aikamoinen psilmään höylättävä pimppu olet... 🤣

Pankki ei noudata palveluaan koskevia sopimuksia. Asiakkaalla ei kuitenkaan ole todellisia vaihtoehtoja huonoon palveluun reagointiin. Tämä ei ole kapitalismia vaan sosialismitason baskaa monopolitaloutta. Pankeille saatava sanktiot näistä.

Vierailija
171/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä köyhää porukkaa kun kitistään heti jos vähän myöhässä tili. Kerryttäkää rahaa varastoon.

Vierailija
172/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä köyhää porukkaa kun kitistään heti jos vähän myöhässä tili. Kerryttäkää rahaa varastoon.

Mulla on 80 000 säästöjä mutta kitisen silti! Missä vitussa mun palkka luuraa?

Vierailija
173/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka tuli ja suurelta osin (2/3) tänään myös meni. Oli kertynyt paljon laskuja ja ostettavaa.

Vierailija
174/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä tulee, mikä niin kiire?

Vierailija
175/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katopa kalenteria, nyt on vasta 15. päivä!! :DDD Palkat maksetaan kuun lopussa!!!

Vierailija
176/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei pane moloa otsaan ettei sulle makseta sulle kuuluvaa palkkaa sovitun mukaisesti niin sitten ei mikään.

Ja jokainen sekunti OP saa korkotuloa hilloamistaan rahoista.

Vierailija
177/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä tulee, mikä niin kiire?

Lainaa mulle 3000 euroa. Maksan takasin 15.7.2022...

Vierailija
178/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli tili! Miksei pankeilta voi vaatia korvauksia tällaisista? Vai voiko?? Aika isoa haittaa ja mielipahaa varmaan aiheuttaa monelle tällaiset.. monessa muussa toimialassa korvaukset olisi selviö.

Vierailija
179/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli tili! Miksei pankeilta voi vaatia korvauksia tällaisista? Vai voiko?? Aika isoa haittaa ja mielipahaa varmaan aiheuttaa monelle tällaiset.. monessa muussa toimialassa korvaukset olisi selviö.

Ja mikähän pankki sulla on?

Vierailija
180/222 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän pankki sulla on?

Kuljetan hiekkaa Nallen marmorilattioille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi