Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksisuhde?

Vierailija
14.06.2022 |

Onko ihan outo ajatus tahtoa pelkkää suuseksiä suhteessa? Ettei olisi yhdyntää ollenkaan.
Jotenkin vain kiinnostaa enemmän seksuaalisen mielihyvän tuottaminen naiselle oman orgasmin sijaan.

Löytyykö muita jotka suosivat suuseksiä yhdynnän sijaan? Jostain erityisestä syystä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset usko? Haaveilen suhteesta jossa olisi paljon vain suihinottoa. Ehkäpä vielä löydän miehen, jolle sopii tämä järjestely. 😋

Minä en miehenä halua naisen ottavat minulta suihin koska koen sen naisen alentamiseksi.

Jos nainen haluaisi ottaa suihin, mutta mies ei anna, niin onko naisella silloin oikeus käydä hakemassa suhteen ulkopuolelta sitä (ottaa suihin joltain mieheltä joka voisi siitä jopa nauttia)?

Vierailija
22/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset usko? Haaveilen suhteesta jossa olisi paljon vain suihinottoa. Ehkäpä vielä löydän miehen, jolle sopii tämä järjestely. 😋

Minä en miehenä halua naisen ottavat minulta suihin koska koen sen naisen alentamiseksi.

Jos nainen haluaisi ottaa suihin, mutta mies ei anna, niin onko naisella silloin oikeus käydä hakemassa suhteen ulkopuolelta sitä (ottaa suihin joltain mieheltä joka voisi siitä jopa nauttia)?

Vaikka olenkin vanhanaikainen ihminen,minusta naisella on siihen täysi oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä samanlaiset oikeudet?

Vierailija
24/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella edellämainittua suhdetta. Kaipaan myös yhdyntää ja erilaisia orgasmeja. Olis oikeastaan kaikista huonoin vaihtoehto, koska klitoriksesta saan orgasmin tehtyä itse, mutta muuhun ihan tarvitsen sen miehen ja kiihkon. N38

No kiihkoa ei voi kalua antaa, siihen tarvitaan ihan tietynlainen mies ja tunne.

Täällä puhutaan naisista lort toina, ihan kenestä siis vaan naisesta, samallakun miehet  puhuvat suihinottokavereista, huo rissa käymisistä, sekä kaadoista, tindereden koeajoista ja muusta.

Mitä nämä miehet ovatkaan? Kylä on tympeetä lukea, ja tasa-arvo huitsin nevadassa.

Oksettaa, ja tyttären puolesta vitu ttaa.

Eniten ehkä tympii, ettei kukaan mies palstalla sano sanaakaan, senkun tykkäävät!

Vierailija
25/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella edellämainittua suhdetta. Kaipaan myös yhdyntää ja erilaisia orgasmeja. Olis oikeastaan kaikista huonoin vaihtoehto, koska klitoriksesta saan orgasmin tehtyä itse, mutta muuhun ihan tarvitsen sen miehen ja kiihkon. N38

No kiihkoa ei voi kalua antaa, siihen tarvitaan ihan tietynlainen mies ja tunne.

Täällä puhutaan naisista lort toina, ihan kenestä siis vaan naisesta, samallakun miehet  puhuvat suihinottokavereista, huo rissa käymisistä, sekä kaadoista, tindereden koeajoista ja muusta.

Mitä nämä miehet ovatkaan? Kylä on tympeetä lukea, ja tasa-arvo huitsin nevadassa.

Eniten ehkä tympii, ettei kukaan mies palstalla sano sanaakaan, senkun tykkäävät!

Puhutko nyt itsestäsi vai kaikista naisista? Olisihan se kyllä hölmöläisen hommaa puhua kaikista, mutta on sellaistakin nähty.

Vierailija
26/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehellä on myös oikeus hakea suhteen ulkopuolelta "piparia nuoltavaksi" jos oma nainen ei sitä anna. Mahtaako olla myös sellaisia naisia, jotka kokevat sen miestä alentavaksi, jos nuolee. Minä en ole ikinä edes ajatellut, että joku voisi ajatella näin.

Suuseksi on mielestäni kertaluokkaa intiimimpää seksiä kuin yhdyntä. Intiimiys on kaunista.

Vierailija
27/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi on mielestäni kertaluokkaa intiimimpää seksiä kuin yhdyntä. Intiimiys on kaunista.

Ehdottomasti näin!

Vierailija
28/46 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tuo sun viesti liittyi lainaamasi kommenttiin? Ekan lauseen ymmärrän, vaikka sekin oli tasan vain sinun mielipiteesi asiaan. Uskomatonta, miten onnistut vaihtamaan aihetta joka kerta aivan lennosta!

Vierailija
29/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan monesti naisille orkkuja nuolemalla eikä panna ollenkaan. Itse en anna naisen koskea minuun ollenkaan. Runkkaan sitten kotona ja mietin edellistä sessiota, miten nainen nautti.

Onko sitten normaalia vai ei. Naiset tilaavat minut uudelleen, haluaisivat kyllä munaa sisään, mutta tyytyvät hyväilyihin ja nuolentaankin.

M49

Mistä luulet, että tuo mieltymys johtuu, ettet anna koskea itseesi? Minulla on sama mieltymys, minua on seksuaalisesti hyväksikäytetty. En pidä siitä, että kukaan vieras koskee minuun, mutta nautin nautinnon antamisesta.

Olisi kiva, jos vastaisit tähän, M49.

Vierailija
30/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sama kysymys eli onko sinulla kokemus seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ja vastaus kysymykseesi, minulle ei tuollainen suhde käy, en nauti lainkaan suuseksistä johtuen siitä, että hyväksikäyttäjä teki niin (heräsin siihen).

Vierailija
31/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihmisiä löytyy moneen junaan, mutta mulla on tunne, että suurinosa kaipaa kuitenkin sitä yhdyntää nimenomaan seksissä ja kyllä se myös hyvältä tuntuu jos pääsee myös vuorostaan tyydyttämään seksikumppaniaan.

En itse esimerkiksi syttyisi moisesta suhteesta, jossa vaan minua nuoltaisiin, enkä saisi antaa nautintoa ja tyydytystä sille miehelle ollenkaan.

Seksi on jakamista ja yhteistä nautintoa, ei pelkkää kohteena olemista. Ihan samalla tavalla oli kyseessä sitten seksisuhde tai parisuhde.

Ymmärrän täysin mitä tässä tarkoitetaan ja samalla se tuntuu hirvittävän pahalta, kun en itse pysty tarjoamaan tuota kumppanilleni traumaterapiasta huolimatta. Pystyn kyllä seksistä nauttimaan, mutta en tuolla tavalla, vaan leijailen välittömästi ihan toiseen tilaan ja täysin tunnottomaksi, jos minulle yritetään antaa suuseksiä. Traumaterapia ei auttanut siihen mitenkään. 

Vierailija
32/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehellä on myös oikeus hakea suhteen ulkopuolelta "piparia nuoltavaksi" jos oma nainen ei sitä anna. Mahtaako olla myös sellaisia naisia, jotka kokevat sen miestä alentavaksi, jos nuolee. Minä en ole ikinä edes ajatellut, että joku voisi ajatella näin.

Minä en nauti siitä, se tuntuu melko epämiellyttävältä, jolloin mieskään ei nauti siitä. Onko se rakkautta, jos toteuttaa kaikki mistä kumppani ei nauti jonkun toisen kanssa? Avoimessa suhteessa noin voi tehdä, mutta suurin osa suhteista ajatellaan olevan suljettuja, missä suuseksiä ei harrastella muiden kanssa.

Toivottavasti kerrot kumppanillesi periaatteesi jo suhteen alussa. 

Vierailija
33/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et tiedä mun kiihkosta ja tyydytyksestä yhtään mitään! Mikäs sä oikein luulet olevasi? Yhdessä asiassa oot oikees, muakin oksettaa sun tyttären puolesta. N38

Vierailija
34/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävisi sellainenkin suhde, jossa vain ottaisin mieheltä suihin. Tuskin olen tavallista pyyteettomampi, se vain on minulle jotenkin niin mieluista. Etta kyllä tällaisiakin naisia on. 😊

Sama vika, otan mielelläni poikaystävältäni suihin, enkä kaipaa mitään vastineeksi. Vähän ihmetteli aluksi, mutta nykyään antautuu mielellään imettäväksi.

Vierailija
35/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleasure Dome kirjoitti:

Parhaat suihinotot saanut naisilta, jotka ovat olleet estottomia nuoltavia - ja kyllähän sitä itsekin on ilo antaa parastaan, jos on saanut hyvää.

Varmaan osa totuutta.

Omakohtaisella kokemuksella naiset, jotka ovat kehuneet suihinottotaidoillaan, ovat olleet mekaanisia lurpsuttelijoita. Ottavat kyllä tatin mielellään suuhunsa ja imevät sitä, joskus jopa kivuliaan voimallisesti. Ja heti imun päälle hyppäävät satulaan ikään kuin häveten näyttää omaa alapäätään lähemmin.

Nykyinen kumppani taas haluaa itseään nuoltavan, nauttii siitä täysillä ja osaa vaatia sitä. On paras suihinottaja jonka tiedän, ei koskaan ime liian lujaa tai mekaanisesti. Mutta, vaikka on hyvä, ei tee sitä kuin harvoin ja tarpeen vaatiessa. Se tarve tulee ainoastaan silloin, kun huomaa ettei minuakaan kiinnosta antaa suuseksiä jos en itsekään saa sitä. Vallan väline.....

Vierailija
36/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12/3,5 pili tuskin kuitenkaan riittää edes tuohon.

m48

Vierailija
37/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pleasure Dome kirjoitti:

Parhaat suihinotot saanut naisilta, jotka ovat olleet estottomia nuoltavia - ja kyllähän sitä itsekin on ilo antaa parastaan, jos on saanut hyvää.

Varmaan osa totuutta.

Omakohtaisella kokemuksella naiset, jotka ovat kehuneet suihinottotaidoillaan, ovat olleet mekaanisia lurpsuttelijoita. Ottavat kyllä tatin mielellään suuhunsa ja imevät sitä, joskus jopa kivuliaan voimallisesti. Ja heti imun päälle hyppäävät satulaan ikään kuin häveten näyttää omaa alapäätään lähemmin.

Nykyinen kumppani taas haluaa itseään nuoltavan, nauttii siitä täysillä ja osaa vaatia sitä. On paras suihinottaja jonka tiedän, ei koskaan ime liian lujaa tai mekaanisesti. Mutta, vaikka on hyvä, ei tee sitä kuin harvoin ja tarpeen vaatiessa. Se tarve tulee ainoastaan silloin, kun huomaa ettei minuakaan kiinnosta antaa suuseksiä jos en itsekään saa sitä. Vallan väline.....

Toi mekaaninen kuvastaa hyvin monen naisen seksitaitoja. On täysin kaksi eri asiaa olla hyvä seksissä tai saada lasti liikkeelle. Jos mikä tahansa orgasmi kelpaa, niin helpoimmalla pääsee kun runkkailee himassa.

Vierailija
38/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden verran oli tuollainen suhde vaimon kanssa, kun kumit oli loppu, eikä vaan muistanut ostaa lisää. Ei ollut hormonaalista käytössä juuri silloin monesta syystä.

Pari viikkoa meni silleen vahingossa, ja sitten kun niitä muistikin ostaa kaupassa käydessä, otettiin "haasteeksi" että kuukausi ilman yhdyntää. Seksiä oli sinä aikana enemmän kuin aikoihin, tosin muutakin kuin oraalia, kaikenlaista käsipeliä ja leluja. Ja oli tuolla kokeilulla pysyviäkin vaikutuksia, nykyään ehkä kerran neljästä tai viidestä jää se yhdyntä väliin, kun aiemmin se oli aika harvinaista.

39/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais! :) Asut kuitenki jossain kaukana... :(

Vierailija
40/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis fuckbuddy suhde, niin pelkkän suuseksiin keskittyvä suhde kävisi minulle oikein hyvin. Jyystämisen sijaan olisi mahtavaa heittäytyä naisen jalkojen väliin ja nuolla antaumuksella. Samoin kuin olisi mahtavaa vain keskittyä vain siihen nautintoon kun nainen ottaa suihin.