Menettikö kukaan muu kiinnostuksensa videopeleihin, kun oli hankkinut pelitietokoneen?
Joten, kun olin pelannut 5-6 vuotta surkealla peliläppärillä, käytin vihdoin noin 1200 euroa CAD asennukseen. (2070, 1440p @ 144hz näyttö, i5 6500)
Tämä tapahtui kuitenkin syyskyyssa 2021. Nyt on kesäkuussa 2022, ja voin rehellisesti sanoa, että olen pelannut vähemmän kuluneen vuoden aikana kuin kaikki vuodet ennen kuin olen pelannut surkealla kokoonpanolla.
Kaduttaa pöytätietokoneen osto, kun en ole sittenkään hyötynyt siitä. Rahat meni jo, turha huolia.
Tapahtuiko tämä kenellekään muulle?
Kommentit (7)
Kyllä. Itsellä ennen toimistokone koska vanhempani ovat vuokralla olevia rottia jotka tekevät mitä kaupan myyjä sanoo. Hävettää perheeni.
Pelasin silloin tosi paljon ja nytkun pystyn pelaamaan kaikkia pelejä 2k resolla, 144hz ja täydet ultra graffat niin ei teekkään mieli pelaa. En pelaa uusia pelejä oikeestaan ollenkaan tai jos pelaan niin testaan 5min ja sitten kyllästyn.
Ongelmana ei niinkään ole uusi tekniikka vaan uusia pelejä vaivaava sieluttomuus ja woke-mädätys. Vanhemmissa peleissä on vielä tänä päivänäkin aikaa kestäviä helmiä, kokeile niitä. Myy kone (käytetyistä saa ihan kohtuullisesti rahaa) tai vaihda se välirahan kanssa vaatimattomampaan setuppiin.
Kelan rahoituksen avulla olen itse kerännyt useamman sadan pelin kirjaston, joita työttömänä ollessa on hyvä käydä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana ei niinkään ole uusi tekniikka vaan uusia pelejä vaivaava sieluttomuus ja woke-mädätys. Vanhemmissa peleissä on vielä tänä päivänäkin aikaa kestäviä helmiä, kokeile niitä. Myy kone (käytetyistä saa ihan kohtuullisesti rahaa) tai vaihda se välirahan kanssa vaatimattomampaan setuppiin.
Kelan rahoituksen avulla olen itse kerännyt useamman sadan pelin kirjaston, joita työttömänä ollessa on hyvä käydä läpi.
Uudet pelit on myös liian ohjaavia, myös ärsyttävän iso prosessi käynnistää niitä kun latausruudut pitkiä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et sitten ole pelaaja. Tai et ole löytänyt hyviä pelejä, tai jotain.
Miten tuo vastaa ap:n kysymykseen että tapahtuuko samaa muille?
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut Kelan rahoituksesta.. Uudet pelit on huonoja, vanhoja on kivempi pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo vastaa ap:n kysymykseen että tapahtuuko samaa muille?
Tilastoako se ap olikin tekemässä? melko pitkä ketju tulee jos jokainen suomalainen käy erikseen vastaamassa.