Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinit 36-vuotiaalla

Vierailija
14.06.2022 |

Arvon av-raati. Ostin juuri uudet bikinit (ns. Peppumalli vieläpä) ja hieman nuorempi siskoni sanoi oitis, että eihän "tämän ikäinen" voi tuollaisia pitää. On kuulemma jotenkin säälittävää. Mitä sanotte? Minulla on sporttinen kroppa, jos sillä nyt jotain väliä olisi. Siskon mielestä tämä vain pahentaa asiaa, koska kuulemma korostaa butter faceä. :'D

Sanokaahan rehellisesti, kehtaanko laittaa rannalle päälle?

Bikinit 36-vuotiaalla

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksikäs ei. Sama kesä se on meillä kaikilla iästä riippumatta.

Vierailija
2/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle vain. Säälittävää siitä tulee ainoastaan, jos siellä rannalla sitten otat pusu/tissiselfietä ja persekuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pari kokouikkaria, mutta jotenkin oudolta tuntuu käyttää niitä rannalla. uimahalliin sopivat. toki katsoisin bikinien mallia, ehkä en ihan kaikkia malleja käyttäisi enää kun on jo "aikuinen nainen". 

Vierailija
4/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin käytän bikineitä, vaikka minulla on jokunen ylikilo ja ikää 47. Pitää vaan valita sellaiset bikinit, jotka kropalle sopivat (sama se, onko mulla bikinit vai uimapuku, kyllä kaikki näkevät, etten ole ihan laiha).

Vierailija
5/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksikäs ei. Sama kesä se on meillä kaikilla iästä riippumatta.

Kiitos mielipiteestä! Pitää sitten analysoida tämän tieteellisen kyselytutkimuksen tulokset siskon kanssa :D

Ap

Vierailija
6/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi käyttää just sitä uimapukua joka itselle tuntuu mukavimmalta. On mun 65-vuotiaalla äidilläkin bikineitä. Käyttää mielummin tosin kokouimapukua mutta ei iän vaan ylipianon takia. 

Vierailija
7/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla kovin selluliittinen takamus? Jos on niin en laittaisi peppumallia, bikinit muuten ok. Tosin se on ihan oma asiasi millaisia bikineitä käytät rannalla, joten jos ne on sinusta hyvät niin antaa mennä vaan.

Vierailija
8/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hyvät vaikka 100 vuotiaalla jos vaan on kroppaa pitää...(ja huonommallakin kropalla kunhan ei pursua yli niistä...)

Vierailija
9/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppubikinit, eli ne joissa on lähinnä nauha pakaroiden välissä, eivät ole ok minkään ikäisellä.

Vierailija
10/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääh puuh ihania milffi tissejä uuh aah kypsiä naisia jeah

Vierailija
11/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tuo "peppumalli" ehkä sellainen, mitä en itse päälleni laittaisi. mutta muuten bikinit tietysti ok.

Vierailija
12/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
13/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 vuotias ja käytän bikineitä niin omalla pihalla kuin uimarannallakin. Uimahalliin mennessä pukeudun kokouikkariin, koska se on uidessa helpompi.

Vierailija
14/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 80v isotätikin käyttää bikineitä. Että ihan rohkeasti vaan. :)

Vierailija
15/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 42 ja bikineissä mennään.

Vierailija
16/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butterface? Anteeksi, mutta miten hel*etin rumasti sun siskos sulle oikein puhuu? :O

Vierailija
17/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 46v. Ja edelleen bikineissä mennään.

Vierailija
18/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 47, sairaalloisen läski ja käytän bikineitä. Mikään laki ei kiellä niiden käyttöä minkään ikäisiltä tai kokoisilta, joten kyllä niitä voii käyttää, ihan sama mitä muut ajattelee.

Vierailija
19/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

GALLUPHULLU

Vierailija
20/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias nainen ja olisi inhottavaa, jos en saisi käyttää iän takia käyttää bikineitä tai vaatetta x. Ehdottomasti pistät bikinit päälle, jos niistä tykkäät. Aikooko siskosi pukeutua jätesäkkiin kun on 36-vuotias? Aika surullinen loppuelämä tulee, jos ei saa pukeutua niin kuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme