Naapurin koira
Mua on alkanut suunnattomasti suututtaa mökkinaapurin koira, joka kuljeksii vapaasti naapurustossa ja on ottanut tavakseen käydä tarpeillaan meidän tontilla. Naapureille olen asiasta ilmoittanut mutta eivät ottaneet kuuleviin korviinsa. Ei väliä, onko lintujen pesimäaika tai muu, koira rellestää ympäriinsä ja häiritsee luontokappaleita ajamalla niitä takaa ja toisinaan jäniksen poikasia pyydystämällä ja tappamalla. Minulla on keinot vähissä, onko palstalaisilla vinkkejä tapaukseen jossa puhuminen ei auta.
Kommentit (37)
Meidän Musti on ihan kiltti kirjoitti:
Hommaa jostakin vaikkapa rotweiler viikonlopuksi hoitoon. Sitten päästät sen vapaaksi kun huomaat naapurin piskin taas tontillasi. Hoitaa homman ihan luonnollisella tavalla ja antaa omistajilleen pysyvän opetuksen.
Tämä!
Itse asun omakotitalo-alueella ja minulla oli sama ongelma useampi vuosi sitten.
Heitin pari kertaa löytyneet paskat naapurin keittiön ikkunaan. He soittivat tietenkin poliisit, mutta silmät pyöreinä ihmettelin koirankakka-syytöksiä kun meillä ei ole edes koiraa.
Myöhemmin he aitasivat tonttinsa.
Ja en ole koira vihaaja. Rakastan koiria.
Luojan kiitos en omista mökkiä,en edes perikunnan mökkiä.Niin ei asia koske minua. Kuin ei minua koske, muutkaan mökkiläisten valitukset.
Vierailija kirjoitti:
Kuula piskille kalloon
Vierailija kirjoitti:
Ota se autoon ja kuljeta vaikka 50km päähän ja jätä se sinne. Ehkä omistajat löytävät koiransa jostain koirahoitolasta ja maksavat tyhmyydestään itsensä kipeäksi. Ja jos eivät, niin ongelmasihan on poissa.
Typerä neuvo. Älkää vahingoittako viatonta eläintä. Se ei tiedä mitkä ovat rajat ja on täysin syytön tilanteeseen. Jos otatte koiran ja jätätte sen jonnekin, niin saatte syytteen varastamisesta.
Suosittelen tapppamaan sen rakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kakkapusseja ja heitä jätökset naapurin pihaan. Kuistille.
Ihmiset on irtokoiriakin pahempia otuksia. Jos koira eli koiran omistaja rikkoo lakia säännöllisesti niin siihen on toimintatavat. Koira on heitteillä, kouluttamaton ja liekö nälkäinenkin kun kuljeksii ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuula piskille kalloon
Kuula kalloon -ääni täältäkin
Naaputin koira hinaa paskaisen perseensä sänkyyni! Ammunko kuulan kallooni!
Mökkiläiset pilaa rannat. Paskaavat vedet. Mikä neuvoksi, kuulat kalloihin?
Ei, vaan ota välittömästi yhteys poliisiin. Josko he voisivat auttaa, se kuuluu heidän velvollisuuksiinsa. Jos naapuri o noin tyhmä ja narsisti, ni eihän sellaiset kuuntele mitään muuta, kun poliisia. Sellaiset naapurit on tosi noloja ja uppiniskaisia. Koiran kuuluu myös olla kytkettynä ! Se ei saa juosta irrallaan !!! Ota valokuvii, videotallenteita yms todisteeksi. Ja se, et se mukamas jotenki "lannoittaa" sun maatas........höpön Pöpöt !!!! Kaikkea muuta ! Jokainen NORMAALI ihminen ja koiranomistajan pitäisi ymmärtää, ettei omalla koiralla ole MITÄÄN ASIAA toisen ihmisen tontille IKINÄ !!!!! Ainakaan ilman valvontaa JA irrallaan. Jos ottaa koiran, siitä on myöskin huolehdittava oikein ! Ja tiedettävä säännöt. Yks koira varmaan yli parikyt vuotta sitte yritti kerran hyökätä mun kimppuuni syyttä, kun olin kävelyllä. Se ukko huusi vaan, et ei se tee mitään.....ja pjaskat !!!!! Ja se oli irrallaan !!!!! Nykyään se ukko ja koirakin ovat häipyneet. Hyvä niin. Eihän tääl uskalla kulkee missään enää ilma, et joku koira tupsahtaa jostakin ja uhkaa jopa purra syyttä......se on vika niissä omistajis, et ne eivät opeta koiraansa käyttäytymään kunnolla ihmisten ilmoilla !!! Usuttavat vain kimppuun !!!!!
Vierailija kirjoitti:
niinpä niin
Hommaa jostakin vaikkapa rotweiler viikonlopuksi hoitoon. Sitten päästät sen vapaaksi kun huomaat naapurin piskin taas tontillasi. Hoitaa homman ihan luonnollisella tavalla ja antaa omistajilleen pysyvän opetuksen.