Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kolme tyttöä tuli pimpottamaan ovikelloa!

Vierailija
14.06.2022 |

Eikä ole ensimmäinen kerta! Pimpottavat ovikelloa ja lähtevät kauheella vauhdilla juoksemaan ulos ja kauhee nauru ja kiljuminen päällä. Koiramme rupesi haukkumaan ja vauvamme heräsi. Kiitos ihan vi***ti.
Yksi kerta olisi mennyt mutta tämä alkaa olla jo liikaa että melkein joka viikko tullaan pimpottamaan kelloa ja lähdetään juoksemaan karkuun. Eivät edes asu tässä kerrostalossa.
Jumaliste että ottaa päähän! Miten saan noi tytöt lopettamaan tämän?!
Auttakaa! Aina ehtivät juosta karkuun vai pitäisikö minun tai miehen lähteä juoksemaan ulos asti heidän peräänsä?
Voisitteko kaikki opettaa niille lapsillenne että vieraiden ihmisten ovikelloja ei mennä huvikseen soittelemaan?!?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää häiriköintiä. Kerron tähän oman tarinani, kun meidän naapurin nuorimies häiriköi koko kulmakuntaa. Aikaa tästä on jo yli 20 vuotta. Asuimme rivitaloalueella ja naapurin nuorimies korjasi omaa amerikanrautaansa iltakaudet. Huudatti moottoria ja minä yritin samalla nukuttaa meidän vauvaa ja 5- vuotiasta. Olin aivan hermoraunio ja kävin sanomassa sille, että tämä on aivan kammottavaa. Jeppe vain nauroi ja sanoi, että vittuako sitä pitää kakaroita tehdä, jos ei niiden kanssa pärjää. Tatuoitu nuorikko siinä vieressä nauroi ja poltti sätkää. Jonkin ajan kuluttua muutimme onneksi alueelta pois. Näin saman nuorenparin vauvansa kanssa ruokakaupassa ja tenava huusi kuin palosireeni ja oksensi maitoa kaarella. Nuorikko oli aivan röäjähtäneen näköinen ja hermostui siinä kassajonossa. Minä sanoin, että "kylläpäs teillä on riutuneen näköinen lapsi. Eikö se saa ruokaa vai ettekö vain muuten pärjää? Tästä täytyy nyt ilmoittaa sosiaalitoimen."

Vierailija
42/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on sitä fiksua tiktok sukupolvea, kunnes jollakin sekopäällä palaa käpy, sitten itketään että lapset nyt vähän leikki vaan..kasvatus taitaa olla rangaistava teko nykypäivänä.

Ei kyllä ole mikään sukupolvikysymys. Tein tuota samaa kavereiden kanssa 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon adessa kirjoitti:

Öö siis Pinja laitto mulle linkin tähä ketjuu ja siis löysin itekki tän ja oikeesti mitä ihmettä

🦋🦋 siis miks te puhutte meistä täälä

Ja oon selenator käykää kuuntelee spotifysta rare albumia 💕

Oon emma ja Pinja linkkas mullekki xd

Mut siis miks ihmees oot tehny meist jonku tämmösen 🥺🧚

Kuuntelen nyt look at her now Rare albumist tää on ihanaaaaaaaaakrjrjrjrje

Ja siis ADDE MITEN SAIT TON NIMEN TOHO

JOO EN TAJUU BAI

Siis tos lukee että Nimimerkki (ei pakollinen)

Ja sit kirjotin siihe 💜💜💜 pusnus Emppu käy kattoo laitoin sulle snäpis hienon kuvan Mimmust 🤣🤣🤣

XDDDDDD SIIS MITÄ IHMETTÄ MITKÄ NOI HIUKSET ON EN KESTÄ 🤣🤍 plus kiitti ku kerroit nii nyt sain ton nimenki toho

Vierailija
44/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvätkö johonkin tiettyyn aikaan päivästä? Edes suunnilleen?

Sä ja miehes kyttäätte ovisilmästä ja sit kun tytöt on oven takana just pimpottamassa niin avaatte oven ja pelästytätte. 

Vierailija
45/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addeeee kirjoitti:

Oon adessa kirjoitti:

Öö siis Pinja laitto mulle linkin tähä ketjuu ja siis löysin itekki tän ja oikeesti mitä ihmettä

Siis oikeesti arvaa mitäääää 🥺🥺

Kuuntelen ICE creamiiiiiii ja siis kuolen tää on nii ihana

Btw mitä teet emppu

Juu oon ja siis en löydä mun kuulokkeit #ihanaelämämul

Juu ikr

Mut siis oikeesti mä en tajuu mitä me ees ollaa sillee tehty voiks joku vastata xdd 🌱

JA PINKKU OOKS TÄÄL VIEL 🍓

Vierailija
46/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addeeee kirjoitti:

Oon adessa kirjoitti:

Siis oikeesti arvaa mitäääää 🥺🥺

Kuuntelen ICE creamiiiiiii ja siis kuolen tää on nii ihana

Btw mitä teet emppu

JA PINKKU OOKS TÄÄL VIEL 🍓

Ööö siis katon puhelinta ja voiks tulla meille 🍀🍀jutellaa wapis lisää tai soita mulle nytttttttt 😍

Vierailija
47/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihanaa.

Terveisin hopeakettu (sammareissa)

Vierailija
48/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota oven takana ja kyttää ovisilmästä. Kun tytöt aikovat soittaa kelloa, ovi oikein vauhdilla auki. KLONK! Tuskin kiinnostaa leikki enää sen jälkeen.

Vierailija
49/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten kun asuin kerrostalossa muutama lapsi kävi soittamassa ovikelloani. Sitten juoksivat kovaa ulos ja talon taakse nauramaan. Sattumalta minun avoinaisen ikkunan alle. Minua huvitti kun kuuntelin salaa niiden juttuja siitä ikkunasta. Tiesin että jos rupeavat usein tekemään tuota kiusaa niin varaan ämpärillisen kylmää vettä ikkunan viereen ja heitän veden niiden niskaan kun ovat piilossa siellä ikkunan alla. Onneksi ei tarvinnut kastella noita lapsia kun tekivät tuon vain kerran tai kahdesti.

Vierailija
50/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko näillä lapsilla kristillinen kasvatus takana vaiko rättipään kelvoton koulutus

Vierailija
51/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moii Adde voiks jutella mun kaa tääl 🍭 btw käy kattoo Selin uusin IG kuvaaaaa se on NII SÖPSÖ

💜💜💜💜💜💜💜💜💜🧚

Vierailija
52/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tenavina lähettiin pimpottelee. Yhdestä rivarista lähti joku ykä maailmanomistajana juoksemaan perään ja uhkasi tappaa. Ei saanut läski meitä kiinni. Noin 30 vuotta aikaa mutta muistan vieläkin tilanteen elävästi.

Vierailija
53/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittii nyt adden kaa et me pimputetaa vaa vähän tai siis sillee et voit tulla avaamaan ja me ei lähetä siitä nii sopiiko se 🥺

T emma

Vierailija
54/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsevät rappuun, onko alaovi lukitsematta tai ovikoodi vanha? Ottaisin yhteyttä isännöitsijään.

Jos joku niistä tytöistä asuu siinä rapussa, tai jonkun mummo, tai muu tuttu, jonka luona käy ihan luvan kanssa?

Vierailija
55/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsevät rappuun, onko alaovi lukitsematta tai ovikoodi vanha? Ottaisin yhteyttä isännöitsijään.

Jos joku niistä tytöistä asuu siinä rapussa, tai jonkun mummo, tai muu tuttu, jonka luona käy ihan luvan kanssa?

Mun täti asuu siel

- Emppuuu 🥰

Vierailija
56/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitusta vaan

Vierailija
57/58 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauhanrikkomisesta

Vierailija
58/58 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne somaaleja

Siis mikä helkutin kommentti tämäkin on olevinaan? Niinkuin perisuomalaiset pellavapäät eivät koskaan olisi tehneet typeriä piloja ja kiusanneet naapureita. Itsekin soittelin ekoilla luokilla pilasoittoja ja yllytettynä rämpytin naapurin ovikelloa ja juoksin pois. Ei tuosta tapaa tullut, mutta silloin jostain typerästä syystä tuli haettua huomiota ja jännitystä tuolla lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme