Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka viihdyitte entisellä kotiseudullanne, miten olette kotiutuneet uuteen paikkaan?

Vierailija
14.06.2022 |

Minä asun edelleen lapsuudenkaupungissani, eri kaupunginosassa vain, paljon olen viettänyt aikaa naapurikaupungissa miehen luona ja olin ajatellut että voisimme asua siellä yhdessä. No nyt viime talvena huomasin siskon kanssa lenkkeillessä meidän lapsuudenkaupunginosassa, jossa hän edelleen asuu että minulla tuli jotenkin todella lämmin ja kotoisa olo siellä. En siis ollut osannu aikaisemmin edes ikävöidä tai kaivata sinne mutta sillä lenkillä jokin palanen loksahti paikalleen. Kovasti olen koittanut miettiä onko kyse vain jostain "aika kultaa muistot" tai lapsuuden nostalgisoinnista, en osaa sanoa. Sen jälkeen olen muutamia kertoja ajellut tuolla samoilla seuduilla ja käynyt tutuissa vanhoissa paikoissa, kaipuu sinne on vain vahvistunut. Olenkin alkanut puhua miehelleni että mitä hän olisi mieltä jos katselisimmekin taloa sieltä päin. Nyt nimittäin tuntuu etten pystyisi tuntemaan olevani kotona tässä naapurikaupungissa, jossa mieheni asuu.

Eli miten te muuttaneet, alkaako se uusi paikka koskaan tuntua oikeasti "kodilta" missään vaiheessa? Minulle näköjään kotiani enemmän merkkaa se alue. Asunnon kuin asunnon saa sisustettua ja tehtyä mieleisekseen kyllä mutta ympäristöön en pysty vaikuttamaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ole muuttaneita täällä..? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla