Oletko saanut varoituksen tai kutsun puhutteluun työpaikalla?
Kommentit (59)
Olen saanut kutsun tälläisen kuulemistilaisuuteen josta sain varoituksen ja potkut...
Kuulemistilaisuus oli uuden johdon ja tämän sisäpiirin ennalta suunniteltu näytelmä joka ei ollut kuulemistilaisuus koska varoitus Lappi oli jo ennalta kirjoitettu perusteluineen jotka oli melko tarkoitushakuisesti Lillukanvarsiin takertumalla keksimällä keksitty jossa syntisäkkiin laitettiin ihan normaali toiminta joka katsotaa muiden työntekijöiden kohdalla täysin läpi sormien ...
Kuvioon kuului myös työmäärän vähättely ja koko työurani mitätöiminen jossa väheteltiin kaikkea työpanostani yrityksemme hyväksi.
En allekirjoittanut moista roskapaperia joka eteeni annettiin vaan häivyin pois yrityksestä ..
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kutsun tälläisen kuulemistilaisuuteen josta sain varoituksen ja potkut...
Kuulemistilaisuus oli uuden johdon ja tämän sisäpiirin ennalta suunniteltu näytelmä joka ei ollut kuulemistilaisuus koska varoitus Lappi oli jo ennalta kirjoitettu perusteluineen jotka oli melko tarkoitushakuisesti Lillukanvarsiin takertumalla keksimällä keksitty jossa syntisäkkiin laitettiin ihan normaali toiminta joka katsotaa muiden työntekijöiden kohdalla täysin läpi sormien ...
Kuvioon kuului myös työmäärän vähättely ja koko työurani mitätöiminen jossa väheteltiin kaikkea työpanostani yrityksemme hyväksi.
En allekirjoittanut moista roskapaperia joka eteeni annettiin vaan häivyin pois yrityksestä ..
Todettakoon että olin ennen potkuja toiminut yrityksessä 20 vuotta eli pidempään kuin yksikään uuden johdon. Edustaja jotka oli uusina talossa ...roolin oli keskeisessä työtehtävissä projektitoiminnan hankinta tehtävissä jonka vastuu alue haluttiin siirtää uuden johdon uusille henkilöille johtaja virkoihin ja minut haluttiin savustaa ulos varoitus ja potkumenettelyllä.
En koskaan. Yleensä kun olen valittanut jostain epäkohdasta (harvoin tehnyt niin ) niin olen saanut ylimääräisen kannustepalkkion.
startti huuma on sitä että tavoitteet haetaan kuusta tai marsista ja sitten itketään kun ne epärealistiset nousu humalan ja sieniinen kanssa napostelut eivät lennäkkään kuten ajateltiin..
sellaisia lakivääntöjähän se ek haluaa. mutta sementoida omien tuolit.
Juoppo kirkkoherra antoi varoituksia kaikille, paitsi suosikeilleen.
muodollista pelia harrastetaan, katsotaan että prosessin menettelyn täytyy olla "laillista" vaikka hukkaputkessa liikkuisi mitä vaan sontaa.
eräässä raadissa kyseenalaistettiin monet maan firmojen omistajien osaaminen ja taidot sekä tiedot.
ei mitenkään loistavia investointikohteita.
Minulla paloi pinna alati kustannuksellani töistään lusmuavaan työtoveriini. Olin hänen sijaisensa mutta jouduin tekemään hänen töitään myös kun hän oli töissä "kun mulla on niin vanha versio ohjelmistosta" tai "kun on perjantai niin tuuratko mua iltapäivän kun lähtisin jo kotiin koska asun niin lähellä!!". Näitä ja muita vastaavia sattui kunnes siis räjähdin ja huusin suorat sanat hänen pohjattoman typerästä lapsellisesta asenteestaan työntekoon. Seuraavana aamuna olikin sitten esimiehen puhuttelu minulle. Kyseinen lusmu oli hänen lemmikkinsä.
Sain varoituksen, kun näytin penistäni asiakkaalle. Niin turhaa.
VTT ihan sekopää esimies. Haukkui kaikki alaisensa. Jouduin johtajan puhutteluun. Sitten onneksi sain uuden työpaikan
ja pääsin eroon todella paskamaisesta tyypistä. Siellä osataan!
Vierailija kirjoitti:
Kerran hoitajana työskennellessäni piti antaa selitys, miksi olin lokitietojen mukaan käynyt potilaan äitiysneuvolatiedoissa, vaikka en työskennellyt neuvolassa eikä ollut minun potilaani kyseessä.
Kerroin että kyse oli vahingosta, ja asia oli sillä selvä.
Miten voi olla sillä selvä jos ei ollut syytä käydä koko ihmisen tiedoissa?
Sain kerran puhuttelun vanhassa työpaikassani, kun työparit oli kannelleet minun olevan pari minuuttia (ihan oikeasti 3-4min) pidempään ruokatauolla. Ruokala sijaitsi toisessa rakennuksessa jonne kesti noin 10min kävellä, ja vaikka söin nopeasti (epäterveellistä), meni usein tuo pari minuuttia yli puolen tunnin ruokatauosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran hoitajana työskennellessäni piti antaa selitys, miksi olin lokitietojen mukaan käynyt potilaan äitiysneuvolatiedoissa, vaikka en työskennellyt neuvolassa eikä ollut minun potilaani kyseessä.
Kerroin että kyse oli vahingosta, ja asia oli sillä selvä.
Miten voi olla sillä selvä jos ei ollut syytä käydä koko ihmisen tiedoissa?
Siten että lokitiedoissa näkyi, että olin ollut neuvolan sivulla puoli sekuntia. Sen jälkeen olin mennyt yhteystieto-sivulle, jonne minun pitikin mennä, mutta ensin kursori osui 1 mm väärään kohtaan.
Oli siis täysin selvää, etten puolessa sekunnissa sieltä mitään lukenut, vaan että poistuin heti kun väärä sivu aukeni.
Juu, kärsin nukkumisvaikeuksista. Olen siitä avoimesti työpaikalla puhunut. Ikävä kyllä, huumorintajuni on ihan epäammatillista kun en ole nukkunut. Kuljen kuin Zombi ja yritän pitää pään kasassa. Varoitus tuli epäammattimaisesta vitsailusta asiakkaalle.
Sitäpaitsi vieraatkin sai kävellä tehtaalla omissa kengissään rajattujen alueiden sisällä.