Isot rinnat ongelmia
Oon hiukan väsynyt rintohini ärsyttää että niitä on "lupa" kyylätä, kommentoida jne mitä nyt näitä on. Ei voi pitää tiukkoja paitoja samalla lailla kun henkilöt joilla ei oo tämmöisiä d kuppeja vaikka ei nää okkaan isommasta päästä mutta kuitenkin. Haluan vertaistukea ja ehkä neuvoja miten pistää takaisin tai sanoa!!!
Kommentit (25)
Siis juu d kupin tissit eivät oo juu isoimmasta päästä mutta puhuinkin siitä että ne ovat muuten kokooni nähden isot ja sen takia ärsyttää niiden jatkuva huomiointi on sitten paidan koko mikä tahansa ja en esim töissä voi oikein vaatteitani valita..joten ne jatkuvasti näkyvät ja heiluvat esim ihan perus kävelyssä. Harmittaa kesällä varsinkin kun ei voi pitää esim toppia ja kuulla heti että "verottaa" mutta mitä minä rinnoille voin. Eikä kiinnosta miesten mielipiteet että kuinka hyvältä näyttää 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan itsekin omia isoja rintojani ja olen aina inhonnutkin. Haluan olla rauhassa, enkä huomiota, joten löysät ja peittävät vaatteet ovat ainoa vaihtoehto ja paljon muutakin haittaa näistä on. Aina pitää varoa, että ei paljasta vahingossa liikaa tai provosoi. En isoja rintoja valinnut, enkä halunnut. Mielelläni olisin muodoton. Olen toki ruma ja lihavalmisteita, mutta eniten itsessäni varmaankin vihaan rintojani.
Haluan sun lihavalmisteita.
maitotuotteita
Aloittaja kirjoitti:
Siis juu d kupin tissit eivät oo juu isoimmasta päästä mutta puhuinkin siitä että ne ovat muuten kokooni nähden isot ja sen takia ärsyttää niiden jatkuva huomiointi on sitten paidan koko mikä tahansa ja en esim töissä voi oikein vaatteitani valita..joten ne jatkuvasti näkyvät ja heiluvat esim ihan perus kävelyssä. Harmittaa kesällä varsinkin kun ei voi pitää esim toppia ja kuulla heti että "verottaa" mutta mitä minä rinnoille voin. Eikä kiinnosta miesten mielipiteet että kuinka hyvältä näyttää 🙄
rankkaa on sinun elämä
Just toipumassa leikkauksesta ja jo nyt tuntuu paremmalta -entiset oli kuppikokoa D/E ja tiiviit& raskaat.
Kannattaa yrittää pienennysleikkausta jos rinnoista kärsii
Alan olla sinut rintojeni kanssa, vaikka ne ovat isommat kuin koskaan, 90F/G. En vaan jaksa enää miettiä asiaa ja liivit ovat hyvät, joten ei tule kipuja.