Suuseksisuhde?
Onko ihan outo ajatus tahtoa pelkkää suuseksiä suhteessa? Ettei olisi yhdyntää ollenkaan.
Jotenkin vain kiinnostaa enemmän seksuaalisen mielihyvän tuottaminen naiselle oman orgasmin sijaan.
Löytyykö muita jotka suosivat suuseksiä yhdynnän sijaan? Jostain erityisestä syystä?
Kommentit (46)
Minulla oli usean vuoden suhde ihanan miehen kanssa. Hän oli täysin imponentti sairauden takia, mutta silti säilyttänyt voimakkaan libidon. Hän todella nautti saada nuolla orgasmeja minulle, ja sanoi, että sai itsekkin siitä suurta tyydytystä kun laukesin. Vaikka halusin tätä seksiä joka päivä, joskus useamminkin, niin hänen seksin nälkä oli jopa suurempi kuin minulla, ja lopulta tämä ajoi meidät eroon.
Vierailija kirjoitti:
"Jotenkin vain kiinnostaa enemmän seksuaalisen mielihyvän tuottaminen naiselle oman orgasmin sijaan."
Tota noin, itse naisena kyllä nimenomaan tarvitsen sitä yhdyntää. Suuseksi ei mitenkään korvaa yhdyntänautintoa. N31
Tuohan kertoo vain sen, että et ole ap:n kanssa match. Joku muu varmasti on.
Olen +40v. nainen, minulla on Suuseksi suhde erään vanhemman miehen kanssa. Tapaamme lähes viikoittain. Yleensä tyydytän hänet ensin ja teen sen mielelläni niin siinä samalla pääsee jo itse tunnelmaan. Sitten saankin huomiota riittävästi, tällä tavalla tulen lähes aina. Olemme toisinaan yhdynnässäkin, mutta Suuseksi on se meidän juttu. Pelkässä yhdynnässä en saa orgasmia, joten tämä järjestely sopii meille kaikille.
Ouiston penkillä, nainen tulee vier. Penkille. Miksei voi kysyy että voinko lähtee nuoleen piparia. Oli pukeutunut ja ruskettunut sillai et päättelin ettei mikään kylmis ole
Vierailija kirjoitti:
"Jotenkin vain kiinnostaa enemmän seksuaalisen mielihyvän tuottaminen naiselle oman orgasmin sijaan."
Tota noin, itse naisena kyllä nimenomaan tarvitsen sitä yhdyntää. Suuseksi ei mitenkään korvaa yhdyntänautintoa. N31
Naisystäväni myös vaatii yhdyntää, mutta hyvin harvoin saa orgasmia siinä. Usein hän on erittäin tyytyväinen riittävän pitkän ja intohimoisen rakastelun (yhdynnän) jälkeen, mutta yhtä usein hän myös pyytää minua antamaan orgasmin hänelle. Orgasmin hän saa lähes aina antamastani suuseksistä (minkä antamisesta minäkin nautin suunnattomasti).
Itse tykkään yhdynnästä myös, mutta hyvin harvoin laukean siinä. En ole oikeastaan lauennut yhdynnässä elämäni aikana kuin ehkä kerran viidestäkymmenestä kerrasta. Sen sijaan kiihotun ja laukean lähes aina suihinotossa.