Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies inhoaa aina ostamiani vaatteita

Vierailija
14.06.2022 |

Joka kerta kun oon ostanut jonkun uuden vaatekappaleen ja mies näkee sen ensimmäisen kerran päälläni niin naama venähtää tai rehellisesti irvistää että onpas ruma. Ärsyttää huolella, koska hänen silmissään jokainen mun vaateostos on huti ja näyttää rumalta mun päällä. Tänään näki häihin ostamani mekon ja esitti pahoinvoivaa sen nähtyään.

Keltään muulta en oo kuullut vastaavia kommentteja ja usein kuulen jopa kehuja vaatteistani. Tyylini on melko hillitty eikä erotu mitenkään ihmeellisesti joukosta. Teen asiantuntijatyötä toimistossa niin väritkin usein melko simppeleitä.

Niin ja olen normalipainoinen (173cm/58kg) joten ei ole kyse siitäkään että vaatteet olisi isoja telttoja.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta joku ihan erityylinen vaate, vaikka joku hirveä kaapu. Vaikka kirpparilta halvalla. Kokeile miehen reaktiota siihen. Eli onko kyse oikeasti että tyylisi ei miellytä vai haluaako vain lytätä.

Mitä väliä tällä on, en itse ikinä loukkaa puolisoani ilmeilemällä ja haukkumalla hänen vaatteitaan, vaikka ne välillä hieman koomisia ovat tyyliin farkkushortsien persauksessa yksityiskohtana punainen kädenjälki 62-vuotiaalla hieman rehevällä miehellä.

Vierailija
22/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä toivoisi sinun pitävän?

Esimerkiksi tähän kesämekkoon sanoi että en olis kyllä itse ostanut tollaista. Sanoin miehelleni että tiedän, tämä onkin minun mekkoni ja mitä sitä pidän. Sinun ei tarvitse tykätä siitä, mutta tuo naaman vääntely loukkaa koska itse pidän tästä kovasti

Sillä ei ole väliä mitä toivoo mun pitävän. Sillä on, miten kohtelee ja kunnioittaa mua. Itsellä ei tulis mieleenkään irvailla hänen vaatteistaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä toivoisi sinun pitävän?

Esimerkiksi tähän kesämekkoon sanoi että en olis kyllä itse ostanut tollaista. Sanoin miehelleni että tiedän, tämä onkin minun mekkoni ja mitä sitä pidän. Sinun ei tarvitse tykätä siitä, mutta tuo naaman vääntely loukkaa koska itse pidän tästä kovasti

Sillä ei ole väliä mitä toivoo mun pitävän. Sillä on, miten kohtelee ja kunnioittaa mua. Itsellä ei tulis mieleenkään irvailla hänen vaatteistaan.

Ap

No sillähän se selviää, miksi ilveilee, kun kysyt, mikä on vikana! Ei tarvitse pukeutua miehen halujen mukaan, mutta kysymällä selviää aika monta asiaa!

Vierailija
24/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IOletko kysynyt mieheltäsi, mitä toivoisi sinun pitävän?

Ap

Irvaile miehen vaatteista.

Vierailija
25/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilin saldo ja k*llin koko niin muhkea, että siedät sen takia moista?

Vierailija
26/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, että miestä oikeasti kiinnostaa kenenkään naisen tyyli tms. Hän haluaa vain murskata itsetuntosi, painaa sinua alas, ilkeillä jne. Mun ex teki tuota samaa. Esim. kampaajalta tullessa saattoi sanoa, että olen pilannut hiukseni (muutos edelliseen ei todellakaan ollut mitenkään radikaali, n. olkapäille asti leikkasin pitkät hiukset, koska olivat menneet huonoon kuntoon. Siitähän ne äkkiä kasvaa taas pitkiksi.). Tuo mun ex lannisti myös työuraan liittyvissä asioissa ja vaikka missä. 

Nyt sanon ihan tosissani: jätä se sika. Tuo käytös ei tuosta paremmaksi muutu. Pahenee vaan vuosi vuodelta ja sun itsetunto on lopulta ihan palasina.

Vierailija
27/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen mies haluaa pukea naisen kaapuun, jotta kukaan muu mies ei näe hänen kauneuttaan.

Yksinkertainen, panohaluinen mies haluaa pukea naisen seksikkääksi ja haluttavaksi palkintovaimoksi.

Fiksu mies kehuu naisen vaatetusta aina, kun tämä kysyy. Hän ei myöskään latele mitään ohjeita, miten täytyisi pukeutua, vaan luottaa naisen vaatemakuun.

Muotitietoinen mies on se, jonka voi oikeasti ottaa makutuomariksi, koska hänellä on silmää naisten vaatteille. Hän on harvemmin parisuhteessa naisen kanssa.

Vierailija
28/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei  hirveesti tykkää suurimmasta osasta vaatteita.

Käytän paljastaviakin vaatteita esim. croptop ja korkeavyötäröiset housut. Mutta hänen mukaansa napapaidan kanssa kuuluisi joku matalavyötäröinen alaosa. Ei ehkä enää tässä iässä :DD

N31

Vierailija
29/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä vähän tyyliäsi. Voivathan ne olla oikeasti hänen mielestään rumia, valehdellako pitäisi.

Vierailija
30/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen mies haluaa pukea naisen kaapuun, jotta kukaan muu mies ei näe hänen kauneuttaan.

Yksinkertainen, panohaluinen mies haluaa pukea naisen seksikkääksi ja haluttavaksi palkintovaimoksi.

Fiksu mies kehuu naisen vaatetusta aina, kun tämä kysyy. Hän ei myöskään latele mitään ohjeita, miten täytyisi pukeutua, vaan luottaa naisen vaatemakuun.

Muotitietoinen mies on se, jonka voi oikeasti ottaa makutuomariksi, koska hänellä on silmää naisten vaatteille. Hän on harvemmin parisuhteessa naisen kanssa.

Heteromiehellä voi olla parempi tyyli kuin naisellaan. Suomessa ei edes harvinaista.

Vierailija
31/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä mekossa siis oli vikana?

Vierailija
32/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä vähän samanlainen tyyli. Ei sano suoraan noin törkeästi, mutta antaa kuitenkin ymmärtää ettei pidä näkemästään. On aika röyhkeä tyyppi muutenkin. Miksikö olemme yhdessä? En tiedä olemmeko kovin kauan.

Vierailija
33/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa tänne linkkejä vaatema'ustasi, niin katellaan.

Vierailija
34/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täällä. Aluksi yritin löytää vaatteita, joista mies pitäisi, mutta mikään ei kelvannut. Ei mikään alusasukaan, vaikka kuinka hankin erilaisia. Mies valitsi muutaman päivävaatteen, enkä voinut käyttää niitä missään, olivat törkeitä tyrkky insta babe -vaatteita ja minulla on vakava työ. Ne eivät muutenkaan sopineet minulle yhyään. Lopulta päätin vain pukeutua omalla tyylilläni, enkä noteeraa hänen mielipiteitään. Kaiken lisäksi muut pitävät vaatteistani. Ne samat omat vaatetyylini minulla oli silloinkin, kun tapasin miehen, joten hänen olisi pitänyt valita muu nainen kokonaan. Hän on arvostellut kaikkea muutakin ulkonäössäni vaatteiden lisäksi, hiuksia, meikkityyliä, kenkiä, koruja, ruumiinrakennetta ja kehonmallia, painoa, lihaksia, ilmeitä jne. Ei oikeastaan kiinnosta hänen mielipiteensä enää.

Vierailija
35/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte näin surkeita miehiä? En kuuntelisi päivääkään jos minun tyyliäni arvosteltaisiin.

Vierailija
36/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta joku ihan erityylinen vaate, vaikka joku hirveä kaapu. Vaikka kirpparilta halvalla. Kokeile miehen reaktiota siihen. Eli onko kyse oikeasti että tyylisi ei miellytä vai haluaako vain lytätä.

Mitä väliä tällä on, en itse ikinä loukkaa puolisoani ilmeilemällä ja haukkumalla hänen vaatteitaan, vaikka ne välillä hieman koomisia ovat tyyliin farkkushortsien persauksessa yksityiskohtana punainen kädenjälki 62-vuotiaalla hieman rehevällä miehellä.

Tästä tuli Moderni perheen Cam mieleen.

Vierailija
37/37 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa nyt. Sinun mies on sitä samaa sakkia kuin se mies, joka sanoi aina naiselleen, että "sinä haiset". Sillä se arveli naisen pysyvän paremmin luonaan, kun saa sen niin epävarmaksi itsestään, ettei uskalla vaihtaa miestä, luulee ettei kukaan häntä huoli kun hän haisee.

Sinulla se on sitä, että sinun pitää ajatella olevasi rumissa vaatteissa, ja onneksi sulla on mies joka huolii sinut silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi