Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa asioistani kirjoittelu täällä palstalla

Vierailija
14.06.2022 |

Jatkuvasti saa lukea juttuja itsestään täällä, kenenkään ei voi enää luottaa. Tunnistan kyllä itseni kirjoituksista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi palstaa ei kannattaisi edes avata.

Vierailija
22/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot psykoosissa, suositan hakemaan apua. Tsemppiä.

Odotas kun joku levittelee sun asiat netissä. tsemppaa siinä sitten ja mieti oletko itse psykoosissa..

Miten kukaan pystyy kenenkään asioita levittelemään, ellei asianomainen itse niitä ensin ole levitellyt kaikkien näkyville...eli oma syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskotte kaiken mitä teille sanotaan? Kyllä se on kunnianloukkaus jos levitetään väärää tietoa. Myönnän että on varmasti todellista tietoa mutta todella paljon myös väärää tietoa.

Vierailija
24/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot psykoosissa, suositan hakemaan apua. Tsemppiä.

Odotas kun joku levittelee sun asiat netissä. tsemppaa siinä sitten ja mieti oletko itse psykoosissa..

Miten kukaan pystyy kenenkään asioita levittelemään, ellei asianomainen itse niitä ensin ole levitellyt kaikkien näkyville...eli oma syy.

Sinunko mielestä se on ok juoruta toisten asioita jos joku henkilö kertoo sulle asioistaan. Oot kyllä sairas.

Vierailija
25/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antonia feikkiprofiililla ja tekaistuilla päivityksillä faceen asap jonkun runkkuringin iloksi!

Tätähän sen vanhemmat ovat muista henkilöistä tehneet ja tehtailleet tänne aloituksia. Aina feikkaamassa jotain muuta kuin mitä ovat.

Vierailija
26/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä aina pelkään.

Vierailija
27/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jää omista teoistaan ja valheistaan koko ajan kiinni, ei siitä voi muita syyttää ja alkaa tehtailla kunnianloukkauksia ja rikosilmoituksia. 

Oikeesti aika hyvä, jos löytyy joku tyyppi, joka kokee, että todella monet (ilmeisesti negatiiviset) kirjoitukset täällä tuntuvat kuvaavan hänen toimintaansa. :D Kannattais ehkä vähän miettiä siinä vaiheessa, että miten itse toimii noin niinkuin elämässä yleensäkin.

Vierailija
28/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt kuka sä näistä olet? Oletko se mies, joka perui naisensa kutsun juhannusjuhlille?  Vai se, joka ei halunnut kaverin lapsia häihinsä? Vai se mies, joka haukkui naisensa vaatteita? Yli 40v ikisinkku mies? Lihava nainen tinderissä? Oletko pettänyt puolisoasi ja tarina on täällä?

Vierailija
29/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jää omista teoistaan ja valheistaan koko ajan kiinni, ei siitä voi muita syyttää ja alkaa tehtailla kunnianloukkauksia ja rikosilmoituksia. 

Oikeesti aika hyvä, jos löytyy joku tyyppi, joka kokee, että todella monet (ilmeisesti negatiiviset) kirjoitukset täällä tuntuvat kuvaavan hänen toimintaansa. :D Kannattais ehkä vähän miettiä siinä vaiheessa, että miten itse toimii noin niinkuin elämässä yleensäkin.

Ihan silleen yleisellä tasolla keskustelin. Eikä välttämättä ne mokat ole täällä. Muuallakin netissä voi mokata, jos esittää ihan muuta (henkilöä/asiakasta/ammattilaista) kuin mitä on. Kaiken voi jokainen tsekata parilla klikkauksella. 

Vierailija
30/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin just, että mun pitää mennä ottamaan lääkkeet. Hyvä kun muistutit!

Vierailija
31/33 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ongittiin "tietoa" niin, että ensin käytiin väkivaltaisesti kiinni ja sitten huumattiin. Sen jälkeen valehtelin niin paljon kuin pystyin. Ja he levittävät mm. että olisin saanut potkut töistä. Huumeiden takia en muista, mitä muita juttuja oli. Varastin kaupasta taisi olla yksi vale. Ja että olisin saanut häädön, jotain tollasia. Väkivaltainen narsistien hovi.

Vierailija
32/33 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antonia feikkiprofiililla ja tekaistuilla päivityksillä faceen asap jonkun runkkuringin iloksi!

Tätähän sen vanhemmat ovat muista henkilöistä tehneet ja tehtailleet tänne aloituksia. Aina feikkaamassa jotain muuta kuin mitä ovat.

Onko tääkin joku ihan pienenä yhteisövainon kohteeksi joutunut? Ottavat lapsen/lapsia ja samalla vanhemmat, jotka eivät tajua mitään. 

Vierailija
33/33 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ongittiin "tietoa" niin, että ensin käytiin väkivaltaisesti kiinni ja sitten huumattiin. Sen jälkeen valehtelin niin paljon kuin pystyin. Ja he levittävät mm. että olisin saanut potkut töistä. Huumeiden takia en muista, mitä muita juttuja oli. Varastin kaupasta taisi olla yksi vale. Ja että olisin saanut häädön, jotain tollasia. Väkivaltainen narsistien hovi.

Hae apua. Ei susta ole täällä kirjoiteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän