Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat ongelmia

Ddddissit
14.06.2022 |

Oon hiukan väsynyt rintohini ärsyttää että niitä on "lupa" kyylätä, kommentoida jne mitä nyt näitä on. Ei voi pitää tiukkoja paitoja samalla lailla kun henkilöt joilla ei oo tämmöisiä d kuppeja vaikka ei nää okkaan isommasta päästä mutta kuitenkin. Haluan vertaistukea ja ehkä neuvoja miten pistää takaisin tai sanoa!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on parhaat 🤗

Vierailija
2/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manboobsit, vai? Kokeile elämäntapamuutosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itsekin omia isoja rintojani ja olen aina inhonnutkin. Haluan olla rauhassa, enkä huomiota, joten löysät ja peittävät vaatteet ovat ainoa vaihtoehto ja paljon muutakin haittaa näistä on. Aina pitää varoa, että ei paljasta vahingossa liikaa tai provosoi. En isoja rintoja valinnut, enkä halunnut. Mielelläni olisin muodoton. Olen toki ruma ja lihavalmisteita, mutta eniten itsessäni varmaankin vihaan rintojani.

Vierailija
4/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on ihan hirveesti alkanut ärsyttää mun isot rinnat. Paidat ja mekot pitää olla kokoa 42 - 44 rintojen takia, vaikka muuten menisi paljon pienempi. Varmaan saisin pienennysleikkauksen julkisella puolella, mutta vielä en ole uskaltanut enkä edes kehdannut käydä missään asiasta valittamassa.

Vierailija
5/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoo .....jos olisi isot niin suurin huolenaihe on niskakivut.

Vierailija
6/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kuppeja, hih! Kerro jotain sitten, jos sinulla on H-kupit. Kupin kirjain ei  tosin paljasta suoraan rintojen kokoa, sillä kuppikoon todelliseen kokoon vaikuttaa myös ympärysmitta.

Mutta niistä ongelmista:

- Edestä napitettavat vaatteet eivät pysy millään keinolla kunnolla kiinni muuten kuin ompelemalla rintojen kohdalta.

- Nukkuessa pitäisi olla rinnoille ylimääräinen tyyny.

Kyylääminen olisi ongelmista pienin, mutta ilmeisesti näitä oikeasti suuria kukaan ei kehtaa edes katsoa, saati sitten kommentoida. Olihan nämä vuosikymmeniä sitten pienemmät, mutta en minä kyyläämistä ja kommentointia kokenut  silloinkaan, vaikka olin itse nuorempi.

Vierailija
7/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on ihan hirveesti alkanut ärsyttää mun isot rinnat. Paidat ja mekot pitää olla kokoa 42 - 44 rintojen takia, vaikka muuten menisi paljon pienempi. Varmaan saisin pienennysleikkauksen julkisella puolella, mutta vielä en ole uskaltanut enkä edes kehdannut käydä missään asiasta valittamassa.

Mene ihmeessä, toki pitää yleensä kyllä perustella terveydellisin syin. Itsellä jatkuvat niskavaivat ja päänsäryt. Puoli vuotta sitten pienennettiin ja voi elämä miten elämä on keveää, ryhti parantunut päänsäryt poissa ja hartiat sekä niskakivut tipotiessään. Liian kauan kärsin, turhaan! 20 vuotta jytkyivät mukana.

Vierailija
8/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä, toki pitää yleensä kyllä perustella terveydellisin syin. Itsellä jatkuvat niskavaivat ja päänsäryt. Puoli vuotta sitten pienennettiin ja voi elämä miten elämä on keveää, ryhti parantunut päänsäryt poissa ja hartiat sekä niskakivut tipotiessään. Liian kauan kärsin, turhaan! 20 vuotta jytkyivät mukana.

Mitä kautta tuo onnistuu? Ensin terveyskeskukseen tai yksityiselle (mille) lääkärille ja sieltä lähete jonnekin vai miten? Mulla on kyllä jatkuvia niska-, hartia- ja päänsärkyjä ja yläkropan ryhti huonohko. 

Vierailija
9/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan itsekin omia isoja rintojani ja olen aina inhonnutkin. Haluan olla rauhassa, enkä huomiota, joten löysät ja peittävät vaatteet ovat ainoa vaihtoehto ja paljon muutakin haittaa näistä on. Aina pitää varoa, että ei paljasta vahingossa liikaa tai provosoi. En isoja rintoja valinnut, enkä halunnut. Mielelläni olisin muodoton. Olen toki ruma ja lihavalmisteita, mutta eniten itsessäni varmaankin vihaan rintojani.

Haluan sun lihavalmisteita.

Vierailija
10/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, oiskin vain D. Muuten kun on pieni ja siro niin hartiat jumissa aina, puserot oltava 42-44 ja sitten kaula aukot on isot, niitä saa paikkailla.. Takkeja saa etsimällä etsiä.. Huoh. Talkkia menee koska hautuu alta ja rintaliivien vaihtoa samalla.. Cellbesiltä löytyy mun kropalle istuvia puseroita etteivät roiku olkapäiltä..

Vierailija
11/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei mitään lihavalmisteita, vaan olen lihava. Ennakoiva taas kirjoitti omiaan. Joku täällä väitti d-kuppia vielä pieneksi. Noh, edelliset ostamani rintaliivit olivat d-kuppia,mutta isolla ympäryksellä, joten kyllä tuo iso koko on. Ei edes huvita mennä ostamaan uusia kun koko on sitten varmaan joku ihan käsittämätön.

Vierailija
12/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, 99% naisista on kateellisia sulle.

Vierailija
13/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat korostavat naiseuttanne OLKAA YLPEITÄ. pissikset hakevat tiinanalta mätäneviä silikoneja. ällöjä 50 kg ropassa 3kg kpl tissit ällöjä. ettekö ymmärrä että tissit on naisen mitta TEITÄ ARVOSTETAAN JA HALUTAAN.

Vierailija
14/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen paita jossa jokin hauska teksti, esim. nuoli ylöspäin ja teksti "Haloo, mun silmät on täällä" jne.

Vierailija
15/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu yksi noihin prosentteihin kuuluva. Minä olin täysin tyytyväinen silloin, kun koko oli c-d.  Sinulle ovat kateellisia sekä pienirintaiset, jotka luuleva isompien rintojen olevan joku onni ja autuus, ja me oikeasti suurista rinnoista kärsivät.

Pitääkin tutkia Cellbesin puserovalikoima, mutta aiemman kokemukseni mukaan sen laatu ei ole kaksinen, jos ei ole paha hintakaan.

Vierailija
16/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, etten voi rauhassa pukeutua niin kuin haluan. Jos puen omasta mielestä kivan paidan, niin heti on joku arvostelemassa, että ollaan tissit tyrkyllä. Yleensä naiset. Ja setämiehet kyylää. Todella ärsyttävää.

Vierailija
17/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljanjuonti kasvattaa miehille tissit. Osta reippaasti liivit, niin kukaan ei tuijota.

Vierailija
18/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta tuo onnistuu? Ensin terveyskeskukseen tai yksityiselle (mille) lääkärille ja sieltä lähete jonnekin vai miten? Mulla on kyllä jatkuvia niska-, hartia- ja päänsärkyjä ja yläkropan ryhti

huonohko. 

Tapoja on monia mutta prosessissa menee n. vuosi. Uudellamaalla tarvitsee puoltavan lausunnon kahdelta taholta. Jotkut menee työterveyden kautta jotkut neuvolan jotkut lähetteellä mammoon. Itse otin asian puheeksi työterveydessä kun en meinannut voida nostella enään tavaroita töissä kun ne olivat tiellä ja hartiat jatkuvasti jumissa. Kriteereistä löytyy aika tarkka lista netistä ja välttämättä ei pääse vaikka kaikki täyttyy. mm BMI pitää olla alle 30. Sitten sain lähetteen yksityiselle plastiikkakirurgille (maksoin itse) ,seuraavaksi julkiselle puolelle odottelemaan leikkausta. Näin niinkun lyhyesti. En edes muista mitä kaikkea.

Vierailija
19/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla. En itsekään halua selkäsärkyä, päänsärkyä, niskasärkyä ja selkäsärkyä, en hautumia, en olkainten uppoamista hartioihin, kun sekin tekee kipeää. Sinulle toivon niin turvonneet pallit, että et pysty kävelemään niiden koon ja aiheuttaman kivun takia. Ole hyvä.

Vierailija
20/25 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bbw on naiseni kirjoitti:

isot rinnat korostavat naiseuttanne OLKAA YLPEITÄ. pissikset hakevat tiinanalta mätäneviä silikoneja. ällöjä 50 kg ropassa 3kg kpl tissit ällöjä. ettekö ymmärrä että tissit on naisen mitta TEITÄ ARVOSTETAAN JA HALUTAAN.

Kukaan ei halua tuollaista miestä. Ei kukaan rintojen koosta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi