En pysty hallita vihaani, mistä pitää hakea apua?
Tänään kaupassa ei ollut hyllyissä rommirusinajäätelöä. Tiesittekö, että melkein teki mieli tuhota jokainen tuote kaupasta tämän kiitokseksi?
Todellakin raivostuttaa tuommoiset asian, varsinkin kun olisi netin mukaan sitä rommirusinaa pitänyt olla viellä hyllyillä.
Olen erittäin raivostunut. Miten siis pitäisi edes hoitaa kyseistä asiaa? Jos ei siis vartian/poliisin asiakkaaksi halua?
Kommentit (26)
Varaa aika lääkärille ja kerro hänelle tämä. Sieltä lisäohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Pitämällä verensokerit tarpeeksi korkealla.
Hyvähän sun on sanoa, kun on kaapissa rommirusinaa prrrrkkkkle!
Minä en pysty hallitsemaan omaa vihaani kun näen noin väärin kirjoitetun otsikon (pysty hallita?!?!?!?!?!), jonka kruunaa vielä tuo "vartia" itse tekstin joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty hallitsemaan omaa vihaani kun näen noin väärin kirjoitetun otsikon (pysty hallita?!?!?!?!?!), jonka kruunaa vielä tuo "vartia" itse tekstin joukossa.
Voi kiitos kuin paransit oloani. Sait minut siis itkemään, paransitko oikeasti? Kiitos tästä juuri sinulle, ei kenellekkään muulle!
Kun aikuinen mies suuttuu pikkuasiasta, hänellä todella on ongelma vihan kanssa. Mene lääkäriin.
Voi kuule, vihanhallintaongelmasi saa meidät itkemään, koska emme tiedä, mitä kanssasi pitäisi tehdä. Siitä kiitos sinulle, ei kenellekään muulle!
Äidinkielenopettajalta voisi ensiksi pyytää konsultaatiota.
Ällöttävää kielioppia "en pysty HALLITA vihaani"!
Oletko vihainen, kun laitan joulubiisejä ketjuusi? Nyt on kesäkuu.
Kuulostaa epävakaalta persoonallisuushäiriöltä, jossa jokainen tunne on äärimmäinen.
Ompa taas mukavia vastauksia, kuka jaksaa ylipäätään nähdä sen vastaamisen vaivan kirjoittamalla jotain mikä ei aloitukseen liity oikeastaan mitenkään?? Mutta niin, halusin sanoa aloittajalle että minulla on myös välillä samantyylisiä vihan puuskia, todella rasittavaa. Olen päätellyt sen johtuvan siitä että olen jotenkin henkisesti liian tiukilla tai aivan loppu, enkä jaksa pieniäkään vastoinkäymisiä kuten tuo ettei oikeaa jäätelöä ole.
Missä muka myydään rommi-rusinajäätelöä?!
Teitä ei taida kiinnostaa, että kaikilla ei ole juuri mitään syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos kuin paransit oloani. Sait minut siis itkemään, paransitko oikeasti? Kiitos tästä juuri sinulle, ei kenellekkään muulle!
Jos itkupilli opettelisit äidinkieltä vähän lisää niin vihan tunteetkin helpottaisivat. Oikeasti; vain pikkulapset itkevät.
Vierailija kirjoitti:
Teitä ei taida kiinnostaa, että kaikilla ei ole juuri mitään syötävää.
Nyt puhutaan Suomesta. Ei mistään ählymaasta.
Teot ratkaiisee. Tunteet ovat inhimilllisiä.
Rommirusinajäätelö on hirveetä paskaa. Siinä on sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Teot ratkaiisee. Tunteet ovat inhimilllisiä.
Tunteet on heikkoja varten.
Pitämällä verensokerit tarpeeksi korkealla.