Miten hoitaisitte Lintsi-reissun tällä porukalla?
Meillä on vauva, 2v., 5 v. Ja 10v. Miten hoitaisitte Lintsi-reissun tällä porukalla? Meillä on mieheni kanssa erimielisyyttä asiasta, että miten homma toimisi.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mennään linstille autolla/junalla/kävellen/taksilla riippu missä asutte ja miten menette.
Toinen vahtii perheen pienempiä sillä aikaa kun toinen menee laitteisiin 10v kanssa, vuoroa vaihdellaan
Ja pienempien latteisiin aina vuorovedoin jompikumpi vanhempi, toinen katsoo vauvaa ja 10v ikäistä sen ajan. Varatkaa kunnolla aikaa.
Minä, 2v ja 5 v jäisi kotiin ja mies menisi 10v kanssa.
10-vuotiaalle kaveri mukaan ja liikkuvat enimmäkseen keskenään?
Vanhemmat pienten kanssa.
Kuljetaan kahdessa porukassa: toisella on vauva + 10v ja toisella 2v ja 5v. Yhdessä syödään ja ollaan se aika, jos aikuisen pitää mennä 10v kanssa joihinkin laitteisiin. Ehkä myös toinen aikuinen vois lähteä kolmen pienimmän kanssa aiemmin pois, jolloin 10v saa aikuisen itselleen. Haastava porukka pitempään visiittiin kyllä.
Vain 10-vuotias ja lapselle läheisempi vanhempi menevät Linnanmäelle, jonne ehkä lapsen kaveri otetaan mukaan. Toinen vanhempi ja muut lapset jäävät kotiin.
Painajainen jos mukana vauva ja 2v.
Hankitte 10v muksulle kaverin lintsille, ja jompikumpi vanhemmista jää kotiin 2v ja vauvan kanssa. Lintsille toinen vanhempi, joka kulkee siellä 5v kanssa, ja ohjaa tarvittaessa isompia lapsia.
Vauva ja 2 v varmaan kulkevat samoissa rattaissa? Siis ainakin Lintsille ottaisin tuplarattaat, jos sellaiset on käytössä, päivä on varmasti rankka pienelle kävellä. Vuorotteluperiaatteella pitänee mennä pienten vahtiminen.
Jos 5v voi jo käydä joissain laitteissa itsekseen, voi toinen vanhemmista ottaa pienimmät lapset ja 5 v kulkee tällöin itse niissä, missä voi. Toinen vanhempi sitten käy samaan aikaan 10v:n kanssa muissa laitteissa.
Sitten jossain välissä ollaan koko perheellä niin, että 5v pääsee laitteisiin, joihin ei pääse ilman vanhempaa (toinen vanhempi 5v:n mukaan ja toinen katsoo vauvaa ja 2v). Voihan olla, että 10v voi tulla osaan näistä myös mukaan (päässee ilman aikuista).
Isä ja 10v ostaa rannekkeet ja käy laitteissa. Vauva hoitoon. Sinä ja 2v ja 5v käytte pikkulasten ilmaislaitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mennään linstille autolla/junalla/kävellen/taksilla riippu missä asutte ja miten menette.
Toinen vahtii perheen pienempiä sillä aikaa kun toinen menee laitteisiin 10v kanssa, vuoroa vaihdellaan
Näin. Lisäksi olisi sovittu, että toinen vanhempi lähtee tarvittaessa pienimpien kanssa etukäteen kotiin. Ei olisi reilua isommille, että lintsireissu on supistuu parituntiseksi itkevän vauvan ja väsyneen taaperon vuoksi.
Vanhemmat ja pienimmät syömässä ja kiertelemässä huvipuistossa. Voitte käydä myös esim SeaLifessa. 10v:lle kaveri + ehkä kaverin vanhempi jos pääsee mukaan.
Isä lähtee lintsille vanhimman lapsen kanssa. Sinä jäät imettämään vauvaa ja hoitamaan pieniä lapsia kotiin.
Vauva ja 2v hoitoon, vanhemmat + 5v ja 10v lintsille. Laitejärjestelyt lasten luonteiden ja koon mukaan.
Onko mahdollista saada joku aikuinen, vaikka mummi mukaan vauvaa ja 2 v katsomaan? Tai mieluummin jätätte pienimmät sinne mummolaan.
Silloin kun minä oli 10v, niin kiertelin yksinään laitteissa eikä se mua haitannut :D eli jos teidän vanhimmalle sopii niin se kiertää yksin ja te olette pienten kanssa. Jos ei, niin kaveri mukaan tai toinen vanhempi 10 veen kanssa ja toinen pienten.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä oli 10v, niin kiertelin yksinään laitteissa eikä se mua haitannut :D eli jos teidän vanhimmalle sopii niin se kiertää yksin ja te olette pienten kanssa. Jos ei, niin kaveri mukaan tai toinen vanhempi 10 veen kanssa ja toinen pienten.
Hih hih
Ei taida vaan nykyaikana olla kovin hyväksyttävää laittaa alle kouluikäistä lasta kiertelemään yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
Ei taida vaan nykyaikana olla kovin hyväksyttävää laittaa alle kouluikäistä lasta kiertelemään yksinään.
10v alle kouluikäinen? Wtf?