Työhaastattelu, mitkä kengät laitan!?? Ei mulla ole sopivia kenkiä!
Voi vitsi, kenkäpaniikki! mitkä kengät on sopivat työhaastatteluun? Katsooko ne kenkiä? Mitkä näistä: Converset, koko mustat niken lenkkarit vai ballerinat!? Varmaan nuo pienet ballerinat jos ne enää mahtuu jalkaan! En kerkeä kenkä ostoksillekaan enää. Voi räkä. 🙄
Kommentit (56)
Riippuu minne olet hakemassa, suurimpaan osaan duuneista varmaan mikä vaan noista käy kunhan on siistit. Varman päälle jos haluat pelata niin ballerinat. Eihän sinun tarvitse niitä käyttää kuin se pieni hetki, eli ei haittaa jos on vähän nautit.
Riippuu ihan siitä, minkälaista työtä on hakemassa. Firmojen sivuilta kannattaa katsella kuvia. Monen yrityksen sivuilla on kuvia myös työntekijöistä. Jos on rennompi työpaikka, ne converset ovat oikein hyvät.
Tatuoinnit näkyviin ehdottomasti! Jos käsivarsi näyttää samalta kuin miestenvessan seinä, niin kyllä duunipaikka natsaa!
Minua jaksaa hämmentää uudestaan ja uudestaan se fakta, että asiallinen ja tyylikäs pukeutuminen ei ole itsestäänselvyys kaikille. Ymmärrän, jos on värisokea, muuten en. Kai kuka tahansa täysipäinen näkee, että aha, tämä paita on muodoltaan liian leveä, nämä kuviot eivät kyllä sovi mitenkään yhteen jne.?!?
Miten se voi olla niin vaikeaa? Minä kun menen haastatteluun tai mihin tahansa, pukeudun ihan tavallisesti kuten mihin tahansa. Miten jotkut kengätkin voivat olla niin iso ongelma?
Olen aina saanut kehuja tyylistäni. Teiniaikoina oli yhdet hautajaiset ja vanhemmat antoivat rahaa ja sanoivat, että mene ostamaan mustat vaatteet. Menin ja ostin.
PS. Heidän ei tarvinnut ohjeistaa, että millaiset vaatteet ovat soveltuvat ja asialliset hautajaisiin, vaan tiesivät minun osaavan käyttää päätäni.
Ainoa järkevä vastaus:
Pyllyn paljastava minimekko ja fuckme -buutsit.
Riippuu paljon, mitä työtä olet hakemassa. Johonkin jäätelökiskan myyjän hommaan voi mennä vaikka tennareissakin, mutta esim. hotellin respaan on jo eri siisteysvaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa järkevä vastaus:
Vain jos haastattelija on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa järkevä vastaus:
Vain jos haastattelija on mies.
Kyllä minäkin tuollaisen asun katselusta nauttisin. Erityisesti miehen päällä :)
N28
Olen toimistyössä ja meillä kaikilla on työkenkinä tennarit. Työpukeutuminen on muuttunut huomattavasti rennompaan suuntaan 2000-luvulla.
Meinasitko olla siellä jalat pöydällä? Että tätä se sitten tulee olemaan..
Olen ehkä kummajainen, mutta olen aina (ainakin muistaakseni) ollut lenkkareissa työhaastattelut. Ei se mikään pukujuhla ole.
Riippuu mihin työhön haetaan. Toimistotyöhön ja muuhun siistiin sisätyöhön ballerinat, jos fyysisempää tai sporttisempaa hommaa, niin ne Niken lenkkarit.
Verrataan vaikka, jos puistohommiin hakee tyyppi, jolla on urheilulliset vaatteet ja lenkkarit vs. mekkoon ja korkokenkiin pukeutunut tyyppi, niin kummankohan palkkaavat?
Sama homma asiakaspalveluun, jos samaa hommaa hakee Verkkari-Janne ja Mekko-Marjaana samoilla meriiteillä, kumpikohan sinne valitaan?
laita vettä minigrippussiin ja ne kenkiin ja kengät pakastimeen.Vesi laajenee jäätyessään ja kengät suurenee.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mihin työhön haetaan. Toimistotyöhön ja muuhun siistiin sisätyöhön ballerinat, jos fyysisempää tai sporttisempaa hommaa, niin ne Niken lenkkarit.
Verrataan vaikka, jos puistohommiin hakee tyyppi, jolla on urheilulliset vaatteet ja lenkkarit vs. mekkoon ja korkokenkiin pukeutunut tyyppi, niin kummankohan palkkaavat?
Sama homma asiakaspalveluun, jos samaa hommaa hakee Verkkari-Janne ja Mekko-Marjaana samoilla meriiteillä, kumpikohan sinne valitaan?
Miksi toimistotyötä ei voisi hakea tennarit tai lenkkarit jalassa? Aika harvoin olen ollut toimistossa, jossa työntekijöillä olisi ollut joku muu kenkä työkenkänä kuin tennarit. Toimistotöitä on monenlaisia. Suurin osa niistä ei ole ns. jakkupukutöitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä kummajainen, mutta olen aina (ainakin muistaakseni) ollut lenkkareissa työhaastattelut. Ei se mikään pukujuhla ole.
Nimenomaan! Ei ole pukujuhla.
Kumisaappaat on hyvä.
Ballerinat. Converset käy myös jos ovat esim. valkoiset, mustat tm neutraalia väriä ja SIISTIT.
Lenkkarit ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin Verkkari-Jannen. Meidän firman imagoon ei sovi Mekko-Marjaanat ellei Marjaanan mekko ole rento ja sporttinen.
t. urheiluliikkeen omistaja
Vierailija kirjoitti:
Ballerinat. Converset käy myös jos ovat esim. valkoiset, mustat tm neutraalia väriä ja SIISTIT.
Lenkkarit ei sovi.
Miksi lenkkarit ei sovi, jos ap hakee vaikka raksahommia?
Kastele urheilusukat, laita ne jalkaasi ja sen jälkeen tunge jalkasi balleriinoihin. Ne venyvät.