Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinit 36-vuotiaalla

Vierailija
14.06.2022 |

Arvon av-raati. Ostin juuri uudet bikinit (ns. Peppumalli vieläpä) ja hieman nuorempi siskoni sanoi oitis, että eihän "tämän ikäinen" voi tuollaisia pitää. On kuulemma jotenkin säälittävää. Mitä sanotte? Minulla on sporttinen kroppa, jos sillä nyt jotain väliä olisi. Siskon mielestä tämä vain pahentaa asiaa, koska kuulemma korostaa butter faceä. :'D

Sanokaahan rehellisesti, kehtaanko laittaa rannalle päälle?

Bikinit 36-vuotiaalla

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pöksyt pakaroitten väliin ja "biitsillle" voimaantumaan!

Vierailija
22/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Korostaa butterfacea" 🤦 Siskosi on jäänyt teinin tasolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti, 79 vuotta, käyttää bikineitä. Saa vapaasti paheksua. Sanoo, että ruskettunut läski on sentään paremman näköistä kuin kalvakan valkoinen läski. Ei ole lihava mut hyllyvää selluliittia löytyy.

Vierailija
24/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon järkyttynyt et sun sisko sanoo sulle noin... Tottakai laitat, mitä pienemmät sen parempi vaikka ihan vaan siskon kiusaksi :D

Etelä-Euroopassa reilusti yli 80-vuotiaillakin on bikinit - kropasta huolimatta.

Kyseessä on jokaisen oma valinta ja jos muita häiritsee niin voi sitten vaikka laittaa silmät kiinni!

Vierailija
25/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Baddie Winkle. :D

lähemmäs 100v mummo mikä pitää hauskaa instassa ja kokeilee mitä mielikuvituksellisimpia lookkeja. Myös bikineitä.

Vierailija
26/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ilkeä sisko. 36 ei ole vanha! Minkä ikäinen hän itse on? Tainnut olla liikaa somessa/netissä ja sisäistänyt naisvihaa ja kuvittelee että nainen pilaantuu kuin leivänkannikka siinä 30v jälkeen, tai kuvittelee että kaikki yli 30v ihmiset on kauhean vanhoja :D

Todella lapsellista, varsinkin jos kyseessä on jo parikymppinen ihminen joka näin sanoo.. jonkun teinin mölinänä voisi vielä ymmärtää. Mitä hän itse ajattelee tehdä sitten sun ikäisenä? Täyttää vaan veroilmotuksia ja käydä töissä, ei käydä enää uimassa ja ei koskaan käyttää shortseja tai mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän